Új hozzászólás Aktív témák

  • CJ4567

    veterán

    válasz Tibiajax #13550 üzenetére

    Ha egy autóban a váltó, vagy kuplung fejlesztése sokat gyorsít a váltáson (0,01s helyett bármi mást ír), akkor az autó kuplungos, szóval gyorsabb a váltás, ha manuális + kuplungot használsz. (Pár példa: Bugatti EB110, összes Mitsu, Impreza, Skyline, Ford Focus, Raptor, Shelby Monaco, Ferrari F40, stb...) Általában az összkerekes autók érintettek ebben, de hátsó, és elsőkerekesekre is igaz ez.

    Viszont mivel a Forza az egy érdekes játék, nem kell elengedned a gázt, amikor váltasz, szóval az a leggyorsabb módszer, ha egyszerre kuplungolsz és váltasz.

    Autó fejlesztésnél ezt jól ki lehet használni, nem fejleszted a kuplungot, a váltót mondjuk csak sportig, és így a PI rendszer azt hiszi, hogy lassú a váltód, ezért nem nő sokat a besorolás, és ezt áthidalhatod a kézi kuplungolással. (Ez csak akkor működik, ha gyárilag lassú az autóban a váltó.)

    Ja, és mindez érvénytelen, ha cseréled a meghajtást, mert az fixen egy 6 fokozatú, sportig fejlesztett gyors váltót tesz az autóba. (Pl. a Mustang S5-ben gyárilag egy 10 fokozatú váltó van, ha AWD-re átalakítod, 6 fokozatú lesz.)

    (Sport váltó = tudod állítani a final drive-ot, de a fokozatokat külön nem. Verseny = állítható az összes fokozat, és ha az autónak kevesebb, mint 6 fokozatú a váltója, akkor hozzáad plusz fokozatokat.)

    No Sana No Life

Új hozzászólás Aktív témák