Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hikvision

    senior tag

    Szép napot,Leírom a kis történetemet: Október Közepe felé Vettem itt a ph-n Knifemaster Kollegától egy Asus AX800-as Agp-s VGA-t. Utánvéttel megérkezett a cucc,és amikor kibontottam akkor láttam,h az egyik kondi felvan púposodva és elektrolit nyomok vannak rajta.Mivel a dobozban mellékelve volt egy Garilevél ami a 3Testőr Computersbe szólt és A számlán fel is volt tüntetve,h 3év gari! Másnap szépen bementem a boltba ahol közölték,h feltételesen tudják bevenni a cuccot mert Kondi sérült és ez tisztázatlan okokból is lehet...! Mondom ok, kitöltöttük a garilevelet h átvették a kártyát a fullos dobozzal együtt lebélyegezték lepecsételték,és mondták h max 1 hónap múlva le is zajlik a dolog. ez Volt 2006.10.30.-án. Felhivtam őket 2006.11.28 án és volt pofám megkérdezni,h történt e már valami fejlemény az ügyben,erre mondta a csávó,h megmondta h 1 hónap...! Jolvan vártam szépen két napot megint felhivtamőket mire mondták h Elküldték az Aspect-ba a kártyát mivel ő a nagykerük és Hivjam őket. Ok,Felhivtam az Aspect-nak a szervizét, mondta a csávó h érvényesitették a garanciát és megrendelték a cuccost. ez volt 2006.12.01-én. Azóta napi programommá vált,h minden délelött felhivjam őket és pofátlanul megkérdezzem,h van-e valami hír a kártyáról,és minden nap az a válasz,h még nemérkezett meg,mert az Asus Külföldi márkaképviseletébe küldték a kártyát gariztatni mert ők nemtudták megállapitani a hibát,és mivel már nemforgalmazzák ezt a kártyatípust ezért most,megy a hitegetés,h bármelyik nap megjöhet a kártya... Tehát az a kérdésem,h lehet e valamit tenni vagy csak várjak ameddik történik valami? :W

    20 éve a PH-n.

  • Hikvision

    senior tag

    válasz Vivax #669 üzenetére

    A Kolega Elővétele,csak azután történik,miután le lett bonyolitva a garanciális ügy.HA kicserélik a kártyát akkor csak az eddigi kezelési költséget kell valamilyen formában honorálnia,ha nem akkor még hozzáadódik a kártya ára is :DD Egyébként aztmondta,h ő nem vette észre,h szar a kártya mert nem is az övé volt...etc. Na majd kiderül,csak ha már lemegyek Győrbe akkor úgy megyek le,h tudom is,h holvan pontosan az illető.

    20 éve a PH-n.

  • Hikvision

    senior tag

    válasz Ariadne #672 üzenetére

    Én úgy tudtam,hogy már nics Időkorlátozva a Garanciális ügyintézés,Bár én örülnék a legjobban ha tévednék:) Jah ma Felhivtam a Gyökér Aspect-eseket És megkérdeztem,h holvan a kártya, errő Ő mondta,h Európában egyetlen egy Asus Szerviz van,és Mivel már nem forgalmazzák az adott kártyatípust ezért nemcserélik hanem javítják.! Erre megkérdeztem,h mégis mi a francot tudnak javitani egy Tökéletesen halott kártyán,erre ő aztmondta h bármit tudnak rajta forrasztani,és mivel nekem csak egy kondi púposodott fel,nemis érti,h miért nem cseréltem én ki otthon hasonló tipusúra...Na itt elöntötte a sz*r az agyamat és megmondtam nekik,h hol a helyük.Úgyhogy én az Aspect-et lezártam és akkor holnap egy kcisit keményebb hangon kell beszéljek a 3töestőr Computersel.Csak jólennep ontosan tudni a kötelezettségüket/Jogaimat mert igy azért elég cinkes.

    20 éve a PH-n.

Új hozzászólás Aktív témák