Új hozzászólás Aktív témák
-
NoMagix
addikt
válasz ClydeBeka2 #34600 üzenetére
Király, köszönöm szépen!
-
Bib
őstag
válasz spleenszuru #34597 üzenetére
Játék közben sehol sem látszik, csak a videón látható forza vista garázsban.
-
Qkackca
őstag
Remek, már a heti feladat leírása se megy, nem jelenik meg semmi kategória hogy milyen fajta kocsi kéne a játszóhoz, csak a PI index... gondoltam Anything, de nem...Hot Hatch
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
chungee
addikt
Estét!
60-as érték miért nincs nekem [link] -
spleenszuru
őstag
válasz homerhamm #34607 üzenetére
Te "szeretted" nagyon az Unbound AI-t a topikjában.
Itt nem érzel hasonlót a szezon eventeken?
Azért mikor minden hiba nélkül végig tudok menni egy stagen, a szintjén maxos kocsival, ennek ellenére az első hely csak még jobban elhúz a fenébe, elég vicces nekem.
Van egy AWD hajtású M6-om, meglepően gyors és jól irányítható, azzal mentem.Malaka!
-
homerhamm
addikt
válasz spleenszuru #34608 üzenetére
Itt van esélyem nyerni, nem úgy mint az Unboundba, bár néha úgy érzem itt is, főleg alacsonyabb autóosztályon. (D,C class meg S2). Unboundba utoljára a multit nyomtam, ott több sikerélményem volt
[ Szerkesztve ]
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
stillmatic
aktív tag
Már régóta csak annyira teljesítem a hetit, hogy a 40 pont meglegyen, most komolyan jelentkezzen az, aki szerint élvezetes a kincsvadászat, a heti két szellempálya ellenfelek nélkül, a fotókihívás, a tökegyedül megvívott Arcade, a sivár eliminátor, az agyhalottakkal teli Tour, a játszótér?
A fotós baromságot youtube segítségével csinálom mert pont leszarom, az első találat egy bennfentes arcé volt, aki már a szezon előtt odakalauzolt a hegytetőn ahhoz a házhoz ahol majd az a kis világító szar meg fog jelenni. És tényleg ott volt.
Minek ez az egész akkor? Olyan ez a belterjes kör a Forzában mint egy borsodi zsákfalu a körforgalomra hasonlító családfával, mi kívülállók megnézzük őket tiktokon, aztán nevetünk, elborzadunk rajtuk.
Valaki élvezi ezeket?
-
NoMagix
addikt
válasz stillmatic #34611 üzenetére
A Tour-t szeretem bár néha kifogok ott is barmokat.
Tegnap volt a rally pályán hogy online B kat.ban elég sokat együtt autókáztunk 3-4-en, mert mindenki vigyázott a másikra. Az más tészta, hogy rommá vertem őket a Renault 5-el,, már cikinek éreztem és váltottam egy rosszabb kocsira.
Rivális az ami még meg meg mozgat.
A heti feladatban már csak addig megyek, hogy a kötelező meglegyen az aktuális új autóért.Most elkezdtem az F1 '22-őt
[ Szerkesztve ]
-
-
parandroid
félisten
válasz stillmatic #34611 üzenetére
Bezzeg az FH2. 168 bajnokság, + road tripek, ez önmagában nettó két hét játékidő. FM5 most lett kész, abba is belement vagy másfél hét nettó, most az FM6-ot csinálom, miután meg an az utolsó verseny, még vann benne vagy 500 órányi grind. Az FM7-ben összesen nem volt ennyi órám, az nagyon le lett nerfelve… Ellenben még az FM2-3-4 sincs teljesen kész. Szóval én a következő Motorsport megjelenéséig elvagyok, valószínű, hogy nem is végzek, pedig évek óta rajta vagyok a projekten. FH1, 3-4-5 meg már fullos (amennyire a mostanra beszerezhetetlen dlc-k engedik).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
csaabz
őstag
válasz stillmatic #34611 üzenetére
Egyetértek. Rendesen "elfogyott" a játék, már csak az új autókat szerzem be.
De nem hibáztatom a Forzát, mert így is sokat adott. Meg ahogy már többen is írták, nincs másik, még csak hasonló sem.https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/
-
parandroid
félisten
válasz csaabz #34615 üzenetére
Az a baj a forzákkal is, hogy a fejlesztők olyanok, mint egy lusta tesitanár: ha nincs kedve semmi újat kitalálni, bebasz a gyerekek közé egy lasztit, hogy nesztek, focizzatok multiban. De ez a teljes iparágra igaz. Minimális kontent, aztán meg multizzatok, hülyegyerekek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
homerhamm
addikt
válasz parandroid #34616 üzenetére
Szerintem meg azokat kéne eltiltani a Forzától, akik ezeket a k*rva pionírokat kitalálta.
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
AsakuraDave
őstag
AWD autóknál mivel érdemes játszani, hogy ne legyenek brutál alulkormányzottak?
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
parandroid
félisten
válasz AsakuraDave #34624 üzenetére
Ennek a kérdésnek így önmagában semmi értelme. Kategória? Műfaj? Autótípus? No meg tuning, súlyelosztás függvénye is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
csaba951
veterán
válasz AsakuraDave #34624 üzenetére
Kevésbé fontos:
Aligment fülön: Camber és ToeNagyon fontos:
Antiroll Bars fülön : Antiroll Bars
Differential fülön: Front és Rear (Center ízlés szerint)részletekért lásd: Forza Horizon 5 Tuning Guide
Az írd le 2 mondatban a lényeget itt nem játszik. Időt kell rá szánni amíg megérti az ember az alapokat. -
AsakuraDave
őstag
válasz parandroid #34625 üzenetére
Officially Gassed yt csatornát ha ismeritek, 1200lovas Skyline R34 S1 900-ba akarom tartani, ehhez max sport gumikat tudok rátenni. De alacsony sebességen is alig akar fordulni, alap tuning nélkül is borzalmas az irányítása mondjuk...
[ Szerkesztve ]
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
csaba951
veterán
válasz AsakuraDave #34627 üzenetére
THE FINAL BOSS.. 1200BHP SEQUENTIAL NISSAN SKYLINE R34 GTR
Ahogy így elnézem Road racingre keresel tuningot. A videóból mondjuk az derül ki, hogy ők is nyílegyenes utakon vezették, nem próbálkoztak éles kanyarokkal. -
CJ4567
nagyúr
válasz AsakuraDave #34627 üzenetére
A legnagyobb gond itt az, hogy S1-ben akarsz egy olyan autót használni, ami nem S1-be való, hanem A-ba. Az R34 A-ban nagyon jó, de S1-ben messze nincs elég tapadása, még első-hátsó Forza spoilerrel, és slick gumikkal se.
A második gond az, hogy sport gumikat akarsz használni, azt ebben a játékban felejtsd el, kb. a havas utakra való után a második legrosszabb, és leghaszontalanabb abroncsféle.Amúgy AWD-hez ajánlott beállítások: 1/65 anti-roll bar(igen, jól látod de ezt nem egy S1-es R34-en ajánlott kipróbálni), difi: 90/0 95/5 65
No Sana No Life
-
NoMagix
addikt
Láttam dolgoztál tegnap este Kisgépkezelő, megleptél azzal a 6 tizeddel így épp leszorítottál a 10. helyről!
Gratulálok, jól hasít az a Mitsubishi!
Másik nagy kedvenced az a Sierra, szépen leléptél vele! -
AsakuraDave
őstag
válasz CJ4567 #34629 üzenetére
Nem akarok kompetetív lenni vele, AI ellen soloban szórakozásnak lenne jó mert most azzal szórakozok, hogy az officaly gassed csatornán bemutatott autókat megpróbálom nagyjából megcsinálni a játékba.
Szóval a sport gumik helyett vagy menjek egyel feljebbi gumira és vegyek vissza lóerőből vagy tegyem vissza az alapot és a maradék PI-t költsem el más fejlesztésre?
AI Pro nehézségen van, az unbeatable már az a szint szerintem ami csak pure szopatás és akkor van esélyem ha nagyon levágok, meg lökdösök az elején mivel ugye mindig utolsó helyről indul az ember és igazság szerint az tart vissza míg elmegyek melettük. ABS, TCS stb mind kikapcsolva, manual váltó, nem használok segítséget kontrollerrel.There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
NoMagix
addikt
Délután döbbentem rá, hogy nem szereztem meg kb. 3 hete az a Sierra R700-at, biztos nagyon elvoltam a romboló építésével.
Na mindegy, megvettem az AH-ban 20millióért és elkezdtem a felzárkózást. -
Daw93
senior tag
válasz AsakuraDave #34632 üzenetére
Szerintem nem ördögtől való az sem, ha nem a kategória tetejére tuningolsz. Én sem online versenyeket szoktam nyomni, csak ha muszáj, és oda tuningolok ahova jól esik, gyakran megyek stock autókkal is, hogy az adott autót érezzem hogy kb milyen lehet irl.
Sőt, van hogy a heti online bajnokságot is stock autóval csinálom, és gyakran előfordul h a csapatunkból max 1-2 ember végez előttem.
Szóval szerintem nem kell minden áron kategória tetejére tuningolni.GTA Online: Daweee93
-
szami777
addikt
válasz spleenszuru #34631 üzenetére
Kezdetnek itt egy ilyen: [link]
B, A S1 utat lefedi szépen.Egyébként ha kb ezeket beköveted, akkor tuning keresésnél feldobja ezen játékosok tuningjait az elején, így más kocsinál is kapóra jöhet.
[ Szerkesztve ]
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.”
-
szami777
addikt
válasz spleenszuru #34639 üzenetére
Hsz34452
Hsz34454
+ egy reddites lista bónuszban, ahol kivétel nélkül profi tunerek vannak, én innen követtembe mindenkit: [link]Semmiképp se a legtöbb letöltött a legjobb.
Pl Ugrundy szerintem nem olyan jó és tippre ő vezeti a letöltéseket.
----
Van topikhazdája amúgy a fórumnak? jópár dolgot össze lehetne írni az összefoglalóba.
Tunerek, esetleg itt megosztott pályák, amiket topiklakók csinaltak stb.[ Szerkesztve ]
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.”
-
parandroid
félisten
válasz szami777 #34640 üzenetére
Korábban pont említettem ugrundyt, hogy mindig megy a köpködés, holott arról van csak szó, hogy nem minden tuning fekszik mindenkinek. Ahogy a kolléga rövidke pályafutását figyeltem, nagyon az az érzésem, hogy neki sem a kiélezett, vérprofi tuningokkal kellene kezdenie. Azokkal én is csak küzdök. Egyszerűen nem mindenki tud/akar felnőni erre a szintre, sokszor jobb egy kezesebb, kevésbé büntető, cserébe a teljes pályán pár tizedmásodperccel lassabb beállítás. Ugrundy pl hihetetlen módon el tudta találni az én vezetési stílusomat, talán egyszer futottam bele olyan tuningjába, amivel nem tudtam mit kezdeni, de amúgy szinte mindig az övé jön be leginkább. Nyilván ez az én készségszintemet is minősíti, de ez egy játék, személy szerint ezt szórakozásból csinálom, szóval szeretnem élvezni is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
AsakuraDave
őstag
válasz parandroid #34642 üzenetére
Mondjuk Nekem, fura eza tuningolás egy ilyen arcade játékban. Mármint tök jó, hogy ilyen "részletesen" lehet amúgy ügyködni és akár még értelmes is tehát tanulsz belőle és ezt a tudást egy sim játékba akár még kamatoztatni is csak én ilyennel nem egy arcade játékban akarnék időt elcseszni Mondjuk ott egy NFS Heat ahol egy-egy csúszkán tudod állítani, hogy driftes legyen, versenypályás(tehát drift vs grip) tuningon menjen az autó. Én most pl rallys versenyeken amelyik aszfaltos is full rally fejlesztésekkel megyek csak feltolom stiff-re a dolgokat hogy ne dölöngéljen annyit pl a kasztni és ne tudjak normálisan bevenni egy kanyart se.
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
parandroid
félisten
válasz AsakuraDave #34644 üzenetére
Az az igazság, hogy nem is kell. El lehet vele játszani, de egyrészt annyi előre elkészített setup van, hogy bőven van miből válogatni, másészt meg ha magadtól nekiállsz, akkor azért pillanatok alatt tudsz valami jobbat csinálni, még ha nem is lesz tökéletes.
Ezzel az aspektussal nekem pont nincs bajom, aki finomhangolni akar, eljátszik vele, aki meg leszarja a dolgot, az letölt valami előre beállított setupot.
Épp elég helyen bassza meg a játék a fizikát, elég, ha a wallride-ra, a lökdösődésre, meg az elpattogásokra gondolok, már tikkelni kezd a szemem, na azokon sokkal előbb kéne patchelni valamit. De amíg ezek a nyerő stratégia fontos elemei multiban, addig nem lesz itt semmi változás.
A másik meg, amin dolgozni kéne, hogy ne csak egy-két mindenverő autó legyen kategóriánként, inkább itt látom a játék tuning-rendszerének legnagyobb hibáját, de mivel a multitól alaból hidegrázást kapok, személy szerint engem ez különösebben nem érint.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
spleenszuru
őstag
válasz AsakuraDave #34644 üzenetére
Ugyanez.
Próbálom szeretni a játékot, akarnám szeretni, de nem igazán sikerül.
Részemről úgy tűnik igenis kötelező a tuning, különben az autóim java egy elgurított bowling golyó, és faltól falig megy.
Kissé hovercraft érzésem van a Crew 2-ből.Malaka!
-
CJ4567
nagyúr
válasz AsakuraDave #34644 üzenetére
A Forza tuningból mindent lehet, csak tanulni nem, mert annyira extrém beállításokat kell használni, hogy azt ha egy szimulátorba átülteted, akkor keresztbe fogsz az első kanyarban fordulni.
parandroid: A wallride az multiban már rég nem működik, a lökdösődéssel meg az a baj, hogy ami most van ghosting rendszer, az nagyjából működik, ennél többet úgy tudnának tenni, ha nincs online ütközés, de akkor meg online rivális lesz a játékból.
No Sana No Life
-
spleenszuru
őstag
válasz spleenszuru #34648 üzenetére
Ok game restart után mutatja őket.
#34629CJ4567
"Amúgy AWD-hez ajánlott beállítások: 1/65 anti-roll bar(igen, jól látod de ezt nem egy S1-es R34-en ajánlott kipróbálni), difi: 90/0 95/5 65"
Esetleg RWD-hez van valami "általános állásfoglalás", a folyamatosan kifelé menő hátsójuk ellen?
Teszteltem pár híres tuner általi konfigot fenti reddit lista alapján, de akkor is megy kifelé a seggük, még B classnak is.Malaka!
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest