-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Agyasima
senior tag
Szóval:
Kaptál valami papírt, amikor bevitted, és leadtad javításra? Ha igen nyert ügyed van. Ugyanis kötelesek átnézni a cuccot, mikor átveszik garanciális ügyintézésre. Ha akkor nem szóltak, h külsérelmi nyom van rajta, akkor cseszhetik.
Neked is csak azt tudom tanácsolni: légy határozott!
[Szerkesztve]toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
Agyasima
senior tag
Huhh, erre hirtelen nem tudok mit mondani elsőre. Faramuci egy helyzet. Nagy hiba volt aláírni azt a papírt. Ezzel elismerted, hogy hibátlanul vetted meg, majd sérülten vitted vissza.
Tanácsom az, hogy keress meg egy szakembert, mert ehhez az én tájékozottságom már nem a legteljesebb:
Tel: 4594-836, 4594-999, 06-80-201-205 Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség
Lehet, hogy telefonon is tudnak segíteni, lehet, hogy személyesen kell majd egyeztetni velük. Ingyenesen dolgoznak, és általában véve igen kedvesek. Volt olyan is, hogy elkísérték a panaszost az ügyintézésre.
Szóval hívd fel őket! A 80-as szám még pénzbe se kerül!toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
Új hozzászólás Aktív témák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- LEGO klub
- OLED TV topic
- iPad topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- Eleglide C1 - a középérték
- Lightyear - befektetési app
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...