Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz echterion #30168 üzenetére
Egy jó egér sokat ér. Neked milyen van? Nekem ami most van egér, sorjában ez a 3. ugyanolyan!
Kb. 3 évente fel-felmondja a szolgálatot. Elsőt Krakkóban vettem azt hiszem jó 10 éve.
Most vettem 2db-ot (így összesen 4db-ot fogyasztottam belőlük), mert már sajnos nem gyártják, s félek, hogy már 1-2 év múlva sem lesz kapható.
Melóban is ez van, vittem egyet.
Programozható egér, akárhová viszem, a belső memóriája megjegyzi a korábban beállított beállításaim.
Én ezzel vagyok: GENESIS GX78 - Kb. 8.000 - 10.000 Ft/db, ha egyáltalán még valahol fellelhető (fekete vagy piros színben)Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
válasz KillHates #30163 üzenetére
Baccameg, van egy 14 napon belül visszavitt ilyen egér, outletes, 24hó garival, az egyik kedvenc disztribútoromtól. 14.000 Ft-ért! Ha 10k lenne, vinném mint a huzat
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
válasz Something_ #30182 üzenetére
lengyel
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam. Én disztribútoromnak hívok minden olyan boltot, akiktől sokkal olcsóbban el tudok valamit hozni. Disztribútor = bolt.
De nemrég láttam magyar oldalon is, hogy újraértékesített, 14 napon belül elállt termék esetén olcsóbban adtak valamit. Hol ez a fogyasztói törvény, ami megtiltja cégnek, hogy újraértékesítsen valamit?[ Szerkesztve ]
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
válasz maximilian4 #30199 üzenetére
"Egyikből sem kell négyet venni" - most az van, hogy én egyfajta márkát megszerettem, Neked meg volt SS Rival 100, Kinzu V2, Kinzu V3, az 3db. Nem nagyon találtam jobb egeret ennél.
Nálad akkor most tönkrementek, vagy csak lecserélted őket?
Nekem a balra és jobbra mutató középső gomb nem akart már jól működni. Egyet sem dobtam ki, mert nem ment tönkre. Használja tesóm (neki nem kell a görgőnél levő bal/jobb gomb), meg Mo-n van egy, ha otthon vagyok, nálam itt a 3. A 4.-et meg kb. úgy 2-3 év múlva használom.
Összességében szerintem Te több pénzt adtál ki 3db-ra, mint én 4db-ra.Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
-
őstag
Pár lengyel disztrim úgy csinálja, hogy saját, egyedi matricát tesz rá a csavarok helyére. Szépen leszedni és visszatenni lehetetlen. Ha nincsen ilyen plombajegy, szerinted hogy ellenőrzik, hogy valaki megbontotta? Csavarok végét szokták kék színnel festeni, hát de ha ezt kiszűrik, vagy rádfogják, hogy a festék már nem olyan kékes mint annak lennie kell, akkor ott megy a kukacoskodás, vagy veszel kék végűre festett csavarokat ...
[ Szerkesztve ]
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
válasz Muerte #30424 üzenetére
Há jah, volt belőle kétszer is problem (beszart a gamer gép), de megesküdtedtem a vevőim, hogy gari idő alatt nem barmolják szét, mert akkor én sem tudok mit tenni. Kettő garis gépnél visszautaltam full összeget. Szóval ... én kiszállok notikból, elegem van. Szart nem akarok eladni, de csak arra van pénz, drágán meg nem fogok venni semmit sem, s izgulni, hogy mikor fosik be a gép
[ Szerkesztve ]
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
-
őstag
-
őstag
Ez vajon miért nem megy el már lassan 6 hónapja?
https://hardverapro.hu/apro/asus_rog_zeohyrus_24gb_ram_gtx_1080_ultravekonygamer_notebook_/friss.htmlHa válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
válasz Mikulásbá #30578 üzenetére
Valami nem stimmt. Miért vesz valaki meg közel 700k-ért valamit, majd hirdetgeti 600k-ért.
Feladás időpontja: 2018-04-16 - 689 000 Ft - mikimanó által eladva
Feladás időpontja: 2018-05-13 - 599 999 Ft - a srác fél éve hirdeti
Hmm, valami nem stimmel.[ Szerkesztve ]
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
Van itt valaki, aki ASUS szervizest ismer, avagy jártas a témában?
Konkrétan egy méregdrága ASUS ROG gép S/N alapján még garanciális. Hivatalos számlával vettem mint használt gép. Plomba sértetlen, bontatlan. Nehezen indul a gép, kb. kell neki 10-20 startolási próbálkozás, mire elindul, viszont akkor stabil. Viszonteladó javasolta, hogy küldjem a legközelebbi ASUS szervizbe. Ez a német g.ci cég nem említette, hogy korábban svájci ASUS szerviznél már járt, rajta volt a plomba, a weboldaluk alapján S/N-t beírva láttam, hogy volt RMA száma (=javítási Repair szám).
Futár elvitte, csatoltam a számlát, eredeti dobozában vitték el, jól csomagoltam.
Ma kapom a választ, hogy nem garanciális, s perkáljak kb 60.000Ft-ot alaplapra+munkadíjra. Ha nem kérem, akkor bevizsgálási díj+futárdíj 20.000Ft.
Életemben először basztak így fel. A válasz emailben kb. 10 fuck-ot írtam, beletéve a német g..it, meg.a f@sz svájci ASUS szervizt.
EU fogyasztóvédelemre hivatkoztam, hogy ha egyszer az ügyféldzolgálatos azz böfögi nekem, hogy garanciális, akkor utána milyen jogon akarnak legombolni?
Életem legdurvább emailje, jó olvasást.
Lehet kritizálni a stílusomért, de én mindig korrekt vagyok.
Ha velem nem korrektek, legszívesebben kitépném a másik baszkolódó himbilimbijét.Első emailt nem teszem be, mivel lengyelül van. Megkérdeztem, hogy mi a baja a gépnek.
Email:
Szanowny Kliencie / Dear Customer
W urządzeniu uszkodzona jest płyta główna. / Mainboard in the device is damaged.
Proszę przekazać decyzję poprzez system napraw odpłatnych, na stronie asus-europe.eu. / Please, send the decision through the paid repairs system on asus-europe.eu.
Válaszom:
In the following words you will be hearing not nice words from me!!Communictation will be in English, because if I have to, I will take the case to the European Union to the department of Consumer rights
So FUCKING wait a second!
This computer is UNDER a fucking warranty. How dare you charge me any kind of costs?
I was also not informed at all about your fucking procedure.In the past I have been buying so fucking many ASUS ROG computers. They are fucking not cheap.
You have 2 options.
- You will repair the machine, because this is under international warranty.
- You will be facing against the consumer law's rights.I will fucking not paying you anything.
I have also fucking bought another ASUS ROG G20, just in order to put the fucking faulty machine into a fucking safe way.Please put all your managers into this e-mail, because I talking fucking ... very ... seriously!
Lehet röhögni, sírni, megmomdani nekem a frankót, hogy mekkora tahó vagyok.
Legrosszabb esetben visszaküldöm németbe, ods 1év garanciát ígértek.Jó éjt!
A bájos és ártatlan kis vöröskeHa válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
Aki ismer engem, tudja, hogy elég önérzetes vagyok (anyámtól örököltem - apum hidegvérű). Tegnap szándékosan írtam ennyi fuck-ot, most is ugyanúgy írnám.
Ez egy 2000EUR-ós cucc kb.
ASUS ROG G20CI DS71-GTX1080 - SFF - Core i7 7700 3.6 GHz - 16 GB - 1.256 TBAmiket mindig árultam, azokat 100%-osan hirdettem meg, már levettem. Ha javítottként fogom feltenni, akkor nemhogy 2000EUR, de még 1000EUR-ért sem fog elmenni.
Amikor anno nálam beszart 2 laptop, s pl. franciában mosogatást végző proli gyerek rendőrséggel fenyegetett (megbántam, hogy ilyenekkel egyáltalán szóba állok ... rájöttem, hogy nem mindenkitől szeretném elvenni a pénzét / együttdolgozni), s ráadásul a hülyéje feltépte a gariszalagot, akkor én "utángyártottam", s vittem vissza disztrimhez. Mondjuk a barmok NEM CSAVAROZTÁK LE A VGA-T, láttam a két saját szememmel ... szóval úgy hagytam, úgy tettem rá a plombákat. Többet nem dolgozunk együtt azóta sem.
Én annyiban voltam bűnös akkor, hogy a gépet nem teszteltem, egyből ment a címzetthez.Lényegében én soha a büdös életben nem fogom ajánlani az ASUS márkát, nemhogy ROG-ot, aminek a fele amúgyis egy hulladék fos! Úgy tűnik, hogy "nemzetközi garanciáról" nem hallottak. Kíváncsi vagyok, hogy a ZENBookokra milyen garancia vonatkozik. Eladni mindig fasza dolog, de utána a javíttatásnál húzzák a szájukat.
Pl. megveszel valamit Magyarországon, kimész 1-2 hónapra külföldre, ott bedöglik ... erre amikor beküldöd gariztatásra, s küldik a csekket, akkor derül ki, hogy "Jaaaa, hát csak "local warranty" van ám erre, Magyarországra kellett volna küldened a gépet!".
Kell vásárlást igazoló dokumentum (megvolt), eredeti doboz (megvolt), de ASUS még így is b@szkolódik. Eléggé f@szkalap egy banda.Na szóval ... vissza a témához.
Elismerem, hogy a sok FUCK-ozást láttátok, ezért leírom az egészet, az elejétől.Németből vettem, számlával.
Már az elején nehezen indult a gép, minden nap készítettem filmet. Elején elég volt 3-4 próbálkozás, végére kb. 20 kellett, mire elindult.
https://drive.google.com/open?id=1XDkERieKYf7WNhh9ukFZe_06vScJ7DFwMég egy előzményt beteszek. Leírtam, hogy milyen hibám van ASUS szerviz felé, erre a kedves Marcin J. Technical Support Engineer írja:
//google translator, mert lengyelül zajlott a beszélgetés//
Kedves ASUS ügyfelünk,Megértettem, hogy a GCPDCG000PR1 sorozatszámmal működő készülék működésével kapcsolatos hibát jelentett? Feltételezem, hogy azt tervezi, hogy az eszközt Lengyelországban felhatalmazott szolgálatnak nyújtja?
Ebben az esetben ajánlom a Pick up and Return szolgáltatást. Ehhez kérjük töltse ki a jelentkezési lapot a www.asus-serwis.pl címen. A szolgáltatás részeként a futár összegyűjti a számítógépet, majd gondoskodik róla.
* A hiba leírásának területén azt javaslom, hogy hivatkozzon a bejelentett hibát ábrázoló filmre.
** A termékregisztrálás nem érinti az ASUS garanciáját.
** Az ASUS garanciája nem tartalmazza a készülék továbbértékesítését. Az ASUS garancia az első felhasználó (forgalmazó >> eladó >> első felhasználó) vásárlásának napjától számítva számít.Tehát miután felajánlotta az ASUS szerviz, hogy pickuppal küldjem el hozzájuk, s megcsinálják, még korábban november 28-án leellenőriztettem a garit, nem mondta, hogy "local" garancia van erre, vagy miféle garancia. /Hoppá! --> Ezt fel fogom használni ellenük, nem az én saram!/
A gépet elküldtem, futár elvitte. Brutál bombabiztosan csomagoltam, továbbá beletettem egy levelet, hogy se a csomagolást, se a gépet ne karcolják.
Legelső e-mail az ügyfélszolgálattól, a gép miléte felől: //google translator, mert lengyelül zajlott a beszélgetés akkor még//
Tisztelt vásárló,Szeretnénk tájékoztatni Önt arról, hogy a PLB4JB6202 javításra küldött eszköz hibákat tartalmaz, amelyekre a garancia nem vonatkozik.
Annak érdekében, hogy megismerkedjen a függőben lévő javítással és az ajánlattal kapcsolatos döntés okaival, kérjük, jelentkezzen be a rendszerbe az alábbi utasítások szerint:
Kérjük, látogasson el a https://www.asus-europe.eu weboldalra, amely lehetővé teszi, hogy elfogadja a fizetett javítási ajánlatot, és adja meg a döntéshez kapcsolódó szolgáltatási utasításokat.
- Felhasználónév: 2R20B10P6XXXXX
- Jelszó: G6P00XXXXXHa nem fogadja el a javítási ajánlatot, akkor a fenti weboldal használatával tilthatja le. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a következő kezelési és szállítási költségeket számolhatja fel:
Leírás Ár (lengyel Zloty nem tartalmazza az áfát) Ár (lengyel złoty tartalmazza az ÁFA-t)
Munkaerő 185,00 227,55 A számlát az ajánlat törlése után két munkanapon belül kézbesítik. Az ASUS visszaállítja a készüléket anélkül, hogy javítaná, miután elkészítette és megadta nekünk a döntését, és rendezné az esedékes összegeket.Belépve az ASUS speciális garanciáztatást intéző weboldalra ez fogadott:
1 PLN = 75HUF kb.Tehát olyan 60.000Ft-ot akarnak legombolni egy még garanciális géppel kapcsolatban
Erre írtam az ominózus FUCK-FUCK-FUCK e-mailt. Hát basszák meg, nem?
Ma válaszolt, már angolul kértem az ügy folytatását, mert akiktől vettem, németek, úgy tűnik ők hibásan adták el nekem, s ők is benne vannak a beszélgetésben:
Dear CustomerPlease, mind Your language or Your future mails will remain unanswered.
This device has a only local warranty on Switzerland territory. Device is not under warranty in Poland.
You may cheick it yourself, providing serial number of the device on https://rma.asus-europe.eu/pl/info/warranty site:This information was also provided during RMA application process (in red):
Ezt mind a németek, mind a lengyel ASUS nagyon meg fogják szívni, mivel amit kaptam RMA-t múlt héten, nem volt benne egy szóval sem ez a szöveg!!
Lefordítva az egészet gugli transzlátorral:
Tisztelt vásárló,Az Ön RMA-száma: PLB4JB6202
A panasz a sorozatszámmal rendelkező készülékekre vonatkozik: GCPDCG000PR1
A fuvarlevél száma: 1Z84841V9596222021
A javítási állapotot a www.asus-polska.pl/info címen lehet ellenőrizni
Vigyázat! A fenti link aktív lesz, amikor a technikus megkezdi a javítást.A szolgáltatás felszerelésének biztosítása:
Miután elküldte ezt az üzenetet, a következő munkanapon az UPS futárja fogja felvenni a kapcsolatot. Abban az esetben, ha távolléted van, a futár egy tanácsadási mezőt hagy a kapcsolattartásra.Ha el szeretné törölni az általunk megrendelt futárat, kattintson az alábbi linkre:
AZ EZEN LINKRE KATTINTSON A CURIER TÖRLÉSE
Vigyázat! A futár törlése az üzenet átvételének napján 24 óráig lehetséges.Abban az esetben, ha:
probléma merül fel a csomag átvételét a futár által
további fogadási feltételek meghozatalára van szükség
a futár törlése nem volt lehetséges, és módosítani szeretné a csomag átvételének dátumát
kérjük, lépjen kapcsolatba a UPS-tel a 22 489 48 77 számon. A helyi fióktelepekkel kapcsolatos információkért kattintson ide.
A UPS-vel való kapcsolatfelvételekkel kapcsolatban kérjük, forduljon tanácsadóinkhoz közvetlenül - 022 571 80 40 (munkanapok 8: 30-17: 10 között).Csomag készítése:
Kérjük, hogy a kijelölt RMA számot a csomagoláson látható helyen helyezze el.
Kérjük, amennyiben lehetséges, vissza a berendezés akkumulátorral (vagy egy összetevője egy laptop akkumulátor, tápegység) az eredeti csomagolásban az eredeti távtartó profilok merevítő számítógép egy dobozban, mint az ASUS nem felelős okozott károkért a közlekedés miatt nem megfelelő csomagolás.
A berendezés beszerzésének bizonyítékát (számla, átvétel) csatolni kell a csomaghoz. Különleges helyzetekben a garanciavállaló kérheti a jótállási jegyet (adatlap és az eladó bélyegzője). Ha az eredeti csomagolás nem érhető el, a készüléket a lehető legközelebb eső kartondobozba kell csomagolni. A puha csomagolás, például a táskák vagy buborékfóliák nem védik megfelelően a berendezést, például a notebookokat, és súlyos sérülésveszélyt okozhatnak a szállítás során. Kérjük, ne felejtse el a készüléket a fólia vagy a hab védelme érdekében a karcolás ellen.
Ne küldjön külön optikai meghajtót, merevlemezeket vagy más alkatrészeket.
Ne küldjön lemezeket, egereket, USB kulcsokat, táskákat stb.
Kérjük, küldje el készülékét anélkül, hogy szükségtelen összetevők, például PCMCIA csatlakozók, amelyek a szervizelési folyamat során megsérülhetnek vagy elveszhetnek.
Amennyiben a berendezés beadásának a helyén lesz hiányos (pl. Nincs merevlemez), vagy az a hiba okát fogják szerelni utólag komponens (pl. Akkumulátor, merevlemez, memória), a javítást kell kezelni, nem garancia.
Webhely címe:
A berendezést a weboldal nem fogadja el, ha azt a UPS-től eltérő futár küldte.
A szervizszolgáltatás csak futárral lehetséges (a berendezést személyesen nem lehet szállítani).
Szolgáltatási központunk címe:NMC - PE Polska Sp. z o.o.
ul. Wąwozowa 15
75-339 Koszalin
Bármilyen információért kérjük, lépjen kapcsolatba az ASUS POLSKA-val a 022 571 80 40 telefonszámonFontos megjegyzések:
ASUS Polska Sp. z o.o. nem vállal felelősséget az elveszett adatokért a szolgáltatási tevékenységek következtében, ezért kérjük, küldje el a biztonsági másolatokat a berendezés elküldése előtt.
A nem garanciális javításokat, és különösen a kár, hogy a hiba a vevő (pl. Mechanikai hiba, árvíz, elektromos kisülés) alkalmazási szolgáltatások költségek terhelik a személy jelentési és küldő berendezés.
A berendezés javítása javítás után:
Az érdekek védelme érdekében kérjük, gondosan ellenőrizze a csomagot, miután megkapta a futárat, annak ellenőrzése érdekében, hogy a kapott készüléknek nincs-e mechanikai sérülése.
Ha bármilyen problémája van, kérjük, forduljon a műszaki támogatáshoz telefonon 022 571 80 40, és a mechanikus sérülése esetén, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba velünk a hordozóval és a kudarc, hogy készítsen egy jelentést, amely lehetővé teszi számunkra, hogy gyorsan és költség-mentes település javítás.5 percnyi autózás a lakhelyemtől, a munkahelytől 1 percre vannak. Szerintem meglátogatom őket még a mai napon ...
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
válasz Darth_Revan #30683 üzenetére
Természetesen plombát nem sértettem.
Amikor kézhezkaptam a gépet, akkor kíváncsiságból meglátogattam a plombán is látható weboldalt:
[link]
Status of repair --> ASUS kiválaszt --> ASUS weboldalra átirányított automatikusan
RMA számról nem tudtam, így egy kattintás után beírtam az S/N számot: GCPDCG000PR1Tehát a németek használtként adtak el egy javított készüléket. Ez jogilag rendben van?
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
válasz Raymond #30691 üzenetére
Kulcsszó itt: Manufacture warranty
Amit Te írtál, az első eladásnál a számlától számított 2 év. Ugyanígy van minden más gépnél. Pl. ha rádsóznak egy régi, készleten bennragadt, 3éves gépet (újként, bontatlanként), amire eredetileg a gyártástól számítva 2év manufacture warranty volt, akkor egyértelműen a 3. évben már a gyártóhoz nem fordulhatsz, csak a viszonteladóhoz.
Nemde?Az itt a gond, hogy nem tájékoztattak lengyelül, hogy "Figy, svájci a gép, vidd oda, bennünket hagyj békén."
Ehelyett: "Peeeersze, megjavítjuk, SŐT, INGYEN PICKUP AND RETURN is visszük a gépet, csak küldd el hozzánk!"
Érted?Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
válasz Raymond #30693 üzenetére
Megfogadom a tanácsodat, s teljesen egyetértek Veled.
Köszönöm!
Manufacturer warrantyt akartam írni, de úgy tudtam, hogy ez a gyártási dátumtól számolandó.
Akkor Dell Service Tag, ThinkPad S/N sem ezt mutatja?Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
-
őstag
válasz Freddycom #30752 üzenetére
Mélységesen elnézést kértem a korábbi e-mailemért, s csatoltam minden print screent, hogy lengyelül az e-mailben nem volt esetleg költségekről infó, továbbá csatoltam a munkatársuk egyik e-mailjét, aki a S/N megadása UTÁN javasolta, hogy küldjem a lengyel szervizbe, lesz ingyen PickUp meg Return.
Válasz: "Elfogadjuk az elnézés kérését, mivel tudtuk, hogy frusztáló lehet kollegánk félrevezetése ... s mivel Önnek van igaza, ingyen javítjuk" - nagyon lerövidítve ennyi.
Mondjuk megmutattam nekik azt is, hogy csak és kizárólag vettem ismét egy ASUS ROG G20-as gépet, aminek a csomagolását használtam fel szervizbe küldéshez, a gép gyakorlatilag 2 napon se ment összesen. - Apropó ... van egy majdnem zsír új ASUS ROG G20-as asztali gépem, GTX 960-nal!Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
-
őstag
"érvényesíteni kell a garanciajegyet" - akkor ez valami falusi cég lehet még 2000-ből, akkor volt ez divatban, mindenhol (legyen akár a Panasonicról szó, akár Technics, akár Sony cuccok).
Mindenhol elég a vásárlás dátuma, ami a számlán szerepel.
Media Marktban ember legyen a talpán, aki a kasszánál az összes 55"-os bazi nagy TV-t / asztali gépet / Hi-Fi berendezés / laptopot / kávéfőzőt / telefont / fülhallgatót / vibrit / elektromos fogkefét kibontogatja és ott pecsételgetne.
Szóval --> bullshit.[ Szerkesztve ]
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
válasz Mikulásbá #30806 üzenetére
Érdekes. Itt lengyelben számlát mindig a dobozon kívülre, vízhatlan fóliába teszik, nincs semmi sem felbontva.
Itt lengyelből rengetegszer küldtem bontatlan gépet Magyarországra. Ezek a legjobbak, nem kell se fényképezgetni, se mutogatni AIDA reportot, teszteket futtatni. Original plomba, kész.
Media Markt felnyitja a dobozt?? LOL!Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
Ha ez online rendelésnél van így, az gáz!
Hisz VLad nem vak, nem kérdezne rá akkor itt, hisz ő is látta volna ott személyesen a boltban, hogy felbontják, ami rendben is van, s őt nem zavarná gondolom.
Vagy rácsapna az eladó kezére, hogy ez ajándék lesz a fiamnak / barátnőmnek / feleségemnek / lányomnak, s ne nyissa fel.
Viszont engem zavarna, ha online rendelek valamit és már fel van bontva.Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
+még annyi, hogy boltban 600k értékű notebookot én szoktam tudni szerezni mondjuk 250k-ért. Doboz, tartozékok, minden karcmentes, SSD-ben 5-10óra üzemidő.
Te az életben meg nem mondod, hogy az most valóban 100% új, vagy kiállított darab volt 4-5hónapig vitrin mögött.
Az ilyet (kevés volt), de újszerűnek, használtnak hirdettem, nem újnak.
Na most ha bolt köcsög, simán eladja neked 550k-ért (600helyett, akció címen), s örülsz magadnak.
A részletekbe nem megyek bele, mert belefáradtam.
Nem fogok notikat / gépeket eladni, amim van kiszórom.
Utóbbi két alkalommal is kellett garanciáztatnom, mert kiderültek turpisságok.Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
Kőőőő valakinek ez a sz@r retek GTX 1080-as AW?
[link]
Rendőr ismerősömé, én már nem adok el semmi gépet, de néha tőle szoktam elhozni pár jobb darabot ... lehet raktárból hozza ki, amiket lefoglalnak a zsaruk --- egyszer elsütöttem ezt a viccet, de merészen tiltakozottHa válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
válasz KillHates #30832 üzenetére
Ott az ár + leírás: 6.299 PLN
(Megjegyzés esetlegesen idetévedő moderátoroknak: ez nem kereskedelem, ez ajánlás. Az én jutalékom egy puszi lesz csak, semmi több )Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
válasz echterion #30833 üzenetére
Nem kereskedek, beszámítás tuti nincs, mert akkor ide-oda kellene vinnem a gépeket, elszámolni a 15-ből abba a sz@rba meg ismét HUF/PLN kérdése, abból meg így 10 év után elegem van.
Akinek kő, PLN-t küldi, December 22-én reggel jövök vizzerrel Bp-re. Max valaki kijöhetne értem, ha már elhozom ^^Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
válasz Dhampir #30838 üzenetére
Szerintem ahogy szokásos ... magyar ember várni ... homokóra ... várni ... nézi ... nézi ... elvitték. Rá 1 héttel ír: Figyi, eladó még ez a Fujitsu XEON processzoros noti? 2 hónapja nézem, de 2 hete jegeled. Erre én: Elkelt ... s pont most hagytam ott a notibizniszt.
(peeeersze, mert a soros miatt nem vóót rá +20.000Ft-om és csak és kizáááróóóólag annyi hiányzott)[ Szerkesztve ]
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
-
őstag
na jó, aki akar bizniszt, az írjon privát üzibe!
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
válasz Muerte #30900 üzenetére
Engem a pontok sohase érdekeltek.
Csak játék (anno), meg eladás előtt szőrösfánk és szuperpí ... Majd utóbbit lecseréltem Primera.Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
Nem az én laptopom, hanem az ismerősömé, aki tőlem 5-6km-re lakik. Egy kollega rácsapott. RAM / SSD nélkül, 1db "szubpixelhibával" 6000PLN (450.000Ft)
-Intel Core i7 6820HK
-nVidia GeForce GTX 1080 , 8gb DDR5X
-matryca 17” z 2560x1440 120Hz, w grach rewelacja
-Windows 10 PRO
-Tobii Eye Tracking
-WIFI/Lan/Bluetooth
-330W eredeti Dell töltő"Matryca nie posiada odcisków, plam, jedynie co, 1 subpixel(widoczny tylko na czarnym tle)- ale ze względu wysoką rozdzielczość zauważyłem go dopiero kilka dni po zakupie- do tego stopnia jest nieprzeszkadzający w użytkowaniu."
"A képeryőnek nincsen használatnak nyoma, hiba, egyedül 1db subpixel (fekete háttérben látszik) - tekintettel az óriási felbontásra én is csak néhány nap után vettem észre - nem zavar mindennapi használatban."
KillHates-hez lehet elmegyünk, (troll on ismét megláthatja, hogy milyen úri vörös, karcsú, kecses hölgy a való életben (már amúgyis látott...)(/troll offHa válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
Amúgy az ASUS ROG G20-as gépszörnyeteg visszaérkezett, szinte érintetlen, lengyel ASUS szervizesek nem barmolták össze se a csomagolást, se a gépet. Új alaplapja van. Elsőre beindul a masina, nem kell 5-10-20-szor indítgatni.
Eladásra nem kerül, megtartom legalább 5-6 hónapig. Ha akkorra sem lesz baja, akkor eladom úgy, ahogy azt kell (2x szervizeltetve megjegyzéssel).
Ki tudna valami ku..a GPU igényes játékot mondani? Vagy VR játék? Kivételesen leülnék a gép elé, tudok ilyen
HTC VIVE VR headset-et is szerezni haveromtól ... aki NVIDIÁnál AI programozó Neki SLI-ben van asztali konfigban asszem 2db TITAN VHa válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
-
őstag
válasz nagybá #30965 üzenetére
layout = kiosztás, nem matricázásra értettem, hogy "magyar"
Van US layouttal is magyar, meg EU-sal is magyar karakterekkel ellátott billentyűzet, DE ha US lesz, akkor a hosszú í kérdéses lesz. Én itt lengyelben az AltGr+j-vel hozom elő az "í"-t, mert a lengyelek is angol nyelvezetet használnak.Az, hogy magyarországra, egy 4x kisebb piacra csinálnak magyar matricákat, az már plusz extra.
Itt lengyelben nincs is szinkronizálás, nem tudják mi az, csak meséket csinálják dubbinggal.
1 filmet simán végigpofáz egy lektor.- Szeretlek
- Én is
- Akkor házasodjunk összevagy
-Úr Isten, meglőttek ... meg fogok halni
-Majd vigyázok a gyerekünkre ... szereltek édesem.Na, ezt EGY hang nyomja végig.
Amire ki akarok lyukadni, hogy ki van nyalva a seggünk, minden karakternek ott van az ékezet.
Layoutot Te módosítani nem fogsz tudni, de ha akarod, havonta átmatricázhatod a billentyűzetet magyarról kínaira, dánra, németre, stb.
Én ezen nyomom, tízujjas vakon gépeléssel (Köszi kaposvári közgaz szakközépiskola - egyetlen hasznos dolog, amit ott megtanultam)
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
-
őstag
Ha akár hivatalos ASUS Svájcban Neked elad egy jó drága brutál gépet, de a garancia csak az adott országba érvényes, akkor hiába vagy Te Magyarországon. Ha bedöglik, akkor oda kell visszavinni, ahol megvetted - lényegében ezt írtad is.
Nemrég megjártam picit a poklok kapuját, anyáztam németek felé, hogy szart adtak el nekem, amiről kiderítettem, hogy korábban a svájci ASUS balf@szul csinált meg valamit (merthogy kiderült, hogy bedöglött valami rajta), azt jött hozzám lengyelbe. Átvétel után azonnal anyáztam mindkettőjüknek. Egy idő után kiderült, hogy van a gépen hivatalos garancia! A lengyel ASUS szerviz hozzájuk csalogatott, hogy no problem, van rá gari! Küldtem a cuccost, lesz PickUp and Return, minden meg lesz oldva.
Majd küldték a javításról a számláról, amiről anyáztam mind a lengyel ASUS, a svájci ASUS, és a német importőr felé. Később elnézést kértem, s ingyen megjavították kivételesen (alaplap-csere), rajta ismét egy új plombával (most már 3 plomba van rajta basszus... )Másik példa: Most egy AW GTX 1080-asat segítenék egy kollegának elhozni Varsóból, de SERVICE TAG szám nem mond semmit ... de az ismerősömnek van róla hivatalos számlája kb.
Activcom egy olyan kaliberű bolt, mint mondjuk az itt felsorolt magyar számtech laptopos boltok: [link]
Kreten67 segítette az ismerősömet kideríttetni, hogy mi van a SN számmal ... hát semmi
Ez a lengyel rendőr ismerősöm azt mondja, hogy ez lízingelt laptop, s korábban volt kettő gazdája, s az érvényes, ami a számlára van írva. Hétfőn hívom ACTIVCOM-ot, hogy mit tudnak erről a gépről.Szumma-szumma: Ha Wayteq a hivatalos forgalmazó, nincs miért aggódni.
http://www.wayteq.eu/huEz ugyanaz a történet, mint amikor pl. Lengyelországba a mai napra már milliárdosoknak számító üzletemberek hoztak be tonnaszámra Japánban Famicon, avagy Európa/USAban NES néven ismert gépeket, amiket lengyelországban "Pegasus" néven adtak forgalmaztak tovább. Wayteq megfogta a Xiaomi-t, együttdolgoznak ... csak a Pegasussal ellentétben a piac már jó X éve nem szűz, azaz lassan már Marika néni is egy újabb laptop-klónnal jön ki (X-X Gamer
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
válasz Raymond #31005 üzenetére
Jah, nem tudta hónapokig eladni kb. 100.000Ft-tal drágábban, szóval 6000PLN-ért adná RAM / SSD / HDD nélkül. Én nem vinném el, mert nekem helyi garanciával brutál drága, csak szóltam, hogy ha valakinek kell, lehozom. Alapból ilyen drága gépet nemzetközi gari nélkül nem hoznék el. Nálam a 350.000Ft a lélektani határ, tök mindegy milyen gépről van szó, ha
1. nincs rá hivatalos gari
2. nincs eredeti doboz
3. mókolva lett a konfig.Alapból nem tetszik az, hogy ha valamit az ember megvesz, akkor utána saját kezűleg kell újrapasztázni, mert csak akkor lesznek jók a hőfokok. Egyszerű, nem veszek sohase fél milliméteres "géjmer" notebookot (de nem is adok el), mert ez a gusztustalanság netovábbja. Van az az erkölcsi szint nálam, ami sokkal többet ér pár 10.000Ft-nál.
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
-
őstag
válasz Mikulásbá #31013 üzenetére
Ha minden nap viszed a gépet magaddal, akkor minden egyes helyre, ahová mész, kötelezően kell gamelni? Vagy csak egyetlen perifériád van?
Nekem van egy üzleti notebookom, otthon van az asztali, munkahelyen a munkával kapcsolatos workstation.
Nem keverem az üzletet a napi munkámmal és az esetleges játékkal / videóigényes alkalmazásokkal.
Ez az All-in-One is jó dolog, ahogy a "mindenes" notebook, de mindig a kompromisszumokról szól, beleszámítva a pénzt.
Na, én nem kötök kompromisszumot. ^^[ Szerkesztve ]
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
válasz Dreadloord #31028 üzenetére
Azt a gépet NE cseréld le! Volt hozzá szerencsém. A mostani gépek szarabbul vannak kialakítva véleményem szerint.
Gamer PC + hordozós laptop (nem géjmelésre) sokkal jobb megoldás!Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
válasz Medocsabi #31040 üzenetére
A 108. posztom miatt bannoltak 3 órára, mert akinek írtam, azt írtam, hogy kb. űber-géj, s ha elütné egy részeg BMW-s, még akkor is jobban járna mint az UBER automatával. Kívántam neki nagyon enyhez zúzódásokat, de semmi személyesség se volt. Csak annyira, amennyire ő simán aláírta az Uber által kinyírt embert. Ide vagy oda, hogy be volt drogozva / alkoholizálva / lelépett a járdára, stb.
Részemről lezárva, éjjel unatkoztam, s olvasgattam itcafe-t, bár annak a színvonala egyenlő a nullával. Itt a gamer notebookok topikban sokkal többet tanulok tőletek.Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
válasz KillHates #31141 üzenetére
B@szki ... még 10 évvel ezelőtt volt olyan naiv elképzelésem, hogy ha multi-octa-quad-tri-bi-milliárdos leszek, akkor olyan "transformers" notebookot fogok csinálni, aminek a kasztnija örökéletű lesz. Egyedül a belsőt kell benne cserélni.
Saját gyáram lesz, saját technológia.
Majdnem ingyen fogom adni, megölöm az összes konkurenciát, végtelen garancia lesz rajta, nulla marketing (az emberek maguk fogják ajánlani MLM-hez hasonló ajánlós rendszerben - bár ha valami olcsó, akkor nem is lehet rajta keresni, de mindegy ...).Update: Én mai nap küldöm vissza az ASUS ROG G20 (GTX 1080)-asat, mert még ez is besz@rt, alaplapcsere után.
Lehet röhögni --> gugli drájvos videóim a gép szarakodásárólHa válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
válasz Banano #31152 üzenetére
Lehet az lesz, mester. Anno lengyelben dobáltak ilyen ASUS ROG G20-akat 1zlotyról indítva aukciókat. Na most ha 100% új, számlás, dobozos, 2év garis cuccot 300k helyett megkapod 140k-ért, építgetnél, szarakodnál, vagy ilyet vennél?
Ez a GTX 1080-as pont szar példa, mivel ez már használt volt, gari nélkül, tartozékok nélkül, csak doboz meg táp volt ...Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
-
őstag
-
őstag
KillHates is nő lett. Elég gyönyörű nő ráadásul! Hmmmm ...
[ Szerkesztve ]
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
KillHates a reptéren, ezzel a táblával várta ezt a gyönyörű, szeszélyes kis vörös hajú leányt ... de csalódnia kellett...
Legalább kárpótolja a GTX 1080-as AlienWare.[ Szerkesztve ]
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
Boldog Karácsonyt by DELL Packaging professionals
[link]Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
BÚÉK Mindenkinek!!!
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban hirdetni TILOS!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- EAFC 24
- Okos Otthon kezdőknek
- OLED TV topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parfüm topik
- További aktív témák...
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS, I7-8650UU CPU, 8-16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Ga
- Dell Latitude 7390 Laptop , i7 8650U , 16GB DDR4 , 256GB SSD
- Dell Latitude 7400 - i5 8365u/8GB/256GB Nvme SSD/Windows 11
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen