Új hozzászólás Aktív témák

  • Aki ismer engem, tudja, hogy elég önérzetes vagyok (anyámtól örököltem - apum hidegvérű). Tegnap szándékosan írtam ennyi fuck-ot, most is ugyanúgy írnám.
    Ez egy 2000EUR-ós cucc kb.
    ASUS ROG G20CI DS71-GTX1080 - SFF - Core i7 7700 3.6 GHz - 16 GB - 1.256 TB

    Amiket mindig árultam, azokat 100%-osan hirdettem meg, már levettem. Ha javítottként fogom feltenni, akkor nemhogy 2000EUR, de még 1000EUR-ért sem fog elmenni.
    Amikor anno nálam beszart 2 laptop, s pl. franciában mosogatást végző proli gyerek rendőrséggel fenyegetett (megbántam, hogy ilyenekkel egyáltalán szóba állok ... rájöttem, hogy nem mindenkitől szeretném elvenni a pénzét / együttdolgozni), s ráadásul a hülyéje feltépte a gariszalagot, akkor én "utángyártottam", s vittem vissza disztrimhez. Mondjuk a barmok NEM CSAVAROZTÁK LE A VGA-T, láttam a két saját szememmel ... szóval úgy hagytam, úgy tettem rá a plombákat. Többet nem dolgozunk együtt azóta sem.
    Én annyiban voltam bűnös akkor, hogy a gépet nem teszteltem, egyből ment a címzetthez.

    Lényegében én soha a büdös életben nem fogom ajánlani az ASUS márkát, nemhogy ROG-ot, aminek a fele amúgyis egy hulladék fos! Úgy tűnik, hogy "nemzetközi garanciáról" nem hallottak. Kíváncsi vagyok, hogy a ZENBookokra milyen garancia vonatkozik. Eladni mindig fasza dolog, de utána a javíttatásnál húzzák a szájukat.
    Pl. megveszel valamit Magyarországon, kimész 1-2 hónapra külföldre, ott bedöglik ... erre amikor beküldöd gariztatásra, s küldik a csekket, akkor derül ki, hogy "Jaaaa, hát csak "local warranty" van ám erre, Magyarországra kellett volna küldened a gépet!".
    Kell vásárlást igazoló dokumentum (megvolt), eredeti doboz (megvolt), de ASUS még így is b@szkolódik. Eléggé f@szkalap egy banda.

    Na szóval ... vissza a témához.
    Elismerem, hogy a sok FUCK-ozást láttátok, ezért leírom az egészet, az elejétől.

    Németből vettem, számlával.
    Már az elején nehezen indult a gép, minden nap készítettem filmet. Elején elég volt 3-4 próbálkozás, végére kb. 20 kellett, mire elindult.
    https://drive.google.com/open?id=1XDkERieKYf7WNhh9ukFZe_06vScJ7DFw

    Még egy előzményt beteszek. Leírtam, hogy milyen hibám van ASUS szerviz felé, erre a kedves Marcin J. Technical Support Engineer írja:

    //google translator, mert lengyelül zajlott a beszélgetés//
    Kedves ASUS ügyfelünk,

    Megértettem, hogy a GCPDCG000PR1 sorozatszámmal működő készülék működésével kapcsolatos hibát jelentett? Feltételezem, hogy azt tervezi, hogy az eszközt Lengyelországban felhatalmazott szolgálatnak nyújtja?
     
    Ebben az esetben ajánlom a Pick up and Return szolgáltatást. Ehhez kérjük töltse ki a jelentkezési lapot a www.asus-serwis.pl címen. A szolgáltatás részeként a futár összegyűjti a számítógépet, majd gondoskodik róla.
     
    * A hiba leírásának területén azt javaslom, hogy hivatkozzon a bejelentett hibát ábrázoló filmre.
     
    ** A termékregisztrálás nem érinti az ASUS garanciáját.
    ** Az ASUS garanciája nem tartalmazza a készülék továbbértékesítését. Az ASUS garancia az első felhasználó (forgalmazó >> eladó >> első felhasználó) vásárlásának napjától számítva számít.

    Tehát miután felajánlotta az ASUS szerviz, hogy pickuppal küldjem el hozzájuk, s megcsinálják, még korábban november 28-án leellenőriztettem a garit, nem mondta, hogy "local" garancia van erre, vagy miféle garancia. /Hoppá! --> Ezt fel fogom használni ellenük, nem az én saram!/

    A gépet elküldtem, futár elvitte. Brutál bombabiztosan csomagoltam, továbbá beletettem egy levelet, hogy se a csomagolást, se a gépet ne karcolják.

    Legelső e-mail az ügyfélszolgálattól, a gép miléte felől: //google translator, mert lengyelül zajlott a beszélgetés akkor még//
    Tisztelt vásárló,

    Szeretnénk tájékoztatni Önt arról, hogy a PLB4JB6202 javításra küldött eszköz hibákat tartalmaz, amelyekre a garancia nem vonatkozik.

    Annak érdekében, hogy megismerkedjen a függőben lévő javítással és az ajánlattal kapcsolatos döntés okaival, kérjük, jelentkezzen be a rendszerbe az alábbi utasítások szerint:

    Kérjük, látogasson el a https://www.asus-europe.eu weboldalra, amely lehetővé teszi, hogy elfogadja a fizetett javítási ajánlatot, és adja meg a döntéshez kapcsolódó szolgáltatási utasításokat.
    - Felhasználónév: 2R20B10P6XXXXX
    - Jelszó: G6P00XXXXX

    Ha nem fogadja el a javítási ajánlatot, akkor a fenti weboldal használatával tilthatja le. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a következő kezelési és szállítási költségeket számolhatja fel:

    Leírás Ár (lengyel Zloty nem tartalmazza az áfát) Ár (lengyel złoty tartalmazza az ÁFA-t)
    Munkaerő 185,00 227,55 A számlát az ajánlat törlése után két munkanapon belül kézbesítik. Az ASUS visszaállítja a készüléket anélkül, hogy javítaná, miután elkészítette és megadta nekünk a döntését, és rendezné az esedékes összegeket.

    Belépve az ASUS speciális garanciáztatást intéző weboldalra ez fogadott:

    1 PLN = 75HUF kb.

    Tehát olyan 60.000Ft-ot akarnak legombolni egy még garanciális géppel kapcsolatban

    Erre írtam az ominózus FUCK-FUCK-FUCK e-mailt. Hát basszák meg, nem?

    Ma válaszolt, már angolul kértem az ügy folytatását, mert akiktől vettem, németek, úgy tűnik ők hibásan adták el nekem, s ők is benne vannak a beszélgetésben:
    Dear Customer

    Please, mind Your language or Your future mails will remain unanswered.
    This device has a only local warranty on Switzerland territory. Device is not under warranty in Poland.
    You may cheick it yourself, providing serial number of the device on https://rma.asus-europe.eu/pl/info/warranty site:

    This information was also provided during RMA application process (in red):

    Ezt mind a németek, mind a lengyel ASUS nagyon meg fogják szívni, mivel amit kaptam RMA-t múlt héten, nem volt benne egy szóval sem ez a szöveg!!

    Lefordítva az egészet gugli transzlátorral:
    Tisztelt vásárló,

    Az Ön RMA-száma: PLB4JB6202

    A panasz a sorozatszámmal rendelkező készülékekre vonatkozik: GCPDCG000PR1

    A fuvarlevél száma: 1Z84841V9596222021

    A javítási állapotot a www.asus-polska.pl/info címen lehet ellenőrizni
    Vigyázat! A fenti link aktív lesz, amikor a technikus megkezdi a javítást.

    A szolgáltatás felszerelésének biztosítása:
    Miután elküldte ezt az üzenetet, a következő munkanapon az UPS futárja fogja felvenni a kapcsolatot. Abban az esetben, ha távolléted van, a futár egy tanácsadási mezőt hagy a kapcsolattartásra.

    Ha el szeretné törölni az általunk megrendelt futárat, kattintson az alábbi linkre:
    AZ EZEN LINKRE KATTINTSON A CURIER TÖRLÉSE
    Vigyázat! A futár törlése az üzenet átvételének napján 24 óráig lehetséges.

    Abban az esetben, ha:

    probléma merül fel a csomag átvételét a futár által
    további fogadási feltételek meghozatalára van szükség
    a futár törlése nem volt lehetséges, és módosítani szeretné a csomag átvételének dátumát
    kérjük, lépjen kapcsolatba a UPS-tel a 22 489 48 77 számon. A helyi fióktelepekkel kapcsolatos információkért kattintson ide.
    A UPS-vel való kapcsolatfelvételekkel kapcsolatban kérjük, forduljon tanácsadóinkhoz közvetlenül - 022 571 80 40 (munkanapok 8: 30-17: 10 között).

    Csomag készítése:
    Kérjük, hogy a kijelölt RMA számot a csomagoláson látható helyen helyezze el.
    Kérjük, amennyiben lehetséges, vissza a berendezés akkumulátorral (vagy egy összetevője egy laptop akkumulátor, tápegység) az eredeti csomagolásban az eredeti távtartó profilok merevítő számítógép egy dobozban, mint az ASUS nem felelős okozott károkért a közlekedés miatt nem megfelelő csomagolás.
    A berendezés beszerzésének bizonyítékát (számla, átvétel) csatolni kell a csomaghoz. Különleges helyzetekben a garanciavállaló kérheti a jótállási jegyet (adatlap és az eladó bélyegzője). Ha az eredeti csomagolás nem érhető el, a készüléket a lehető legközelebb eső kartondobozba kell csomagolni. A puha csomagolás, például a táskák vagy buborékfóliák nem védik megfelelően a berendezést, például a notebookokat, és súlyos sérülésveszélyt okozhatnak a szállítás során. Kérjük, ne felejtse el a készüléket a fólia vagy a hab védelme érdekében a karcolás ellen.
    Ne küldjön külön optikai meghajtót, merevlemezeket vagy más alkatrészeket.
    Ne küldjön lemezeket, egereket, USB kulcsokat, táskákat stb.
    Kérjük, küldje el készülékét anélkül, hogy szükségtelen összetevők, például PCMCIA csatlakozók, amelyek a szervizelési folyamat során megsérülhetnek vagy elveszhetnek.
    Amennyiben a berendezés beadásának a helyén lesz hiányos (pl. Nincs merevlemez), vagy az a hiba okát fogják szerelni utólag komponens (pl. Akkumulátor, merevlemez, memória), a javítást kell kezelni, nem garancia.
    Webhely címe:
    A berendezést a weboldal nem fogadja el, ha azt a UPS-től eltérő futár küldte.
    A szervizszolgáltatás csak futárral lehetséges (a berendezést személyesen nem lehet szállítani).
    Szolgáltatási központunk címe:

    NMC - PE Polska Sp. z o.o.
    ul. Wąwozowa 15
    75-339 Koszalin
    Bármilyen információért kérjük, lépjen kapcsolatba az ASUS POLSKA-val a 022 571 80 40 telefonszámon

    Fontos megjegyzések:
    ASUS Polska Sp. z o.o. nem vállal felelősséget az elveszett adatokért a szolgáltatási tevékenységek következtében, ezért kérjük, küldje el a biztonsági másolatokat a berendezés elküldése előtt.
    A nem garanciális javításokat, és különösen a kár, hogy a hiba a vevő (pl. Mechanikai hiba, árvíz, elektromos kisülés) alkalmazási szolgáltatások költségek terhelik a személy jelentési és küldő berendezés.
    A berendezés javítása javítás után:
    Az érdekek védelme érdekében kérjük, gondosan ellenőrizze a csomagot, miután megkapta a futárat, annak ellenőrzése érdekében, hogy a kapott készüléknek nincs-e mechanikai sérülése.
    Ha bármilyen problémája van, kérjük, forduljon a műszaki támogatáshoz telefonon 022 571 80 40, és a mechanikus sérülése esetén, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba velünk a hordozóval és a kudarc, hogy készítsen egy jelentést, amely lehetővé teszi számunkra, hogy gyorsan és költség-mentes település javítás.

    5 percnyi autózás a lakhelyemtől, a munkahelytől 1 percre vannak. Szerintem meglátogatom őket még a mai napon ... :((( :((( :((( :((( :((( :((( :((( :((( :(((

    Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa

    Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.

Új hozzászólás Aktív témák