Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz Kommy #158 üzenetére

    Nem a rendszerük szar, hanem ez az egész futárnak nevezett moslék bűzlik a fejétől.
    A magyar google értékelések közt szinte mindegyik 1 csillag, de a Trustpilot-on, ha most neki állnál elolvasni az értékeléseket, még a jövő héten is csak a negatívokat olvasnád, kb ugyanazokat írják le, mint a magyar google értékeléseknél. Százezer negatív komment legalább, de lehet több van ott, lényegében minden országból.

    Nekem is jön 3 csomag, és persze ki más szállítja, mint ezek istenbarmák...
    Nem is értem, a Trustpilot egy olyan oldal, ahol az eladóknak ezt olvasva azonnal más futárcéget kellene váltaniuk, de nyilván ezek a háttérben egymásnak hátsót nyalnak, ha továbbra sincs változás.
    2023-ban egy futárt nem lehet elérni, a futár nem hív téged, majd egyszer megjelenik, amikor nem számítasz rá, ha nem voltál otthon, így jártál, a csomagodat visszaviszik, akár még külföldre is.
    Vagy újból be kódolják a rendszerbe, hogy valamikor újra kiszállíthassa, vagy nem.
    Ügyfélszolgálat, ha felveszi a telefont, nem tud segíteni, majd oda ér a csomag, futárnak nincs telefonja, ha lenne, sem adná meg a számát.
    Mintha ennek a "cégnek" az lenne az elsődleges érdeke, hogy a csomagot ide-oda szállítgassa. Komolyan egy kib...ott pici logikát, annyit nem tudok találni a UPS felfogásban.
    Trustpilot-on ugyanezek a problémák.

Új hozzászólás Aktív témák