Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gabesz87

    addikt

    Sziasztok. Leírnám a tapasztalataimat a Praktiker ügyintézésével, szervizzel kapcsolatosan. Ezt találtam legalkalmasabb topicnak, szóval ha rossz helyre írok, elnézést. 2010-ben vettem egy budget típusú akciós toronyventilátort 9000-ért. A kasszás néni ideadta a blokkot, mondta, hogy azzal lehet garis ügyeket intézni, szóval őrizzem meg. A használati utasítás utolsó oldalán volt egy oldal, garanciára vonatkozólag, szokásos, kötelező szöveg, de a lényeg: fehéren-feketén ott állt: 24 HÓNAP GARANCIA!
    Elég hamar, már tavaly nyáron megadta magát a ventilátor, illetve működött, csak az volt a baja, hogy amikor oszcillált, jobb oldali szélső helyzetében valami érintkezési hiba volt, és akadozott, ált. le is állt. Halogattam a visszavitelt, de most nyáron, gondoltam, mielőtt még letelik a garancia, visszaviszem.
    Na már ez a rész sem volt zökkenőmentes. Először felhívtam /Mester utcai Praktiker - ott vettem/ őket, megkérdeztem, bevihetem-e, ill. mi az eljárás módja. Mondták, hogy vigyem be a papírokat, megnézik, és megmondják...kérdeztem, hogy a ventilátort vigyem-e, azt mondták, nem kell most. Bár ezt nem is igazán értettem, de mindegy, én naiv ventilátor nélkül elmentem a Praktikerbe, ahol persze még engem ugattak le, hogy mi a frászt akarok ventilátor nélkül. Pofáztam az idióta tyúkoknak, hogy 10 perce telefonáltak, és ők mondták, hogy nem kell most hoznom. Viszont a másik, amin totál kiakadtam, hogy ők váltig állították, hogy 1 év garancia van rá, mint minden ventilátorra. Ujjal mutogattam nekik a használati utasításban szereplő 24 hónap garanciát, úgyhogy mondtam, hogy hagyjanak békén ezzel az 1 évvel, ha egyszer a gyártó leírta, hogy 24 hónap, akkor annyi. Úgyhogy csak megértették, szóval még aznap visszamentem ventilátorral együtt...Zárójelben megjegyzem, garanciális idő (2 év) utolsó napján:D Nem siettem el, no de mindegy, határidőn belül voltam:)
    Eltelt vagy 1 hónap, amikor is felhívott egy nő a Praktikerből. Totál megörültem, hogy végre már készen van ennyi idő után. Erre közli, hogy a szervizben van még mindig, és neki sem láttak még, mert a szervizesek nem tudnak vele mit kezdeni, ugyanis nincs garancialevél, és állítják, hogy ventilátorokra 1 év garancia van, szóval önköltségre tudják megjavítani. Hát itt aztán eldurrant az agyam. Kicsit leordítottam a nőt, hogy értsék már meg, hogy nem kaptam semmiféle garancialevelet, a blokkal tudom érvényesíteni a garanciát, ami persze meg is volt természetesen, odaadtam nekik! Illetve ismét közöltem, hogy legyen szives megmutatni a rohadt szervizeseknek is a használati utasítás utolsó oldalán szereplő 24 HÓNAP GARANCIA feliratot! Azt mondta, megkérdezi tőlük, és majd visszaszól. Természetesen nem szólt vissza, de 1-1,5 hét múlva felhívott egy ürge, hogy kész a ventilátor. Na mondom, végre! Már épp ideje volt lassan 1,5 hónap után. Lényeg, hogy érte mentem, hazahoztam, bedugtam, és mit tapasztaltam!? Hát természetesen ugyanolyan volt, mint azelőtt. Mintha hozzá sem nyúltak volna. Probléma még mindig ugyanaz! Dühömben kidobtam minden dobozát, blokkot, nem fogok ennyit idegeskedni, meg ügyintézni egy 9000 FT-os szar ventilátor miatt. De mindebből csak azt tudom levonni, hogy a Praktiker szervize és információja egy nagy rakás xxxxx.....csődtömeg.
    A dobozon amúgy volt egy halom szervízes címke, szalagok, meg magán a ventilátoron is, szóval egyszerűen nem értem, miért nem csinálták meg. Vagy direkt, már csak azért is, mert ennyit csesztettem őket, na meg most már nem tudom visszavinni garanciálisan, ha meg is tartottam volna a blokkot.
    Summa summarum, óvakodjatok a Praktiker szerviztől!!!!!! Nálam egy életre elásták magukat. Utólag már csak az jutott eszembe, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulok, de már nincs kedvem tényleg emiatt szarakodni.
    Elnézést a hosszú írásért.

  • Gabesz87

    addikt

    Sziasztok. A következő lenne a problémám: Speedshopnál tavaly szeptemberben vettem egy Ghoo Tab 7000S tabletet 2 év garival, amit egyből vissza is kellett vinnem, mert nem töltött, akkuhibás volt. 72 órán belüli készülékcsere volt. Pár hónapja olyan jelenség kezdődött, hogy randomban elvesztette a töltést, pl. fel volt téve töltőre több óra hosszat, lehúztam, és be sem kapcsolt, csutkára le volt merülve. Ismét visszadugtam, és akkor töltött, bekapcsolt. De olyan is volt, hogy készenlétiben lemerült 1-2 óra alatt. Illetve melegedett a hátulja, úgy, hogy használva sem volt. Visszavittem múlt héten, és ma elhoztam egy újat, szóval ismét csere volt. Viszont most azt tapasztaltam egyszer, ahogy a beállításokban barangoltam, hogy érintésre az egész képernyő mindenféle színben elkezdett villódzni. Ilyesmire gondolok: [link]
    Újraindítottam a tabletet, azóta nem tapasztaltam még. Viszont idegesítő, hogy ez a 3. készülék nálam, és úgy néz ki, ez sem tökéletes. Elegem van abból, hogy állandóan szervízbe hordjam, kicseréljék, és csak reménykedhetek, hogy ezúttal hibátlan darabot kapok. Arra lennék kíváncsi, hogy vajon pénz visszatérítésre van-e mód. Bár gondolom ennyi idő után már nincs.
    (Nem a Speedshop-al van problémám, hanem ennek a tabletnek a megbízhatóságával, minőségével. A bolt korrekt, tök jó, hogy újat kaptam, cserélték szó nélkül.) Legszívesebben levásárolnám az összeget, ha pénzt nem adnak vissza. Mondjuk én tavaly még 30-ért vettem, most meg 20-ba kerül:(

    [ Szerkesztve ]

  • Gabesz87

    addikt

    Sziasztok. A köv. kérdéssel, problémával fordulok hozzátok. Tavaly augusztusban vettem egy Acer projektort, és ajándékba kaptunk hozzá egy 90"-os vásznat, ami újkora óta nem mondható minőségi darabnak, mivel a szélei fülesednek, illetve vízszintesen hullámos a vászon. Pár hete gondoltam, hogy amíg garanciás a vászon is a projektorral együtt, megpróbálom kicseréltetni. Kiküldtem UPS-el a csehországi Acer szervizbe, és tegnap kaptam meg az új csere vásznat. Viszont ez is ugyanolyan, mint a másik volt. Gondoltam, akkor ezt eladom, és veszek egy normálisabb, jobb minőségű vásznat. Viszont felmerült bennem az, hogy fogyasztóvédelmi, szavatossági, garanciális, vagy akármilyen oknál fogva esetleg nem lehet-e visszakérni a vászon árát. Mondjuk én nem látok erre esélyt, tekintve, hogy nem fizettem érte, ajándék volt a projektorhoz. Kíváncsian várom a válaszotokat. Köszönöm előre is.

  • Gabesz87

    addikt

    válasz Gabesz87 #17208 üzenetére

    ERRE valaki?
    Kiegészítvén azzal, hogy pénteken ismét visszaküldöm cserére a vásznat, és nagyon kíváncsi vagyok, a harmadik vászon milyen lesz.

  • Gabesz87

    addikt

    Üdv. Egy kis segítségre lenne szükségem. Tavaly aug.-ban vettem egy projektort, amihez kaptam vásznat ajándékba. A vászont elég gagyi, hullámos, fülesedik, ezért visszaküldtem szervizbe úgy 1,5-2 hónapja. Zokszó nélkül cserélték is, ám amit kaptam, ugyanolyan xar volt (ha nem rosszabb). Így hát megint visszaküldtem úgy 3 hete, és tegnap kapok mailt, hogy most nézték a számlát, és mivel ez ajándék volt a projektorhoz, így a garancia nem terjed ki rá, költségmentesen visszaküldik a vásznat. Ez jogos szerintetek? Először simán cserélik (akár leellenőrizték a számlán, akár nem, mindegy), most meg problémáznak ezen? Mi az hogy kapok egy eredeti kiegészítőt, és arra nincs garancia!? Pl. régen voltak olyan akciók, hogy marha drága TV-khez adtak telefont, vagy Xbox-ot/PS-t. Akkor azokra sem jár garancia, csak mert ajándékba adják? Ez nekem furcsa! Szavatossági jog ha jól tudom 1 év, de erre azt mondja a szervizes csaj, hogy megvásárolt termékekre jár, de ezt nem vettem meg.

  • Gabesz87

    addikt

    Kíváncsi volnék a véleményetekre. Emagon rendeltünk egy Samsung mikrót. Tegnap meg is jött. 2 év gari van rá, és vettem még 2 év plusz garit. Gondoltam beregisztralom a Samsung honlapján. Na itt kezdődtek a bajok, és kezdtek felvetődni a kérdések. A mikró hatuljarol lelestem a serialt, de a termekregisztacional nem sikerült felismertetni. A formátum jó, pipa megjelenik, ám kiírja, hogy nem sikerült termékhez rendelni. Listából sem tudom kikeresni, mert nincs benne ez a típus (GE109MST1/BOL). Gondolom ezt itthon nem forgalmazza a Samsung, ezért nincs fent nekik. Mindegy is, gondoltam, ott van a 4 év gari. Már azt is furcsállom, hogy a garipapir, ami a doboz oldalán volt egy fóliában, nincs kitöltve. Megnéztem mailben a gari kiterjesztéséről szóló doksit amit küldtek. Mondom nem gond, ebben minden benne van, nevem, rendelés dátuma, típus, az alap 2 év gari, és a vásárolt +2 év. DE!!! Amin totál meglepődtem, hogy a sorozatszám teljesen más! Köze nincs ahhoz, ami a mikró hátulján a címkén van. Ez így nem gáz csöppet? Majd ha netán gariztatni kell, elhajtanak a búsba, mert nem egyezik a serial...hétfőn ennek utána érdeklődöm mindenképp. De kíváncsi volnék a véleményetekre. Mondtam a feleségemnek, hogy a MediaMarktbol vegyük azt a Panasonic mikrot amit kinéztem, de neki ez tetszett. Remélem nem b...tak át.

  • Gabesz87

    addikt

    válasz hurenzon #18479 üzenetére

    Igen, a garancia miatt nem is aggódom. Az egyetlen aggalyom az eltérő serial szám,de ezt tisztazom velük.

  • Gabesz87

    addikt

    Sziasztok. Hétfőn vettem a Bestbyte-ban egy AEG hajvágót. Utólag néztem meg árukeresőn az értékeléseket, de sajna előbb kellett volna. Ez a gép mindenre jó, csak hajvágásra nem. Konkrétan egy ipari hulladék kategória, nem is értem, hogy az AEG, ami viszonylag neves márka, hogy adhat ki ilyen terméket. Majd egy napig töltőn volt, aztán használat után kb. fél perc után már kezdett lemerülni. Jó, mondom nem baj, bedugom és használom úgy, hálóról majd lesz benne kakaó. Frászt. Ugyanolyan harmatgyenge, használhatatlan.
    Szeretném visszavinni, csak nem tudom, ilyenkor mik a lehetőségek. Mivel nem online rendeltem, elállni nem tudok a vásárlástól gondolom. Esetleg szavatosságra hivatkozva lehet? Az is jó lenne, ha vissza tudnám cserélni úgy, hogy ráfizetéssel veszek egy jobbat.

  • Gabesz87

    addikt

    válasz #77646080 #20335 üzenetére

    Hát igen, olvastam már ezt sokszor, hogy néhány ilyen korábban nagyobb név, mint az AEG is, ma már sok terméknél a gagyi kategória. Megnéztem közben a honlapjukon az ÁSZF-et, illletve írtam mailt. Ezt írtam le én is kb. amit tanácsoltál.
    Én is tájékozódom előre szinte mindig, valamilyen műszaki termék megvételekor, csak most hirtelen venni akartunk egy nagyon alap, olcsó hajvágásra való gépet a 2 éves fiúnk hajának vágásához, mert a fodrászt nagyon nem tűri, óriási hiszti van olyankor :)
    Jó lenne, ha vissza tudnám vinni, és legalább ráfizetéssel venni egy jobbat.

  • Gabesz87

    addikt

    Media Markt-ban vettünk (online) egy kenyérpirítót, regisztráltam a Russel Hobbs honlapon +1 év gari miatt, viszont a kérdésem az lenne, hogy a dobozban lévő kis garijegynek (kis füzet a szokásos feltételekkel, elérhetőségekkel, és a végén vagy 3 sornyi kitöltendő rész) nem kéne kitöltve lennie? Pár éve a szintén Media-ban vásárolt Samsung mosógépünkhöz sem töltötték ki a garijegyet, és el kellett küldenem postán, majd kitöltve visszaküldték. Szóval szóljak megint, vagy a számlával él a gari is, nem muszáj, hogy ki legyen töltve a garijegy!?

  • Gabesz87

    addikt

    Szombaton vettünk az Aldi-ban egy álló LED-es dimmelhető lámpát, gyerekszobába szántuk, de a legkisebb fokozaton is elég erős, így visszavinnénk, már ha lehet. Nem tudjátok, vajon erre van mód? Visszaveszik vajon?

  • Gabesz87

    addikt

    Kicsit lehet, hogy OFF téma, de végül is a garanciával is kapcsolatban lehet. Rendelt már valaki a Shell-Philips Promo keretében valamit? Rendeltünk december elején egy Airfryer-t, gondoltam regisztrálom, de most esett le, hogy sehol nem találtam számlát. Dobozban sincs, elektronikusan sem kaptam. Az is elég fura mondjuk, hogy magyar használati sem volt a géphez, de ez megint másik dolog. Hétfőn majd felhívom az illetékes céget, az ECD Retail Kft.-t és megkérdezem. Csak gondoltam, hogy ha esetleg más is rendelt már így, hogyan kapott számlát? Mailben, vagy a géphez csatolva, a dobozban (esetleg dobozra ragasztva)!?

  • Gabesz87

    addikt

    Üdv. Vásárlástól való elállással kapcsolatos kérdésem volna. Nemrég vásároltam 27m-t ebből a BUS kábelből. Sajna hely szűke miatt a falban lévő csatornába nem tudtuk behúzni, lévén hogy zsúfolásig van, így visszaküldtem a kábelt kitöltött (vásárlástól való elállás) papírral. Erre a bolt ilyen levelet küldött nekem ma, hogy erre a termékre nem gyakorolható az elállási jog, mert az ÁSZF alapján:
    Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható olyan nem előre gyártott Áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan Áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
    Hát ez mekkora baromság!? Vagy ez méretre vágott kábeleknél általános dolog, mindenhol? Ha igen, akkor elfogadom, lenyelem a békát, de nekem kicsit olyan "arconköpésnek", a törvényi előírások kijátszásának érződik.

Új hozzászólás Aktív témák