-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz Csaba_20_ #1447 üzenetére
akár ahhoz is nézhetnénk, de szerintem a fogyasztói társadalomhoz mérten is sok már a számtech cég
egy felmérés egyébként kimutatta, hogy a számtech cégek piaca is csökken... igaz összességében a piac megmarad, sőt nő, de sokat elvisznek a multik....Egy kis témába vágó kérdés:
Adott egy helyszíni garanciával megjelölt eszköz.
- kinek kell kimennie a helyszínre? annak, akinél vásárolva lett, vagy felhívja a tulaj a telefonszámot, ami a garlapon van, és ők küldenek valakit?
(gondolom ha az eladó cégnek jelenti be a hibát, akkor ő is köteles kimenni, vagy ő intézi a szervízközponttal a kiszállást - jól gondolom)
- a helyszíni garanciát jelent az is, ha meg sem nézik a helyszínen, hanem felfogja a kiérkező személy és elviszi a szervízközpontba?
(gondolom megfelel a feltételeknek, hiszen a tulajdonosnak ekkor sem kell érte mennie)
- abban az esetben, ha mégsincs semmi hibája az eszköznek, kifizettethetik a kiszállást? A garlapon nincs semmi feltüntetve erre voatkozólag...
(ez olyan igenis meg nem is, igen, mert feleslegesen hívták ki a szervízt, nem, mert erről semmilyen információja nincs a tulajdonosnak - ha telefonon közlik, az meg nem hivatalos szvsz)Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Autós topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest