-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
T_bee
aktív tag
háát... ha nincs rajta nyom, és a gyári hűtő van rajta, és visszaviszed és megmondod, hogy elfüstölt játék közben akkor elméletileg visszaveszik, és amíg bevizsgálják kapsz esetleg cserekártyát. Ha kiderül, hogy nem te b*sztad el, akkor cserélik
szek.: ha meg nem cserélik ki, akkor Acorp szervíz
[Szerkesztve]''Az erőszak a gyengék végső menedéke'' /Isaac Asimov : Alapítvány/
-
ch.peter
aktív tag
Szerintem ne magyarázz semmit.
Az már eleve gyanús, hogyha egy ügyfél magyarázkodva adja oda a hibás cuccot.
Visszamész, és mélabús tekintettel közlöd, hogy játék közben lekapcsolt, és azóta semmi.
Mikor rákérdez, hogy húzva volt-e, csak nézzél rá hülyén, és mondjad:
a dobozból egyből a gépbe tettem, nem húzkodtam sehol.
Ezzel kész is.
Esetleg kérd meg, hogy próbáljátok ki __együtt__
ennyi. -
T_bee
aktív tag
-
Turbolada II
őstag
Steven, Gabesz kérjétek el a panaszkönyvet és forduljatok a békéltető testülethez. (Mondjuk nem sok semmit érnek azok se)
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.