-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
Igaz, most egy nagyobb összegről van szó, de szinte biztos vagyok, hogy nem direkte a kisker küldte Hollandiába, hanem egy nagykeren keresztül, akit viszont ő is tudna rugdosni.
A mi üzletpolitikánkból kiindulva, egy olyan ügyfelet, aki százezres tételeket hagy nálunk, nem váratjuk ''hónapokig'', ha nem is ugyanolyat, de legalább valami hasonlót adunk neki addig is, amíg nem érkezik meg a sajátja (igaz ez projektornál kicsit húzós, de pont a múlt héten egyik kiemelt ügyfelünknek intéztük már éppen a cserenotit a javítás idejére, amikor végre visszaért a javított gépezet).
Szerintem a garanciális ügyintézés mikéntje és gördülékenysége nagyban múlik a kereskedő hozzáállásán is.
Tény, hogy nálunk is sokan bepróbálkoznak cégként érvényesíteni a fogyasztóvédelmi szabályokat.
Azt viszont nem tudom biztosan, de ha céges számlára vette, de kapott garipapírt, amin szerepel, hogy 30 nap alatt (törekvéses esetben is), akkor ''többet vállalt'' a kereskedő, amit lehet, de akkor be is kell tartani...jól tudom?Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...