-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
anzo
senior tag
válasz Ariadne #4049 üzenetére
Kedves Ariadne!
Láto, otthonosan mozogsz a jótállás témájában.
Nem akarom ragozni a történetemet, csak egyszerűen leírom történetemet.Vásároltam egy Acer S200-as PDA-t egy GSM kereskedésben a számlán magyar garancia szerepel. Persze 1 hónapon belül meghibásodott felvettem a kapcsolatot az Acer magyarországi szervizközpontal ahol tájékoztattak, hogy nincsen hivatalosan szerviz támogatása az Acer PDA-knak magyarországon tehát az importörnek kell a garanciális javítást intézni. Bevittem a készüléket ahol vásároltam ők tovább küldték a garancia papíron szereplő céghez jelen esetben a speedshop kft-hez. Mindez Dec-18.án történt. A problémám a következő:
Az említett cég nem akar nekem felvilágosítást adni mi van a készülékemmel. Sokadik megkeresésemre annyit elárultek, hogy kiküldték Franciaországba javításra, hogy mikor jön vissza arra mindig más választ adtak állandóan azt a választ kapom, hogy napokon belül vagy a jövő héten. Már el telt több mint egy hónap és még mindig nem tudom egyáltalán hol van a készülékem és, hogy mikor használhatom újra. Mivel én magyar garanciával vettem van e valami jelentősége, hogy még sem az.
Mit tudok tenni az asztalborításon és a pereskedésen kívül?Köszönöm a válaszokat előre is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hatalmas Akció a Készlet Erejéig & Ingyenes Szállítás - Új, Bontatlan AMD Ryzen 9 7950X3D - Cégtől
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó egy ballagási ajándéknak szánt iPhone 12 purple 64 Gb telefon.
- Sony KD-55X80KAEP 55" 4K Ultra HD Smart LED TV - Bontott Csomagolás
- Thrustmaster TS-XW szett Ferrari F1 wheel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest