Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Csaba_20_ #1447 üzenetére

    akár ahhoz is nézhetnénk, de szerintem a fogyasztói társadalomhoz mérten is sok már a számtech cég
    egy felmérés egyébként kimutatta, hogy a számtech cégek piaca is csökken... igaz összességében a piac megmarad, sőt nő, de sokat elvisznek a multik....

    Egy kis témába vágó kérdés:
    Adott egy helyszíni garanciával megjelölt eszköz.
    - kinek kell kimennie a helyszínre? annak, akinél vásárolva lett, vagy felhívja a tulaj a telefonszámot, ami a garlapon van, és ők küldenek valakit?
    (gondolom ha az eladó cégnek jelenti be a hibát, akkor ő is köteles kimenni, vagy ő intézi a szervízközponttal a kiszállást - jól gondolom)
    - a helyszíni garanciát jelent az is, ha meg sem nézik a helyszínen, hanem felfogja a kiérkező személy és elviszi a szervízközpontba?
    (gondolom megfelel a feltételeknek, hiszen a tulajdonosnak ekkor sem kell érte mennie)
    - abban az esetben, ha mégsincs semmi hibája az eszköznek, kifizettethetik a kiszállást? A garlapon nincs semmi feltüntetve erre voatkozólag...
    (ez olyan igenis meg nem is, igen, mert feleslegesen hívták ki a szervízt, nem, mert erről semmilyen információja nincs a tulajdonosnak - ha telefonon közlik, az meg nem hivatalos szvsz)

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák