-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mikk^
csendes tag
Üdv
Látom itt is vannak akik benne vannak a garanciális ügyintézésbe.
Nos.
Van/volt egy 915Ft+ LG monitor.
Eltöltött 2x 1,5hét időt szervízben. Egyszer sem tudták rendesen megjavítani.
Kaptam egy cserepapírt. Most az ''EUC'' bolt 15 napot mondott, hogy annyi ideje van beszerezni egy ilyen monitor.
Hiába mondtam hogy már 2szer volt ez szervízben és így már bőven kifutottunk a 15 napból
(1 napot -illetve du hazahoztam másnap du vissza szervízbe- volt itthon).
Erre azzal jött hogy az nem az ő átvevő szervizük.
Ráadásul a @@csög@@kó elkezdi hogy milyen jó üzlet lenne nekem 2évente cseréltetni a monitorom. Majdnem kiszedtem a pult mögül ezért.
Szóval tényleg van 15 napja hogy szerezzen másikat?
Mennyi az esélye hogy egy ilyet tudnak hozni?
A számlán milyen összegnek kell szerepelni elvégre újraindul a garancia?
Ez nem a boltnak okoz kárt nem, elvégre LG indította a cserét és a végén ő fizeti ki?!
Egyébként elegem van a magyar garanciális ügyintézésből és flegma szervizesekből!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Formula-1
- Fotók, videók mobillal
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...