Új hozzászólás Aktív témák

  • sanzi89

    addikt

    válasz tibcsi0407 #855 üzenetére

    Több száz kínai rendelésen túl vagyok már, soha, semmivel és senkivel nem volt ennyi gondom, mint a GB-vel. eBay-en feketén-fehéren ott van a postázás legkésőbbi dátuma, 1 napot késik, megy az üzenet, jön a refund. Nincs mellédumálás, ködösíts, terelés. Ez az ami NINCS meg a GB-ben, amit velem szemben idáig a legutolsó kis kínai is betartott.
    Engem nem érdekel, hogy mi a gond. Vettem egy telefont, kifizettem, jogosan várom el, hogy a kereskedő által megígért határidőn belül megkapjam a terméket, amit kifizettem. Ha BÁRMI gikszer van, a GB-nek AUTOMATIKUSAN el kellene kezdenie a probléma orvoslását, és nem NEKEM kellene telefonálgatom, e-mail-eznem úgy, hogy a GB-nél csak hülyének néznek...
    Ha a DPD tök egyértelműen megmondta nekem a telefonban, hogy a csomag NEM FOG TOVÁBB MENNI, akkor a GB mit szarakodik itt azzal, hogy várjak 5 napot? Ja, hogy ők már csesznek felvenni a kapcsolatot a futárszolgálattal, amivel kapcsolatban állnak. Ezt pont leszarom...

    "Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

Új hozzászólás Aktív témák