Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • celf

    őstag

    Helló, vettünk egy HP gépet, és nem igazán tetszik, nem vagyunk megelégedvevele. szerintetek visszavihetjük kicserélni egy DELL-re amit még néztünk?
    Ma vettük.
    Pénzt ugye nem kötelesek visszaadni, de ha másik termékre akarjuk cserélni akkor azzal nem kéne gond legyen, ugye?
    law expertek, előre is köszi :)

    [ Szerkesztve ]

  • celf

    őstag

    kosz a valaszt emberek, valoban nem akartak visszavenni a laptopot. egyebkent igy utolag nem ertem, mi az, hogy nem kotelesek. technikai cikkrol reven szo, ha hazaviszem a boltbol, es rajovok, hogy szamomra nem megfelelo a gep, akkor 3 napon belul egy csere a minimum.
    mindegy, vegul nem szivoztunk, ok felajanlottak, hogy 10k-val kevesebbert visszaveszik, azt ok. kurvara flegmak voltak, rohadtul nem ereztem, hogy en vagyok az aki miatt az egesz bolt letezik. kis faszcibalo szoros gnom uzletvezeto nem is akart csinalni semmit amig azt nem mondtam, hogy akkor vegyuk fel a kapcsolatot a tulajdonossal, mert o az aki ilyen kerdesekben igent vagy nemet mond... ezutan nyomban beleegyezett.

    na mindegy.
    notebookstore.hu mammutos uzletvezeto meg a masik nagydarab okostojas elado is leszerepelt.
    pl. angliaban mennyire mas a customer service....

    lenyeg; azert koszi a helpet innen :)
    szerk:
    ja, es bocsanat a cifrabeszedert. nem fogom kicsillagozni sem. megerdemlik ezeket a szavakat.

    [ Szerkesztve ]

  • celf

    őstag

    válasz sasa311 #5021 üzenetére

    ez nyilvan all mas helyzetekre, ezert nem szivoztam en sem tovabb a boltban es bolintottam ra a 10ezres vesztesegre.

    csakhogy:
    1. a gep amit visszacsereltunk jobb allapotban volt mint a display-be kirakott parja (amaz tenyleg zsiros volt es poros.)
    2. a laptop egy eleve ujraertekesitett darab volt (HP Renew, tehat vagy kiallitasi darab, raktaron fentmaradt aru, vagy stb.)
    3: a windowst ujrapakoljak amikor ilyen tortenik, ezt az eladocsajszi elarulta, meg az elejen. volt mar erre pelda, nem veletlenul tudta a csajszi sem.
    4: tehat ha online vasarolok laptopot, osszezsirozom felrakom ra a legjobb trojanokat, aztan visszakuldom akkor meg jofej vagyok? jogilag korrekt, nem? de meg is, háló ....

    persze a srac mondta, hogy meg igy is vesziteni fognak vele.... meg a feneket. legyaluljak
    a wint rola es kirakjak ugyanannyiert, szevasz....
    ha esetleg tonkremenne kesobb valami masik tulajnal, ugyaugy megy vissza gariba mint a tobbi. rengeteg problemas javitott cucc van. tudom. olyan is van amit megjavitanak es megy vissza ujkent. vinyoknal lezarnak szektorokat, es megy az 500-as 250-eskent vissza a polcokra stb.

    es igen, pl. angliaban van egy olyan hozzaallas a vasarlokhoz, hogy tisztelik oket mert bizony, az o penzukbol kapja a fizeteset a sügér a pult mogott, de nem csak o, hanem a bolttulajdonos is.

    na mindegy. ugy tunik ez itthon mar csak ilyen.

    [ Szerkesztve ]

  • celf

    őstag

    válasz Gyuri27 #5036 üzenetére

    a boltban nem tudtam teljesen megnezni, megvizsgalni a laptopot. rajta volt vedofolia, nem lattam, hogy a hatlapja milyen muanyagbol van, stb.
    ha a festo olyan szinre festi a falam amilyenre akartam akkor nem fogom ujrafestetni vele ingyen, ez termeszetes.
    de ha a laptop amit megveszek a boltban kiderul, hogy gyenge akkor had csereljem mar le egy jobbra. ez az uzletvezeto szemelyes elbiralasan mulik. es az uzletvezeto meg tojaskepu kigyurt elado egyaltalan nem voltak megertoek.
    szoval notebookstore: fuck off.

  • celf

    őstag

    elismerem, hogy nem ez a legjobb mentalitás a részemről mint vásárló, viszont elvárok egy kicsit többet a flegma hozzálláson kívül egy üzletvezetőtől is. ez jobb helyeken úgy működik, hogy az eladó mosolyog, az eladó felettese kezet is ráz, az üzletvezető meg mindez, és még elnézést is kér. Ezt hívják vevőkiszolgálásnak. Ez most persze túlzás, de remélem szemlélteti, hogy mit akarok mondani. Ebben a hozzállásban nincs semmi rossz, this is what he signed up for, amikor aláírta a munkaszerződését. A kissrác a pult mögött az üzletvezető, nem jogász, a vevővel nem tárgyalásokat folytat, hanem megprobálja eladni a laptopokat. Mindezt kedvesen és barátságosan. Megint mondom, nincs ebben semmi rossz. En is dolgoztam a kiszolgáló szektorban, egészen addig amíg a vevő kedves és kultúrált, tőlem is megkapja respektet. Mi a barátnőmmel nagyon kedvesek voltunk, elmondtuk szépen, érthetően, kultúráltan hogy mi a bajunk a laptoppal, cserébe kaptuk a hideg tekinteteket.
    Előző nap mesélte az eladócsajszi (aki egyébként tök rendbevolt), hogy egy gyerek visszahozott egy probookot, mert nagyon melegedett. Nem volt semmi baja, de mondta, hogy nagyon melegszik, tökmindegy mi van, de cseréljék ki neki valami másra. Ez az apple probookokra nagyon is jellemző, az egyik eladósrác is mondta, azért van, mert az egész egy egybefüggő fémvázból van, nincs rajta venti nyilás sem, mint a többi pc notebookon.
    Tessék, a noti nem volt hibás, a srác utánnanézhetett volna, hogy a probookok ilyenek, megnézhette személyesen is a boltban, mégis megvette, és késpbb probléma nélkül kicserélték neki. Jogilag ez ugyanoda sorolandó, mint a mi problémánk, az üzletvezető mégis különbséget tett. Hiba.
    szóval nem vátloztatok a véleményemen. Hacsak nem lesz a jövőben valami kihagyhatatlan jó akció, vagy ajánlat, amiért hajlandó vagyok elnézni, hogy sügér volt a staff, akkor én máshol fogok vásárolni. end of story.

    [ Szerkesztve ]

  • celf

    őstag

    válasz Gyuri27 #5045 üzenetére

    ez tenyleg kezd elmenni kicsit mas iranyba :)
    lasd: szobafestes, trabant, marhahus, husleves... meg, hogy en a fonokevel akarok beszelni o meg a szuleimmel? ne szemelyeskedjunk mar legyszives. en a tulajjal nem a beosztottaval kapcsolatban panaszkodtam volna, hanem az ugyet szerettem megoldani.
    szoval ezek a parhuzamok hogy jonnek ide, gondoljatok mar at.
    hogy marhahusert is fizetek es a szamitogepert is.... aha. ezek a hasonlatok nem hogy santitanak, jaraskeptelenek.

    en megertem, hogy 3 szamtechboltban dolgozo forumtarssal vitatkozok, nyilvan ha en is a pult mogott ulnek, vagy allnek, ugyanugy nem cserelnek szivesen egy notit, bar az elvarhato, hogy segitokeszen megprobalom megoldani a problemat, hogy joljarjon mindenki es ne ugy menjen ki a vevo a boltbol, hogy ide se jon tobbet. de ha nem megoldhato rafizetes nelkul, mert a fonokseg mindent argus szemekkel figyel, es megnyuznak minden eladot aki segiteni akar, akkor egyutterzoen elnezest kerek, es mondom, hogy sajnalom, de ez igy nem lehetseges, ha gondolja a vevo, felhivom a fonokot, o is el tudja mondani ugyanezt.
    ennyi.
    ezt nem kaptuk meg, sot...

    es sajnalom, de emmelett sem tudok elmenni: a probook melegedese pentencialis hibaforras. ok. egy karcolodo, bovli muanyagbol keszult noti hatlapja ugyanugy potencialis hibaforras. megrepedhet, meghajolhat, etc.
    attol, hogy nem hangzik jol, ha azt mondom nem vagyok megelegedve a noti kulso boritasaval, mert maszatolodik, karcolodik, meg ugyanugy egyenrangu, potencialis hibaforrasnak minosul. illetve tech-expert legyen a talpan aki megmondja, hogy melyik a potencialisabb... innentol kezdve mar bohockodas az egesz, ergo: a boltosok korrektsegen mulik a dolog. ebben az esetben az inkorrektsegukon mult.

    tovabbra is alazattal:
    celf

    [ Szerkesztve ]

  • celf

    őstag

    válasz celf #5047 üzenetére

    najolvan egybkent mar a fenebe az egesszel, annyira nem tortent nagy dolog, elismerem, hogy jobban atnezhettem volna a notit, de megbiztam a hp-ban. nem kellett volna.
    az uzletben dolgozok meg olyanok amilyenek. nem voltak szemetek, de jofejek sem. ami szerintem nem eleg, foleg, hogy mi nem voltunk se kovetelozoek, vagy idiotak. egyszeruen csak szar notit vettunk.
    de ez csak az en velemenyem.
    a jovoben ossze kene hozni egy jobb torvenyt, ami jobban vedi a vevoket.
    foleg, ha mar ugysem a konszumer elktronikabol elnek meg a nagycegek....

Új hozzászólás Aktív témák