-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashy
veterán
válasz remi67 #36871 üzenetére
Google második találat
Shipping guarantee offers premium protection and safety for your valuable items during international shipping. We’ll reship your parcel at no extra charge if you have a valid reason to invoke your shipping guarantee policy. If you suspect your order cannot be delivered as addressed and you have not received confirmation of its return or refund after 4 weeks from the estimated delivery date, please contact us via our Customer Service CenterMáshogy állnak neki a kötekedésnek, ha elveszett a csomagod. Más prémium nincs benne, nem lesz más a csomagolás és a szállítási módtól ez független. A sima csomagot se tapossák meg szándékosan a GB postázói, a postaszolgálat meg nem tudja hogy te fizettél ilyet tehát ők se kezelik máshogy, szóval ez csak arra vonatkozik hogy ha tényleg elveszett (vagy hibás?) akkor talán kevesebbet kötekednek a GB-nál. Drágább dolognál bepipálnám magam megnyugtatására. Még a shipping guarantee policyt kéne elolvasni, hogy mik a feltételei annak, hogy jogosult legyél rá, mert azért bemondásra nem küldenek másikat.
-
Beni2360
félisten
válasz remi67 #36876 üzenetére
55 $ mellett mennyi volt a biztosítási összeg?
Általában már 10 dodo után be szoktam jelölni. Volt kis összegnél, hogy 30 % volt a bizti és nem jelöltem. Erre hivatkoztak, hogy nincs bizti fizetés. Írtam, hogy bocs de 30% egy kicsit nagyon sok. Ere azt írták, hogy sorry és küldték a pénzt.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Beni2360
félisten
válasz remi67 #36879 üzenetére
Ugye viccelsz 5% az nem téma, vagy vásárolj itthon.
"Nem leszek öngyilkos akkor se, ha sose érkezik meg." - 55 $ nem számít ha nem jön meg de 3 $ már igen Érdeke hozzá állás.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Beni2360
félisten
válasz remi67 #36883 üzenetére
Akkor ajánlani tudom, hogy olvasd el a szerződési feltételeket amit aláírtál amikor regeltél és akkor megtudod, hogy mi jár és mi nem. Már elég sok papypal végzés volt a GB javára ezen bizti elmulasztása végett. Mivel egyik fél sem tehet az éltünk csomagok végett ezért logikus a biztosítás. Itthon más a téma mivel egyszerű a számonkérés és nincs csomag nyomkövetés nélkül. A postán feladott cuccoknál is van egy bizonyos összeghatár amit kifizetnek ha elveszik a csomag. Na de itthon egy cég veszi-viszi, míg kintről több tucat szerv kezén megy keresztül.
Na B.U.É.K.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
*Mukeey*
addikt
válasz remi67 #37362 üzenetére
Nekem meg aliról megjött csomó minden, igaz filléres apróságok. De volt közte április elején rendelt cucc is.
A GB-s tv boxom meg sehol
Biztos még a járvány miatt nehézkes a szállítás, már nem húzom fel magam rajta. Meg nem is érdekelne, csak máshol nem találtam ezt, főleg nem ilyen árban.
[ Szerkesztve ]
iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5
-
Knobber
aktív tag
válasz remi67 #37383 üzenetére
Nem kell idegeskedni, tudok mutatni 90 napos csomagot is ebben a státuszban GB-ről.
A januári meg februárban POSTÁZOTT (nem rendelt) csomagokat kikézbesítették múlt hónapban.
Kb. ennyi történt. De amit feladtak már-ápr-máj DPD csomagok azok állnak. Kínát se hagyták el kb.
Májusban deaktiválták a DPD szállítást, de akkor már rengeteg rendelés felhalmozódott. Kb. süllyedő Titanicból vödörrel mered ki a vizet szindróma.
Banggood szállított végig, és kézbesídtőtek is onnan a csomagok.
Tomtop dettó.Gearbest leszerepelt, de már több ízben.
Én azt látom jelenleg azt csinálják hogy az új rendelésekből finanszírozzák a régi buktákat. Próbálnak időt húzni, időt nyerni. Minden panasznál csak időt nyerni próbálnak, aztán felajánlanak 50, később 70-80% visszatérítést olyan 60, de inkább 90 napnál. Ha ez "kevés" mehet a Paypal dispute, ami szintén lesz majd fél hónap mire átmegy a rendszeren.
Garanciánál szintúgy. Visszaküldheted, aztán mivel kint a Repair Centerek is lehasaltak, szimplán bemondják - nem javítható - visszakapod a pénzed felét jobb esetben.
Youtube: Knobber
-
viktorhu
veterán
válasz remi67 #37408 üzenetére
Mindkettő normális a mostani helyzetben. A dpd-s tracking infó aznap fog frissülni, amikor megkapod a csomagot.
Nekem a decemberi rendelésem februárban érkezett, addig ugyanez volt a státusz, aztán egy reggel hívott a futár, hogy nála van a csomagom - utána láttam, hogy a státusz is megváltozott aznap. Előző este még order information has been submitted to dpd volt.
-
viktorhu
veterán
válasz remi67 #37470 üzenetére
Tényleg új magasságokba emelkedett a mesélő képességük Mondjuk ezt már annak idején az alin megszoktam, de idegeskedni kár, azért van a védelem.
Szerintem most már megnyithatod a paypal ügyet, mert megpróbáltál megegyezni velük, és ott a rejection.
Én már nekik semmit nem válaszolnék, a paypalon úgyis le kell majd írnod, hogy mi a bajod, ott is jönnek majd ellenajánlattal, ott is el kell majd utasítanod, és majd utána tudod eszkalálni.
A csomag valahol úton van Európa felé, de valami van a kínai kultúrában, hogy nem tudják a valódi helyzetet beismerni, hanem össze-vissza beszélnek, nekünk meg jelez a bullshit detektorunk, és átverve érezzük magunkat.
Amúgy meg ez az ára a vámmentes szállításnak, hogy menet közben fogalma sincs senkinek, a feladónak sem, hogy merre hánykolódik az áru, és mikor fog megérkezni. Ilyen szempontból egy China Post is sokkal átláthatóbb megoldás (a dhl kb. kétnapos szállításáról nem is beszélve), de ami neked átláthatóbb, az a vámosoknak is az.
-
viktorhu
veterán
válasz remi67 #37477 üzenetére
Én most fizettem vissza alin egy árut, amit február elején adtak fel, és a héten érkezett meg.
Szóval
- a paypal majdnem biztosan a te javadra ítél,
- ha megérkezik a csomag, akkor simán kifizeted újra.A gearbest meg nagy bajban lehet, mert pár reklamáció után már fel szokták ajánlani az 50%-os visszatérítést, ha nincs biztosítás. Szerintem most a csomagjaik többsége elakadt, ez az adómentes küldési forma úgy tűnik a válsághelyzetben fenntarthatatlanná vált, ha viszont lemondanak róla, akkor nem tőlük fognak rendelni az emberek. Igaziból meg kellene mondaniuk, hogy fogalmuk sincs, hogy merre jár a csomag, és erre hivatkozva próbálni türelmet kérni, nem mesélni mindenféle nyilvánvalóan hamis dolgot.
Nekem úton van vissza Kínába az elromlott laptopom, kíváncsi vagyok, mi lesz a vége.
-
Crus
őstag
válasz remi67 #37492 üzenetére
Nekem most nagyon beindult! 3 csomagszámom volt már nekem is :-(
A legutóbbival így állunk, ez most nagy pörög:
2020-07-11 03:03:43 In Transit, picked up | einrollung
2020-07-10 04:11:05 Carrier Prealert, prealerted : electronic data exchange with dpd was suscessful
2020-07-09 16:35:24 Shipped, departure to country of destination
2020-07-09 14:02:47 Ready to Ship, Custom clearance processing. First vessel Query takes : 700 MS
2020-07-08 02:00:04 Netherland, Parcel arrived at the airport.
2020-07-07 10:21:00 Netherland, Parcel arrived at the airport.
2020-07-06 12:55:42 Hongkong, Departed Hongkong Sorting Centre.
2020-07-03 20:05:08 Shenzhen, Departure in Shenzhen Sorting Centre.
2020-07-03 20:05:07 Ready for Shipping .
2020-07-03 00:51:10 Sorting and Packing Completed.Azért ebből világosan látszik, hogy HAZUDTAK VÉGIG!!! Ugyanis 07.03.-án mi van ott? Hát az, hogy fogták és összecsomagolták, magyarul végre eldöntötték, hogy elküldik a telefonom! 9 napja, tehát MÉG MINDIG Kínában volt a telefon!!!
Viszont én nem fenyegettem még(!) őket PP dispute-tal. Legutóbb július 2.-án jött egy olyan üzenet, hogy feladták a telefonom! Nem is értettem! Hol a MÁSIK KETTŐ? Amiről szintén állították, hogy feladták? (Dehogy adták fel! )
Legutóbb 1 hónapja érdeklődtem náluk, hogy hol van az állítólag 2. alkalommal feladott telefonom, arra írták, hogy a végső deadline-ja ennek az egész ügynek július 29.
Erre már semmit nem írtam neki, mert csak állatok nemiszervei és ősi mesterséget űző hölgyekre futotta volna... Ekkor döntöttem úgy, hogy júl. 29 és azonnal PP dispute.
Abszolút tudatos és szándékos amit itt történt nem egy emberrel! Ez az egész arról szólt, hogy a pénzüket megforgatták. Tulajdonképpen ez egy kamatmentes hitel!
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
viktorhu
veterán
-
Crus
őstag
válasz remi67 #37512 üzenetére
07.11.-től - 07.13-ig, majd 07.14.-én már Budapesten volt, onnan 1 nap múlva már a környékbeli DPD elosztóba került, akik reggel ki is szállították.
A teló ennyi pénzért sokkolóan frankó! Egy romot vártam, céges telónak gondoltam jó lesz, de abszolút le vagyok nyűgözve eddig, pedig nekem a saját telóim mindig is flagshipek voltak. (Soha nem apple.)
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc