Új hozzászólás Aktív témák

  • Padree.c2

    tag

    válasz Daweee #6451 üzenetére

    szai,

    van 1 rosz hírem. sajnos nem a legjobb boltot választottad.
    én 8 GB-os fekete Clipet rendeltem, ennek később még jelentősége lesz.
    ígéret, h 2, de lehet, hogy 1,5 héten belül megérkezik, örülök..
    2 hét, semmi. telefon, bocsi, de a németországi raktárunkban visszadobták a rendelésedet, és újra meg kellett rendelnem, de max 1 hét, ok.
    +2 hét, vagyis eredeti rendeléstől számított 4. eltelt hét semmi. telefon az van, hogy konkrétan nem látom, hogy jönne az árúd a mostani szállítmányunkkal, de a sok visszamondott termék miatt, előfordulhat, hogy mégis megjön, pénteken szólj vissza, és meg tudom mondani, hogy megjött-e. jelezném keddvolt, mindegy.
    péntek telefon, nem felelnek a vezetékesre, mobilt kinyomják, kinyomják, és nem hívnak vissza.
    alig voltam ideges, de adtam nekik még 1 esélyt.
    hétfőn ismét ugyanez. úgy bedühödtem, hogy írtam nekik egy szép levelet, ahol megemlegettem az összes fogyasztóvédelmet, és internetes fórumot, különböző oldalakat, ahova továbbítani fogom ezt a huzavonát, megemlítettem, hogy az összes telefonbeszélgetést rögzítettem, és különböző hasonló dolgokat.
    amire végre válaszoltak, nemúgy, mint a telefonjaimra, és ígéretük szerint pont visszamondtak egy olyan rendelést, amelyben a rendelt termék megegyezett az általam rendelttel, így azt ki tudják nekem postázni még a héten, olyan szerda, csütörtök körül, a futárszolgálattól függően.
    csütörtök délután felhívtam őket, mert senki nem keresett fel, hogy hoznának nekem bármit is, csávó mondta, hogy csak ma tudta odaadni a futárszolgálatnak, mert a számlákat át kellett írni, mert az előző megrendelő adatai voltak rajta.. már irónikusan jegyeztem meg neki, hogy mindez eltartott hétfő délutántól csütörtök délutánig.. csak hallgatott, és én már egyre kevesebb reményt éreztem arra, hogy a magas telefonszámla mellé kapok egy kis Clipet is..
    de pénteken megérkezik a termék, mondom a futárnak, hogy megnézném, hogy mégis mit csomagoltak bele, fő az optimizmus :)
    csak akkor bonthatom ki, hamár kifizettem, de ha nem stimmel, akkor visszafizeti, és vissza a feladónak, kérdem ennek mi értelme van? semmi, de ez a szabály, ok..
    számlán fekete sansa clip szerepelt 8GBos, rádiós
    meglátom a sansa logót, fajin, bontom tovább, ez nem fekete, hurrá. futár is nagyon örül, már készíti ki a pénzt. felajánlja, hogy beszél a céggel. hívja, semmi, másik telefonszám, semmi, újra, nah ekkor felvették.
    nem a megrendelt és a számlán szereplő terméket kapta az ügyfél, kéri, hogy cseréljék.
    válasz, flegmán, a számla jó, a termék fekete, csak tükröződik a felülete, azért látjuk szürkének.
    az előszobában nincs verőfényes napsütés, és a szürkét még meg tudjuk különböztetni a feketétől. futár próbálkozott, tényleg segíteni akart, de hiába.

    tanulság:
    mégegyszer innen? S O H A ! ! !

    azóta megbarátkoztam a szürke/ezüst színű Clipemmel, és remélem, hogy nem kell náluk garanciát intéznem.
    arra pedig, hogy minek köszönhetem a termékem? hát nem a cég gyorsaságának, ügyintézőinek, az biztos..
    valószínű a levélnek, és a sok telefonnak inkább. biztos belegondoltak, hogy mi van, ha tényleg megcsinálja? be lehet zárni a boltot.
    innen is elnézést kérek attól a személytől, aki szürke/ezüst 8 GB-os Clipet rendelt kicsivel előttem, és nekem köszönhetően ő még hetekig csak ígéreteket kapott, nem terméket.

    én a helyedben átgondolnám.
    egyébként a levelemet ha gondolod nevek és konkrétunok nélkül el tudom küldeni, hátha neked is segítene.
    csak küldj rám egy pm-et.

    nah ezt nem sokan fogják végigolvasni, olyan hosszúra sikerült, de gratulálok annak, aki végigrágta magát, a néhol érthetetlen, túlrövidített történetemen.

    [ Szerkesztve ]

    Pp. ♠

Új hozzászólás Aktív témák