-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ANDROID???
addikt
válasz #41635072 #8410 üzenetére
Nem tudom, és szerintem sokan fel is teszik a kérdést ebben az országban, hogy akkor mire is van a jótállás, mert tudjuk, hogy van ilyen fogalom de a jogszabályok mindenre jók, csak nem a felhasználók érdekeit védik...
Na akkor mit is kezdjek én a T-Mobile szolgáltatóval? -
dethroner
veterán
válasz #41635072 #8408 üzenetére
Milyen fura is az hogy a fogyasztóvédelem nem tud semmit tenni fogyasztói kifogás esetén.
De az hogy emailben nem fogadnak be semmit ez nekem új, hiszen pár hónapja én is előzetes telefonbeszélgetés után emailben küldtem el a boltól kapott jegyzőkönyv másolatát amiben a garanciális igényem elutasításának indoklása a fogyasztóvédős nő szerint is igencsak megérne egy vizsgálatot. Szóval elküldtem emailben, nemsokkal később kaptam levélben egy tájékoztatást hogy eljárást kezdeményeznek a panaszom eredményeként. Mondjuk az eljárás eredményéről meg nem kaptam semmiféle tájékoztatást.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
axioma
veterán
válasz #41635072 #10032 üzenetére
Na most pont a fogyvedre nem emlekszem, de mind pszaf mind az energiahivatal ervenyesnek vette az email bejelentest, sot, az elobbi amikor kerdeztem akkor is - emailben kuldott doksi - "hatarozattal" vagy valami ilyen hivataloskodo modon valaszolt. Az adatved. biztos volt a legviccesebb, ott csak ugy tehetsz email bejelentest, ha megadod egy csomo adatodat