-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Sziasztok!
Van egy Creative hangfalam amit 2010 októberében vásároltam 1 év garanciával. Egyik ismerősöm említette, hogy miden tartós fogyasztási cikkre legalább 2 év garancia vonatkozik. Próbáltam utána nézni az interneten, de nem találtam erre nézve pontos információt. Tudnátok ebben segíteni? Amennyiben probléma merült fel a készüékkel, hogyan tudom érvényesíteni ezt a jogot?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
-
őstag
Sziasztok!
Egy iPhone 5S-el vannak akkumulátor és home gomb problémáink. Készülékünk tavaly december 12-én leadásra került Touch ID problémával az iStyle Andrássy úti szervízébe, majd cserélve lett december 20-án és teljes készülék csere lévén újraindult a garanciája.
Most ismételten szervízbe szeretnénk vinni, de sajnos erre az évre már nincs szabad időpontjuk az Andrássy úti, Arkádban lévő szervízekben, a Duna plázában is legkorábban csak dec 21-ére volna, de sajnos addig már nem érvényes a garancia. E problémával felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatukat, de a diszpécser hölgy sajnos az a választ adta, hogy akkor sajnos nem tudom garanciális keretek között javíttatni a készülékem, mert csak az önök szervízében érvényes a garancia a készülékre, viszont ha nincs időpont akkor sajnos "így jártam". Kértem, hogy kérdezze meg kollégáit, felettesét, hogy mit lehet ebben a helyzetben tenni, mert az nem válasz, megoldás, hogy a hivatalos prémium szervíz nem rendelkezik a megfelelő kapacitásokkal az igények kiszolgálásához, akkor a termék nem javítható gyári garanciális keretek között. Mivel nem tudott mást választ adni, szervízvezetőt kapcsolni, ezért kértem, egy visszahívást. Valamint ezt követően írtam egy levelet a szerviz@-raEbben az esetben mit érdemes tenni?
Válaszaitokat, ötleteiteket előre is köszönöm.
mod: még egy kérdés, ha egy hibás fülhallgatótó leadtam szervízbe és öt hét után sikerült kicserélnijük, akkor átvételkor kérhetem esetleg a vételárat a termék helyett, vagy mivel már nincs maximalizálva a javítás 14 napban, így nincs mozgásterem?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Gyuri27 #16433 üzenetére
Nem lehet csak úgy besétálni és leadni egy telefont. Időpontot kell kérni a webes rendszerükön kersztül, ha nem tetszik, akkor el lehet menni másik Apple szervízbe a véleményük szerint. az új nagyszerű rendszer miatt már kétszer is megszívtam az iStylenál, és továbbra sincs szabad időpont.( Többet biztosan nem fogok náluk semmit venni.)
A panaszkönyvet fogom kérni, ha nem sikerül személyesen elintézni elsőre.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Sziasztok!
Cégként szeretnénk vásárolni egy M4000-es vagy egy GTX1080-as VGA-t, de nem tudni pontosan, hogy az általunk használt alkalmazásokban melyik teljesítene jobban. A program készítője, nem tudja egyértelműen megmondani, hogy melyik teljesít jobban, nincs konkrét ajánlásuk sem, így magunknak kell utánajárni, hogy melyiket vegyük. Több kiskert megkerestem, hogy volna-e arra lehetőség, hogy 1-1 darabot vásárolnánk a két típusból és amelyik megfelelőbb számunkra abból rendelnénk majd több darabot. Ettől elzárkóztak mindannyian.
Az volna a kérdésem, hogy kötelesek-e visszafizetni az elállási jog értelmében a megvásárolt vga-t akkor is ha már kibontottam, beüzemeltem egy gépbe, de nincs rajta sérülés vagy használatnak jele, valamint nem magánszemélyként vásárlok, hanem cégként.
Válaszaitokat, ötleteiteket előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz LuckyL #16529 üzenetére
Igen ez is lehet egy opció, bár nem tudom kinek kell egy M4000-es Quadro. Jó lett volna, ha olyan boltok mint az ipon, aqua, a4, pcx, stb hajlandók volnának ebben partnerek lenni, úgy hogy már több millió Ft-ért vásároltunk már mindegyiknél és most sem kis tételről volna szó.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest