-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny001
senior tag
Hi!
Adódott egy problémám, van egy Candy alulfagyasztós hűtőm, kb. 6 éves, márkaszerviz nem kap alkatrészt hozzá (2 hónap), holott 8 évig kötelesek alkatrészről gondoskodni. Az a baja, hogy állandóan hűt, minden megfagy a hűtő részében is.
Elektronikát kellene benne cserélni, de nincs, hiába rendeltek.Ideiglenesen egy időkapcsolóról működik. Azon kívül, hogy veszek egy újat, lehet valamit tenni?
Választ, tanácsot nagyon szépen köszönök előre is
By.: Johnny
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
-
Johnny001
senior tag
Hi!
A garanciajegyen volt rajta a 8 év, interneten rendeltem, már nem tudom honnan, de megnézem. Most így elvan ezzel a szükségmegoldással. Sajnos nem egyszerű alkatrészről van szó az elektronikában, hanem valami soklábú felületragasztott cuccról. Egy szaki már visszadobta, hogy javíthatatlan, én is kicseréltem benne a relét, de maradt a hibajelenség.
By.: Johnny
[ Szerkesztve ]
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
-
Johnny001
senior tag
Hi!
Köszönöm a válaszokat, sajnos a fogyasztóvédelmis hölgy se bíztatott, úgyhogy egyelőre marad így. Aztán vagy lesz alkatrész, vagy csere.
By.: Johnny
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
-
Johnny001
senior tag
válasz Outlander #9903 üzenetére
Hi!
Sajnos én is úgy tapasztaltam, hogy elég gyorsan lepattintott a hölgy. De azért mégiscsak furcsa, hogy egy száz valahány ezer forintos hűtőszekrényt ki kell dobni hat év után. A szabályozó elektronika füstölt el, van még egy gyanúsított alkatrész, amit ezek szerint kénytelen leszek kicserélni. Ha véletlenül jó lesz, elmehetnek a f..ba.
Szóval a fogyasztóvédelemre nem számíthatunk, lassan kiröhögnek, ha velük fenyegetőzünk.
Még annyit tehetek maximum, hogy megrendelem ami kell közvetlenül a gyárból, és akkor elmeh.....
By.: Johnny
[ Szerkesztve ]
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
-
Johnny001
senior tag
válasz pinnacle #9943 üzenetére
Hi!
El nem tudom képzelni, hogy ilyen sokáig tartson a javítás, hozd el és vidd el másik szervizbe! Kérdezz rá, hogy mik a terveik. Azt már végképp nem értem, hogy garanciális autónál még mit akarnak kifizettetni.
By.: Johnny
[ Szerkesztve ]
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
-
Johnny001
senior tag
-
Johnny001
senior tag
válasz pinnacle #9957 üzenetére
Hi!
Legjobb a türelem ilyenkor, már lesz új motorod az biztos, szépen beszerelik garisan. Ne legyél kishitű, most már más baja nem lehet
Nekem is megcsinálták a hűtőszekrényemet (tudom nem egy kategória), csak ki kellett várni az alkatrész érkezését, másnapra kész volt. Az autómmal (Renault Megane II kupé) az volt a baj, hogy egy csomó garanciális, gyári hibát nem csináltatott meg az előző tulaj ingyen, úgyhogy nekem kellett pénzért. De jó áron volt és a régit beszámították. Most már túl vagyok a megpróbáltatásokon, a sör megfelelő hőmérsékletű végre.
Fel a fejjel!
By.: Johnny
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
Új hozzászólás Aktív témák
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Drágább lett a Pixel 8a
- Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- E-roller topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- További aktív témák...
- nVidia RTX 3080 Ti 12GB Founders Edition + GARANCIA
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen