Új hozzászólás Aktív témák
-
Csapoati
nagyúr
válasz csuvicsuva #16456 üzenetére
Ahogy TIbiajax írta, kipróbáltuk a téli út bugot. Az AI autók felugratnak a levegőbe fölötte, kellően kis autóval pedig a játékos teljesen át tud esni a textúrán.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
válasz Dtomka #16465 üzenetére
Bizony, onnan is lestem ki ezt a helyet.
homerhamm: Ja, elég ütős lett a csontváz jelmez a boszorkány kalappal és az epres esőkabáttal + epres cipellővel női karakteren.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
válasz lanszelot #16485 üzenetére
Megjelenés óta játszom vele, AMD és Intel procival is, DDR3 és DDR4 memóriával is, AMD és nVidia vga-val is, és egyszer se volt olyan, hogy nem indul.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
-
Csapoati
nagyúr
válasz Aszpik #16660 üzenetére
Én A-ban újabban buggy-val megyek (az Exocettel, ha jól emlékszem), egész jó hatékonysággal, S1-ben pedig egy 890-es tuninggal bíró Polaris pickup vált be nagyon. Iszonyat stabil és baromi jól gyorsul.
peterkeT: Szerintem is példás a játék támogatása, ilyen hetenkénti ingyenautósdi egyik Forzában se volt eddig. A Horizon 3-ban meg a Motorsport 7-ben már kaptunk időnként új autókat, de nem ilyen mennyiségben. A fizetős car packekről is jó, hogy leszoktak.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Vajon a garázsméretet nem akarják bővíteni? Folyamat 750-en vagyok, pedig nem sok autóból tartok 2-t. Mennyibe kerülne átírni a számot mondjuk 999-re, ha a 4 digitet véletlenül nem is lehet?
A TDU-k és a Crew-k ott hasalnak el a Horizonokhoz képest, hogy a fizikájuk messze nem említhető egy lapon, és nem az előbbiek javára. Mondom ezt úgy, hogy mindkét TDU-t és az első Crew-t rongyosra játszottam, de egyedül a nagyobb térkép hiányzik belőlük.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
válasz NoMagix #16697 üzenetére
Vagy ha autót cserél, megy egy versenyt egy adott kategóriában az AI ellen, a rajtnál fotóz egyet és kilép/lenyomja a versenyt, majd autót cserél és így tovább.
csab991: 2007-ben nem volt rossz a TDU 1 fizikája valóban, de azért azt a szintet már elég durván meghaladta az első Horizon is.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
válasz IntelKiller7 #16753 üzenetére
PC-n is.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
válasz parandroid #16776 üzenetére
Nekem az Alumi Craft jött be. A Can-Am buggy egész jó lett volna, csak sajnos olyan könnyű, hogy a legvékonyabb fakerítés is drasztikusan lelassított. Na az Alumival nincs ilyen. Amúgy 3. próbálkozásra jött össze a dolog, de akkor is úgy, hogy az első futamot buktuk, akkor kilépett két világtalan, a másik kettőt meg így megnyertük. Nem volt könnyű, az első futam nekem nagyon nem ment egyik alkalommal sem, de a másodikat meg tudtam nyerni (nem árt Trialban megtámaszkodni a gépen, amikor csak lehet ) , a harmadikon meg a középmezőnyben végeztem.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
válasz H3XHUN #16821 üzenetére
A hegyen engem is lehagytak többnyire, a de a kanyarokban simán lehet hozni rajtuk, és ahogy írtam, megtámaszkodni szinte kötelező! Alumi jó tuninggal teljesen vállalható volt. A Koenigsegges versenynél pedig megint csak az a lényeg, hogy a gyorsulás meg az indulás legyen jó, mert ha az első pár kanyar után lehagyod a gépet, nem fog utolérni, de ha beragadsz a mocsárba, véged van, szarrá törnek.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
válasz Gabor777 #29737 üzenetére
A második versenyen god mode-ban tolja a gép, de az elsőn és harmadikon simán lehetett nyerni a Daytona Coupéval. Elsőre meg is lett a trial, igaz én 1, néha 2 haverral nyomom ezeket. Összesen nem volt a megjelenés óta 3-nál több bukott trialunk. Ez a mostani még nem is tartozott a nehezek közé szerintem. A Daytona meg pont egyenesben aláz.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
válasz urbi107 #35124 üzenetére
Nekem 16 gb rammal egészen gyorsan indul el, szó nincs 15-20 percről, inkább csak 1-2-ről. Valami más gond lesz ott, valószínűleg inkább szoftveres.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
~250 óra FH5 után nekem tetszik a Motorfest. Ne feledjük, hogy a Horizon sorozat is "lopott" a Test Drive Unlimitedekből (pl traffipax/speed trap is ott volt előbb). Nyilván érződik a Horizon hatása a Motorfesten is (pl a győzelmi animációk pofátlan - ráadásul totál értelmetlen - nyúlások), de én még mindig inkább a Crew 2 folytatását érzem rajta, csak sokkal színesebb-szagosabb helyszínen. Oahu számomra harmadjára is sokkal izgalmasabb és szebb, mint Mexikó elsőre, pedig technikai értelemben sok szempontból jobb a Horizon 5 grafikája. A térkép maga viszont sokkal jobb a Motorfestben, számomra visszalépés volt már a Horizon 4, de az 5 is a csúcspont 3-hoz képest. Az irányítás egyértelműen jobb a H5-ben, pedig javult a Motorfestben is. Segítségek nélkül szinte lehetetlen kontrollerrel menni, főleg aszfalton kívül, de jobban érződik az autók súlya és szó nincs fékezés nélküli versenyekről, max pár extrém autó-pálya kombinációban. Az autók hangja is jobb a Motorfestben, és nem csak az én véleményem szerint. A playlistek szerintem jobbak így 3 után, mint a Horizon 4-5 dögunalom "kampánya", akit meg zavar a Donut Medias srác, remélem a Horizon 5-ben is utálta már őket. Szerintem a Horizon 6-ig (ami remélhetőleg egy nagy megújulás lesz) ez egy tökéletes pótlék, ráadásul most volt a launch, rengeteg javítás-finomítás és tartalom fog jönni a Motorfesthez is. A Forza Motorsport meg totál más lesz, azt is várom, és tök jó, hogy két friss, de teljesen eltérő autós játékot kapunk most ősszel.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
válasz WATERDACA #36743 üzenetére
Nem valószínű, szintén R2600, 16 GB RAM, de 3060 Ti van itt, és inkább procilimitesnek tűnik, valami 1% alatti időt írt GPU-limitre a benchmark. Ja és így van FHD high körül 53 fps átlag.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
válasz AsakuraDave #36762 üzenetére
Ne viccelj már, a Horizonban simán lehet dobálgatni a kanyarokba az FWD autókat, míg itt nem igazán.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
válasz AsakuraDave #36765 üzenetére
Én nem tapasztaltam olyan szintű alulkormányzottságot a Horizonban, mint az új Motorsportban az FWD kocsiknál. TCS meg STM off persze, kontrollerrel.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Na ez zseniális volt... Multi verseny, elindul, tök jól túlélem az első kör első kanyarjátt (Nürburgring...) az első helyen, erre fönt megjelenik a számláló, hogy 1,5 perc van vissza a versenyből. Tessék? Lepörgött, és vége is lett! Egy kör után, ráadásul az első helyen álltam, erre a végeredménynél 17. lettem. Hát köszi szépen! Mondjuk legalább engem nem dobál ki a multi, fagyásom egy se volt, de ez azért fájt.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Igen, én is nagyon élvezem a multit, a boxkiállások nagyon jók.
Egy versenyen az előttem haladó egy picit korábban fékezett, mint szokott, így sajnos kiforgattam. Kicsit később visszaengedtem, és még meg is köszönte! Ez azért reményteli a későbbiekre nézve, igaz S safety ratingem van, ott már ez nem annyira meglepő talán.tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
-
-
Csapoati
nagyúr
válasz WATERDACA #37405 üzenetére
Mennyin állsz? Nekem az első 7-8 verseny után 4911 volt, pedig csak kettőt nyertem. Volt még egy 6. hely, a többi dobogó, szóval elég irreálisnak hangzott.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Yas Marina rövid pályán az egyik kanyarban kicsúszom, erre kint a bukótérben két totál elfékező béna nekem koccan oldalról, ki más kapna egy 4,5 másodperces (!!!) büntetést, mint én? Ennyit akkor se kap senki, ha izomból kilök valakit. Abba is hagytam a multit, így nincs semmi értelme.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
-
Csapoati
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest