-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
Lenne egy Asus alaplap, ami beadta a kulcsot. Visszaküldtem garanciába, a csomagot átvette a kisker 06.18.-án. Erről meg is kaptam a visszajelzést. Azóta várom az új lapot, de egyenlőre semmi. Mennyi az az idő, amennyi alatt teljesíteni kell a garanciális ügyet?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
Boltoknal van valamifele hatarido garancialis ugyintezesre? 5 hete varok egy tap garanciaztatasara. Folyamat ra kell jarnom a boltra, hogy hol tart. Most beszeltem veluk, es annyit tudnak, hogy meg mindig bevizsgalas alatt van. Nekem kezd elfogyni a turelemem, mert egy csupan 2 honapos taprol van szo, amiert 76.000 HUF -t fizettem. Persze azota mar vettem egy masik tapot, ugyan ennyiert, igy most 152k minuszban vagyok.
Van fogyasztovedelmi eloiras ilyen esetekre? Vagy ez elhuzodhat a vegtelensegig?Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
Exodion #20371 üzenetére
Ez nem igaz... A Corsair nekem ugy cserelte ki a tapomat, hogy meg eppen benne volt a 7 ev gariban, es nem tudtam nekik szamlat mutatni, mert egy review -eket keszito oldal tesztelesre kikuldott tapja volt, amihez nem jart szamla.
Most is nekik kuldtem volna vissza kozvetlen, mar regen vege lenne a garis proceduranak. De pont toluk tudom, hogy az adott tap mar nincs forgalomban, nem lesz cseredarab helyette, es a penzemet szeretnem visszakapni, amit a bolt tud csak visszaadni.
Egyszeruen csak normalisan kell hozza allni, es ertelmes levelezest kell lefolytatni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me