Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Narxis

    nagyúr

    Sziasztok!

    Garancia ügyben szeretnék tájékozódni.
    Adott lenne egy korábban vásárolt (kb 1,5 éve) biciklinyereg. A bolt a honlapján 3 év garanciát írt. A nyeregnek eltört a vas része biciklizés közben, ott ahol rögzíteni kell a nyeregbilincshez. Elküldték a magyarországi forgalmazóhoz aki elutasította a garancia érvényesítését mondván, hogy nem ott volt rögzítve a nyereg ahol a jelölés volt, ami szerintem egyébként nem igaz de a másik probléma, hogy nem is én szereltem fel hanem a bolt, vásárláskor a nyugtán(amit el is kértek és lefénymásoltak) rajta van a felszerelési díj is. Ilyenkor mi a helyzet? Most nyilván mondhatják, hogy én otthon leszereltem és rosszul raktam vissza, nekem ez nagyon ilyen lekoptató indoknak tűnik ha nekem kellene bizonyítanom, hogy nem nyúltam hozzá. 23 ezer forintos bicikli nyeregről van szó és másfél évet bírt...

    Thanos was right.

  • Narxis

    nagyúr

    válasz LuckyL #20790 üzenetére

    De nem a bolt vállalja ha már a termék forgalmazójára mutogat, hogy megtagadta a jótállás érvényesítését. Magának a boltnak a honlapján Gyakori kérdések Garancia résznél ez szerepel(kivettem a bolt nevét a szövegből, egyelőre nem akarom besározni őket):

    Mennyi a garancia a termékekre, és a kerékpárokra? Garanciális feltételek és kategóriák.
    Az általunk forgalmazott termékekre a magyarországi hatályos jogszabályok szerinti (általában 1 év, vagy 6 hónap szavatosság) és a törvény által előírt garanciális feltételek kiegészítésével 3 év jótállást (10.000 Ft felett) vagy 3 év kellékszavatosságot (10.000 Ft alatt) vállalunk. Ami ez alól eltér, az minden esetben többlet szolgáltatást nyújt a kötelező garanciális szabályokon túl. Ilyen például a nálunk vásárolt és általunk beüzemelt kerékpárok esete, melyre mi szintén 3 év ALKATRÉSZ garanciát vállalunk vagy a pedelec kerékpárok, amire szintén 3 év alkatrész garanciát biztosítunk. Bővebben ITT tájékozódhatsz róla.
    3 év kellékszavatosság: A vonatkozó jogszabályban foglaltakon túl, az üzletben vásárolt termékekre (10.000 Ft fogyasztói ár alatt) egyedülálló módon, 3 év kellékszavatosságot vállalunk. A meghosszabbított kellékszavatosság csak a szakszerűen használt, külsőleg sértetlen, és a bolt számlájával és/vagy pénztárgép blokkjával igazolt, 10.000 Ft alatti tartós fogyasztási cikkre vonatkozik.
    3 év Jótállás: A törvény által szabályozott 1 év kötelező jótálláson felül (10.000 Ft felett) az üzletben vásárolt minden termékre 3 év jótállást vállalunk, ezalól kivétel: a pedelec, elektromos kerékpárok, és a robbanómotoros kerékpárok (ezekre a 3 év alkatrész garancia vonatkozik).

    Mit kell tennem, ha meghibásodik a kiegészítőm, alkatrészem (10.000 Ft feletti értékű)?
    Ez gyártónként eltérhet, azonban nem nálunk! 3 év Jótállást vállalunk: a törvény által szabályozott 1 év kötelező jótálláson felül (10.000 Ft felett) az üzletben vásárolt minden termékre 3 év jótállást vállalunk, ezalól kivétel: a pedelec, elektromos kerékpárok, és a robbanómotoros kerékpárok. Javasoljuk Neked, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az Kapcsolat menü alatt, mi pedig segítünk eligazodni a garanciális szabályok útvesztőjében.

    Thanos was right.

  • Narxis

    nagyúr

    válasz LuckyL #20792 üzenetére

    Kösz, még bemegyek velük beszélni meg akkor visszaadják a törött bicikli nyerget de akkor kérnem kell tőlük a magyarországi forgalmazó vagy az esetemben a bolt írásos elutasító válaszát? Mást nem? Utána megyek a békéltető testület honlapjára ahol online eljárást indítok?

    Thanos was right.

Új hozzászólás Aktív témák