Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • őstag

    válasz slfln #18429 üzenetére

    "Egy ekkora cégnek, mint a Senn nem hiszem, hogy lenne értelme kockáztatni a hírnevét egy párezres' fülhallgatón"

    Gondolod, hogy egy kicsit is érdekli a Senn hírneve azt az ügyintézőt aki havi bruttó 120k-ért dolgozik, és belefér a létszámleépítésbe?

    [ Szerkesztve ]

  • kisbandima

    tag

    válasz slfln #18429 üzenetére

    Elég bánatos az arcom és a kedvem elhiheted. 24.000 Ft-ot fizettem érte (2000 Ft volt a szállítási költség) és 5 hónap után máris garanciális problémám adódik vele. Pedig úgy terveztem, hogy jövőre az új iPhone-om mellé be akartam újítani egy IE8-at is, de így elbizonytalanodtam egy kicsit. Ráadásul eleinte egy Klipsch Image S4i-t akartam venni, csak sokan panaszkodtak az összeszerelés minőségére és arra, hogy emiatt pár hónap után szervizbe kellett küldeni és ezért vettem az MM 70i-t. Pedig már ekkor is írták többen is, hogy a Sennheiser cuccok szeretnek hazajárni.

    Remélem nem fogok úgy járni, mint a Nokiával és a híres szervizelésével. Abból levelezés lett a Nokia Magyarországgal meg a fogyasztóvédelemmel. A Vége az lett, hogy a Nokia magasról tett rám, a fogyasztóvédelem meg elküldött a békéltető testülethez. Szóval még egyszer nem igen fogok Nokiát venni.

    Bemenni sajnos nem tudok, mert Budapesttől több mint 300 km-re lakom és ennyiért nekem nem éri meg felmenni, úgyhogy marad az e-mail.

    Tudom, hogy elég negatív a hozzáállásom, de nem véletlenül. És ne feledjük, hogy ez Magyarország. Miért cseréljük ki/javítsuk meg a garanciális készüléket, ha vehet helyette újat? Na de ne írjuk le a Sennheisert, adjunk nekik egy esélyt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák