Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silverboy

    aktív tag

    válasz 2018 #75257 üzenetére

    Fsr kepminosegben nincs ott ahol a dlss
    Gyengébb, de nem kell hozzá 300K VGA a használatához.
    (God of War-nál amúgy nagyon jól működik)

    Dlss a tensor magokat hasznalja az fsr meg szoftveres megoldas.
    Ugyan ezt mondtam konyhanyelven btw.

    Ha RT-t használsz, akkor valószínűleg DLSS-t is. Így viszont 3.jára is megerősítem zöldek jobbak.

    Ha kivesszük a Réjtrészinget akkor viszont árteljesítményben pirosak jobbak, bár már egyre közelebb van egymáshoz, a két oldal, 2 év múlva újratárgyaljuk :DDD mikor kiforr a technika mind 2 oldalon. :K
    Aki meg Day0 meg Day1-zik címeknél, hááát az nézze el 3-4 napig mind 2 esetben az artifactot ;] , Szájberkidó 77 volt 10 évben az első cím mint előrendeltem (én nem bántam meg :DDD, mondjuk én nem is ültem hypetrainen, 1060-on lazán natív mediumon elment 35-40FPS-el).

    Egyetlen játékról tudok ami nem nagyon akar megmozdulni AMD-n mostanában az a Sabotuer (ui: 4 magnál többet nem kezel... és amiatt se indul el... szóval inkább engine beli gondok) (amúgy egy zseniális alkotás szerintem :B) ~

    #75253st3v3np3t3r
    Aztak. :(

    „Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”

Új hozzászólás Aktív témák