Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Redneck

    veterán

    válasz feri1014 #11721 üzenetére

    Igen észrevettem, van pár érdekes futam. Az egyiken lazán elpicsázom profin, a másikon meg két szinttel alatta küzdök mint disznó a jégen.

    Amúgy az őszi Camaro elég jól jött most télen is. A terepfutamokon simán verem a népet a jó kis összkerekes Z28-cal.

    dobobazsy:
    Egy darabig nekem se írta ki, de aztán aranyra váltott.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

  • DjDanee87

    addikt

    válasz feri1014 #11721 üzenetére

    Igazából azt nem az AI hibájának tudnám be. Inkább a szarul balanszolt autók, vagy legalábbis a teljesítmény szarul számolásából adódik szerintem. Az AI teljesítménye nyilván az általunk vitt autóhoz igazodik, de ha már azt szarul ítéli meg a játék, akkor abból adódik ez az eltérés.

    Példának most vegyünk két A800, összkerekes, téli gumin lévő autót amikkel letoltam a téli championship 3. versenyét.

    Itt a két kocsi. A játék a Subarut hozza ki jobbnak +0,5 sebesség érték és +0,2 gyorsulás. Mindezt úgy, hogy elvileg az a nehezebb autó és kevesebb a teljesítménye. Ez a gyakorlatban nem így van Subarut kipróbálva az autópályán 295 volt a végsebessége, míg a Mitsubishinek 299.
    Tehát látszik, hogy amit a gép jobbnak számolt (Subaru 7,2 sebesség) a valóságban nem igaz. A versenyeken az AI szintjét nyilván ugyanazon paraméterekkel számolja ki a játék, amikkel az autók egyes értékeit. Mivel ott valami hiba van a számításban, így az AI nehézsége is ez alapján "hibás".

    Letoltam ugyan azt a versenyt kétszer, a két autóval külön-külön, és itt vannak az eredmények: [link]
    A saját időm kevésbé mérvadó. Nem voltak tökéletes versenyek. Ami viszont érdekes lehet, hogy az AI sokkal jobban tudta tartani a lépést a Subaruval. Én ezt annak tulajdonítom, hogy a játék a fenti kép alapján valamiért jobbnak gondolja a Subarut, ezáltal az AI is gyorsabban megy a pályán ennek megfelelően. Vagyis ha a játék valósan meg tudná állapítani a különbözően tuningolt autók teljesítményét és az alapján állítana be ellenfeleket, nem lenne gond. De ez nem így van.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák