-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
LiPiko
újonc
válasz Silent77 #37315 üzenetére
Beleestem a saját csapdámba, körtét hasonlítok össze almával…
Huawei-Honor-8X-Max-Android-9-0-Snapdragon-660-Octa-Core-Touch-ID-6GB-128GB
Winning bidS $178.00
Approximately 56,669.85 HUF
[ 11 bids ]
ShippingREE Economy Shipping from China/Hong Kong/Taiwan to worldwide
Item location:Shenzhen, ChinaBontott csomag, nem használt készülék, eredeti csomagolásban tartozékaival. ÁFA és VÁM nem volt. A gazdaságos szállítás egy hónapon belül megtörtént. Ez egyébként szokatlanul gyors, de nem aggódtam volna a 60 napon sem, MERT AZ IS BELEFÉRT AZ ELADÓ ÁLTAL ÍGÉRT SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐBE! és március elején már jelen volt európában is a pandémia.
GearBest:
HUAWEI Honor 8X Max 4G okostelefon 7,12 hüvelykes EMUI 8.2.0 Android 8.1.0 Snapdragon 660 Octa Core 4 GB RAM 128GB ROM 2 Hátsó kamera 5000mAh Globális verzió Támogatás Google
Rendelési összeg részletei 74397Ft, Szállítási költség 0Ft, Szállítási garancia 2353Ft
Összesen: 76750Ft
Szállítás: 10-18 munkanapEgy elméletileg használt telefont összehasonlítani egy bontatlan csomaggal nem lenne helyénvaló, még akkor sem, ha valójában a kapott készülék nem használt és a paramétereiben is eltérőek 6GB vs.4GB. (árkülönbség 20080Ft,) Tulajdonképpen ez a készülék volt az oka, hogy saját részre is szerettem volna egyet.
A BECSÍPŐDÉSEM A GEARBEST-EL KAPCSOLATBAN TOVÁBBRA IS AZ, HOGY BECSAPVA ÉRZEM MAGAM! A 10-18 NAPOS SZÁLLÍTÁSI IDŐT ÖK KALKULÁLTÁK ÉS ÍGÉRTÉK.
EZ A DÖNTÉSEMBEN KOMOLY SZEREPET JÁTSZOTT!
Azt gondolom,hogy már a rendelés leadásakor is tisztában voltak azzal, hogy ez a határidő nem tartható, de a rövidtávú és profitorientált gondolkodás nem engedte leíratni a reális 60+ napot. Sajnos azóta is csak a porhintés megy.
-
*Mukeey*
addikt
válasz Silent77 #37317 üzenetére
Sajnos a Gearbest leszerepelt, nálam is és sok másnál is. Nekem pl pont nem a csúszással van gondom (persze ez is bánt, mert itthon bementem volt akár melyik boltba és 5ezerrel drágábban megveszem), hanem a himihumi levelezgetéseikkel, az előre megfogalmazott sablon "we truly sorry, apologize, you become vip member and gb points" semmitmondó igéretekkel. Ráadásul a virusos dolog utáni rendeléseim se mozdulnak, dhl szállításhoz még egy tracking számom sincs 1 hónapja (tehát nem adták fel még).
Az meg a hab a tortán, hogy vevők megtévesztése is nagyon megy náluk, kifizettetik a terméket de nincs is már, majd utána küldik, hogy még 10$ és lesz a termék, csak közben drágult (egy gagyi tv boxról van itt szó, fentebb leírtam, aminek nemhogy drágulnia kéne, mivel elavult lassan...) wtf
Most úgy állok, hogy be van náluk ragadva ~150$-om, semmi jele, hogy bármi is történne, semmit nem küldenek, nincs refund, cserébe vip lettem meg van egy halom gb pontom.
Meg valami Murillo nevű taggal levelezgetek hetek óta, aki eszméletlen profi az elnézések kérésében, már van 10 módon tudok én is elnézést kérni angolul. Lehet ez pont összejött most nekik és amúgy tök jó cég, de ez engem kevésbé vigasztal🤷 Már lemondtam a cuccaimról, egyszer talán a pénzemet is visszakapom majd.Csatolt képen egy kis szösszenet, hogy hol tartok velük. Már írom neki, hogy hagyja abba ezeket az előre megírt hüleségeket és találjon ki valami megoldást. Erre írja, h Júni 18 a határidő!???? Február 5.én fizettem, ez azért elég messze a 90 naptól sztem!
[ Szerkesztve ]
iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5
-
viktorhu
veterán
válasz Silent77 #37319 üzenetére
Nekem meg most 95 dollárt akarnak garanciaként kifizetni a 300 dolláros laptopra garanciában Nyitottam paypal ügyet, de ők nem foglalkoznak garanciával, csak a termék eltér a leírástól opciót tudtam választani... Kíváncsi vagyok, mi lesz a vége, de ha ilyen a garanciájuk, akkor nem lehet már tőlük drága dolgokat vásárolni
-
Nikaré
őstag
válasz Silent77 #37332 üzenetére
Szia!
Kérdezek mert nem tudom mitévő legyek.
Eddig nem volt problémám a GB szállítás stb.
Április 29 -én rendeltem 3 terméket ($34.72 össz értékben - remélem nem szállnak rám áfa stb. miatt!)
Szóval a három termékből egy az mindig tolódik időben, ezért nincs szállítás.
Kérhetem, hogy akkor azt az egy terméket töröljük a rendelésből?
Mert így még hónapokig várhatok szerintem. -
remi67
tag
válasz Silent77 #37354 üzenetére
Fasza.
Mondjuk mostanában tényleg nagyon be van lassulva minden. Az aliról van egy 3,5 dodós rendelésem (04.26), arra ugyan nincs rendes csomagkövetés de ami van aszerint 05.10-én elhagyta Kínát ("Departed country of origin" ), de se híre se hamva. A telcsihez rendeltem egy power bankot is az aliról, annak van csomagkövetője, aszerint már egy hete "Handed over to airline". Úgyhogy a jelek szerint Kínából is marha lassan jutnak ki a csomagok de az ajrópai szakasz is katasztrófa.
Pedig azt hinné az ember, hogy mostanában már helyreállt, pedig nem. -
vandor01
őstag
válasz Silent77 #37356 üzenetére
nekem is van egy februari 22-es rendelesem most kertem ra meg egy uccso 30napos hosszabbitast! megvarom a 120nap+10nap azran dispute!...
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Pitterix
őstag
válasz Silent77 #37637 üzenetére
Köszi szépen!
Nagy nehezen megtaláltam, de nem igazán leltem olyant, ahol azért lehet nekik írni, mert a pénzt levonják, de nem küldik a terméket és a pénzt természetesen nem adták vissza.
Írtam nekik valamit, azt majd kiderül....
Mit tudok tenni akkor, ha nem válaszolnak?"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
Beni2360
félisten
válasz Silent77 #37679 üzenetére
Kedves TG érdeklődnék, hogy a vissza térítésnél ha elveszett a csomag sem a fuvardíj sem a biztosítás nem jár vissza?
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Beni2360
félisten
válasz Silent77 #37684 üzenetére
Na már elegem van írták, hogy nyomkövető levélben újra küldik ha kérem. Írtam, hogy ok de idén érkezzen meg. Erre ha nyomkövetéssel kérem fizessek még 2 $.
Az eredeti is ...NL nyomkövetéssel volt küldve akkor miért fizessek meg egyszer? Lemondtam a az újra küldésről és kértem a Paypal számlámra vissza a teljes összeget két napon belül vagy nyitok vitát. Aug 17.én vásároltam de minek.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
eisento
addikt
-
Beni2360
félisten
válasz Silent77 #37783 üzenetére
Na de ilyet kedves Topikgazda
Felmondtál nekik?
Én is gyűjtögetem a napi belépési pontokat de minek
Hogyan lehet megszabadulni a levelektől?
Na a levél alján találtam valamit ott lemondtam.[ Szerkesztve ]
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
-
Firehand
tag
válasz Silent77 #37833 üzenetére
Most válaszoltak.
Legközelebb inkább itthon veszem meg szerintem, mert nem olvastam el a garancia időt... (ami csak 1 év) itthon pedig 3 év lenne ha jól tudom a sávos garancia miatt.
Én fizethetem a kiküldést Lengyelbe, már ha addig nem törik össze a csomagot...
Még nem néztem hogy mennyi lehet hozzá egy motor, de a Mo-i szervizzel [link] beszéltem és azt mondta hogy ez új típus, teljesen más a motor mint a régiekben és számolhatok rá egy 40.000-et szerinte.
Nem lehet kérni a Geekbying-tól, hogy inkább nekem postázza el a motort amit inkább en belerakatok?
Your item will be covered under our one year warranty policy.
You can learn more about our policy here: https://www.geekbuying.com/help/customer_service/return_policy
How about return the item back to our Poland warehouse for repair?For repairs, it will take between 15-30 business days depending on the item and the manufacturers stock of the spare parts.
Items should be returned at customer's cost, while GeekBuying will pay for the shipping fee of sending the repaired item to customer.
Thank you for your understanding.Best Regards
Geekbuying Customer Service Department
Working Time: Mon. to Fri. 9:00 am- 6:00 pm GMT+8
CES 2024 :https://promotion.geekbuying.com/promotion/ces_2024
UP TO 60% OFF ! Explore Innovation & Exclusive Deals.[ Szerkesztve ]
Ha kicsi a tét a kedvem sötét....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs