-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
rasky
senior tag
Vásároltam január 9-én egy Samsung márkájú PRÉMIUM táblagépet a Media Marktban. A készülék kétszer volt azóta szervizben, mindkét esetben javítatlanul jött vissza. A probléma a kijelző felső felének sárgulása fehér, világos színeknél. A panaszomat elutasította a Samsung, hogy ez ilyen.
Természetesen bárki jelenlétében tudom bizonyítani szemmel láthatóan, sőt több ugyanilyen terméket is megnéztem és nem tapasztaltam rajtuk a nálam jelenlévő problémát. A szervizek óta recseg ropog a hátlap, ami csak hab a tortán...
Érdeklődnék, hogy ez esetben mi a teendő?
-
rasky
senior tag
válasz Attix82 #8922 üzenetére
Természetesen igen, elismerte a hibát, kicserélte a kijelzőt, de a probléma továbbra sem szűnt meg. Ekkor jött a pesti szerviz (szervizfutár), aki visszaküldte hibátlan jegyzőkönyvvel, amiben elvégzett tevékenységként teszt szerepelt, viszont valószínűleg meg sem vizsgálták, hiszen fél percnyi volt a képernyő használat mikor megkaptam (51%-os töltöttséggel ment és jött vissza). A Samsung ügyfélszolgálat meg természetesen az utóbbi szerviz véleményre támaszkodik....
[ Szerkesztve ]
-
rasky
senior tag
válasz sasa311 #8924 üzenetére
Media markt azt mondta, hogy ők is max a szervizbe tudják felküldeni és forduljak a fogyasztóvédelemhez. Tanácstalan vagyok, mert nincs energiám a fogyvédelemmel vesződni, de sajnos az lesz belőle, hiszen 100 ezer Ft nem kis összeg számomra egy hibás termékért.
[ Szerkesztve ]
-
rasky
senior tag
Ha amoledes, akkor ellenőrizd le a beégést. Tárcsázóba *#0*# és a piros színnél nézd meg hagy e nyomot a felső sáv a kijelző tetején. Ha igen (általában minden amoledes készüléknél megjelenik egy idő után), akkor helyszíni javítást (azt írtad prémium, tehát jogosult vagy rá) hívd ki és cserélik a kijelzővel együtt a home gombot, vibramotort, hangszórót, stb, mivel egybe van ragasztva az egész.
[ Szerkesztve ]
-
rasky
senior tag
Ugyebár még mindig a Samsung P5110-es készülékemmel bajlódok. Érdeklődnék, hogy amennyiben karcosan kaptam vissza a készüléket, (javítatlanul), mit lehet tenni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Elden Ring
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Szólánc.
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- SSD kibeszélő
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...