Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Exelsior24

    aktív tag

    válasz 206 cc #16124 üzenetére

    Ha nem érkezett meg a GB Wallet-re a refund összeg még mindig, akkor hol tudnám ezt jelezni feléjük?
    Az eredetileg nyitott tiketben megállapodtam velük 5$ + extra GB pont refund-ban, de ez pénteken volt , illetve szombaton hogy válaszoltak rá és ezt felajánlották, de még mindig nem érkezett meg semmi belőle.

    A tiketet pedig lezártam, mert gondoltam hogy amíg nem zárom le, addig lehet hogy nem küldik majd a pénzt, tehát visszaírtam nekik, hogy beleegyezek és elfogadom, elküldtem ezt a vissza üzenetet és aztán lezártam a tiketet.
    Emiatt ott már nem tudom jelezni feléjük, hogy még mindig nem érkezett meg a refund, nyissak egy új tiketet és oda másoljam be az első tiket számát és a megállapodást? Illetve ha igen, akkor melyik témakörben nyissam a tiketet "Returns and Warranty" , esetleg "Payment questions"? :F

    Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882

Új hozzászólás Aktív témák