-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dj Sügi
őstag
Lenne egy garis kérdésem!
Rendeltem egy paneltápos, adapteres, ITX-es számítógépházat az egyik webshopból.
Dec. 27-én kaptam meg a futártól és dec. 29-én értem rá összeszerelni és kipróbálni vele a gépet. Sajnos nem működik, nagy valószínűséggel a paneltáp vagy a külső adapter a hibás, mivel kipróbáltam egy másik tápegységgel is a rendszert és úgy tökéletesen működik.
Kérdés, hogy mit lehet tenni?
Mindenképpen a garanciális javítást kell igénybe vennem? (gondolom egyiket sem tudják javítani, nem is érdemes és tákoltat pedig nem szeretnék visszakapni)
Nem kérhetem a termék cseréjét vagy a vásárlástól való elállást és a pénz visszafizetését?
A termék olyan állapotban van mint ahogyan elküldték, minden tartozékával csak éppen gyári hibás...Köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
Dj Sügi
őstag
És a 8 nap az munkanap? Ha már bejelentettem a hibát, akkor nem számít, vagy mindenképpen vissza kell juttatnom addig nekik? (amúgy ez a bolt: [link]) Csak azért linkeltem, hogy lássátok ezt: "A 17/1999. (II.5.) kormány rendelet szerinti 8 napos elállást kell biztosítanunk, hogy meggondolhasd magadat, de mi többet nyújtunk hiszen 2 hét belül elállhatsz a vásárlástól. "
Mire hivatkozhatnék, ha nem akarják cserélni visszafizetni a pénzt? Nekem a csere is megfelelne egy új, működőképesre, hiszen nem szórakozásból vettem a terméket, hanem mert tényleg használni akarom. Csak egy általuk tákolt, esetleg össze-vissza cseszett házat nem szeretnék visszakapni!🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
Dj Sügi
őstag
válasz Dj Sügi #7037 üzenetére
Újabb felvonás!
Elküldtem a hibás terméket javításra nekik, mivel cserélni nem akarták újra, elvileg cseréltek benne paneltápot, gyakorlatilag sztem semmit nem csináltak, csak küldözgetjük egymásnak a hibás terméket.
A hiba pont ugyan az, mint ami eddig volt és továbbra sem működik a paneltáp és így használni sem tudom a terméket.
Írtam nekik újabb e-mailt, hogy akkor most mi legyen, cserélni továbbra sem akarják újra a terméket, megint felajánlották a "javítást".Kérdésem az lenne, hogy meddig játszhatják még ezt velem, a garanciának nem kell meghosszabbodni a náluk töltött "javítási" idővel és, hogy valamilyen kártérítés nem illet meg engem, mivel azóta sem tudom használni a terméket.
Légyszí segítsetek, hogy milyen jogszabályra tudnék hivatkozni esetleg, vagy mit kellene tennem?Köszönöm!
🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
Dj Sügi
őstag
válasz bullseye #7185 üzenetére
Elég bonyolult volt a dolog és nem is nagyon értem rá velük szórakozni...
Én már az előzőnél is cserét kértem, de mint ahogy most is ragaszkodnak a "javításhoz"... Nem értem miért éri meg nekik ennyire "védeni" a gyárat egy viszonylag kis tételű cuccnál, ami bizonyíthatóan gyári hibás volt, ezzel csak magukkal csesznek ki, mert tőlük nem fogok többet vásárolni nem a gyártól... És nem is a lét kértem vissza, csak egy új terméket.
Esetleg valami acélosabb érv, vagy meddig játszhatják még ezt a "javítósdit"?🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
Dj Sügi
őstag
válasz bullseye #7213 üzenetére
Eddig soha nem volt ilyen problémám, ez az első ilyen b*lf*sz cég, akik nem hajlandóak semmilyen normális kommunikációra, gari ügyintézésre.
Eddig normálisan beszéltem mégsem kezdhettem úgy, hogy ''b*ssz*tok meg ez sz*r''. (Pedig lehet azt kellett volna)
Gondoltam itt talán tud valaki tanácsot adni, akinek már volt ilyen ügye vagy jobban ért hozzá, mivel ezért lett nyitva ez a topik. Nem lecseszést kértem, hanem segíséget, tanácsot...🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
Dj Sügi
őstag
válasz bullseye #7217 üzenetére
Nah szóval most itt tartunk az idi*ta PCX Kft-vel:
Miután megbeszéltem velük, hogy ha nem hajlandóak egy újra kicserélni a terméket, akkor megteszem a hivatalos intézkedéseket egyből jött a válasz, hogy a terméket egy újra cserélik és azt küldik vissza, mivel nem volt teljesen egyértelmű a válasz direkt rákérdeztem, hogy tuti egy új terméket kapok, a válasz: igen, egy teljesen új, fóliás termék lesz, csak a "régi" termék dobozába tesszük vissza.
Már itt gyanús volt a dolog, de mikor erre rákérdeztem már nem voltak hajlandóak válaszolni.Nah ma megérkezett a futár, visszahozta a terméket, egy az egyben ugyan azt küldték vissza, mint amit én elküldtem nekik, az alkatrészeket megjelöltem piros filctollal és ugyan azok jöttek vissza. (Sztem mellékesen, első "JAVÍTÁSNÁL" sem csináltak semmi, mint már azt korábban írtam)
Ugyan azok az alátétek jöttek vissza, látszik bennük a csavar nyoma, ugyan azok a többször átragasztott dobozok, és ráadásul nemhogy kicserélték volna egy újra, hanem a paneltápon még pár alkatrész is szét van törve...Hívom őket, hogy akkor most mi a helyzet, arra a kérdésre egyszer sem válaszoltak, hogy miért nem új terméket küldtek, ahogy azt "ÍGÉRTÉK" és többször is leírták. (itt játszik fontos szerepet a megjelölt alkatrészek, mert ebből kiderül, hogy 1 az 1-ben ugyan azt küldték vissza)
A másik, hogy közben kaptam olyat, hogy biztos én nem szereltem be jól az alkatrészeket, (több 100PC-t szereltem már össze) (amúgy meg direkt teszteltem többször is, hogy az ő termékükben rossz valami vagy az én alkatrészeim között, egyértelműen kiderült, hogy a paneltáp vagy a külső adapter a rossz)) vigyem el egy PC boltba, mert náluk megfelelően működött direkt tesztelték. (széttört alkatrészekkel is működik a paneltáp, akkor az f*sza, írok a gyártónak, hogy azokat az alkatrészeket ki is hagyhatja belőle, mert úgy is működik és legalább spórol)
Aztán olyat is mondtak, hogy náluk nem szokott ilyen gond lenni, akkor biztos ezért "intézik" ilyen sz*rul a dolgokat...
Meg, hogy nekik sem jó ez, küldözgetik ide-oda a terméket a futárral, mondtam nekik, hogy nekem meg pláne, mivel több mint egy hónapja benne áll a pénzem és nem tudom használni a terméket, és emiatt a konfigot sem a nagy "javítgatások miatt".Jah ráadásul két emberrel "beszéltem", mert az egyik csak úgy átadta a telefont (gondolom a főnökének), annak is el kellett magyaráznom, hogy megint elb*szták.
Mikor kérdeztem, hogy akkor most pénz vissza vagy cserélik egy újra a terméket, nagy hallgatások, félremagyarázás, legalább 5x megkérdeztem, mire a legvégén oda jutottak, hogy akkor küldjek számlaszámot és visszautalják a pénzt, csak holnap küldjem vissza a terméket a futárral nekik.
Kérdés, hogy ezek után vissza fogják utalni a vételárat (kb mint ahogy elküldték az ÍGÉRT ÚJ terméket) vagy majd jól rám fogják, hogy én csesztem szét az alkatrészeket meg hogy én nem értek hozzá...
🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
Dj Sügi
őstag
Vigyázni kell velük, mert valótlan dolgokat állítanak...
Addig, amíg szépen beszélsz velük, többször megkéred őket valamire csak félremagyaráznak, és teljesen más dologra válaszolnak, mint amit te kérdeztél.
Mivel én messze lakom tőlük, ezért nem tudtam személyesen bemenni, de nagy nehezen sikerült kicsikarni a pénzemet legalább, de mennyit kellett szenvedni érte...
Az tuti, hogy én sem vásárolok tőlük soha többet. (Amúgy a mai napig nem értem, hogy mennyivel lett volna nehezebb nekik kicserélni a terméket egy újra, mint ezt művelni...?)Másik, hogy azóta vettem másik ITX-es házat paneltáppal és adapterrel, azóta is tökéletesen működik, szóval csak nem én voltam a "hülye", mint állították...
🚗 FORD - First On Race Day 🚗
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- Formula-1
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Apple notebookok
- A Plus modell gyengébb lett
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix G X VARIO 12-35mm f/2.8 II ASPH. Power O.I.S. (H-HSA12035)
- 2db Iceriver KS0 KASPA bányagép + 180W új tápegység 2 év garanciával.
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen