-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
zetorg
aktív tag
helyzet van...
8 napja, pénteken bevittem egy garis 7800gt-t az aqua-ba.tegnap mentem érte, hogy mi van.mondták, hogy a kártya tényleg rossz, de nem tudják cserélni, mert nincs meg rajta egy azonosító matrica.
kérdeztem, hogy ezt miért nem mondták, amikor leadtam a kártyát, erre az volt a válasz, hogy ők segíteni próbáltak és elküldték így a nagykernek, hátha kicserélik.
mit tehetek?
fogyasztóvédelem?
fogjam rájuk, hogy leszedték a matricát?
[Szerkesztve] -
zetorg
aktív tag
a kártyát használtan vettem, nem is figyeltem, hogy nincs meg a matrica.
fölhívtam az embert, akitől vettem és sikerült megtalálnia a fecnit, amit be is vittem az aqua-ba.elösször nem akarták átvenni, azt mondták, hogy már lejárt a gari...
mondtam nekik, hogy ne idegesítsenek, náluk volt a kártya 1 hétig és ott ketyegett a garancia ideje.átvették, azt mondták, hogy megpróbálnak intézni valamit, érdeklődjek 1 hét múlva.
ezt a hetet még megvárom, de ha nem történik semmi, megyek tovább.
köszönöm a segítséget!azért remélem, hogy nem kell felszólításokat küldözgetnem
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Facebook és Messenger
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...