Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pn4hvq

    senior tag

    válasz Obyboy #36328 üzenetére

    Az a probléma a GB-vel, hogy nem korrekt. Nekem is minden megérkezett tőlük az utolsó csomagot kivéve, Feuchnál elveszett. Az egy augusztusi nyeremény volt, maga a termék 0.1$ volt, 5.44$-t fizettem az okos szállításért+biztosításért. 9.10-én elhagyta Feuchtot és azóta is ez a státusz, Magyarországra nem érkezett be. Itteni Posta feladó részéről nyomkövetést javasolt. Megírtam GB-nek ticketben, kértek 7-10 munkanapot, míg megérdeklődik a szállítónál. Az letelt, rákérdeztem, hogy sikerült-e valamit kideríteni, erre az volt a válasz, hogy várjuk meg a 60 napot. Letelt, írtam nekik sokadszorra. Újraküldeni nem tudják, mert "out of stock" -> belinkeltem nekik, képernyőmentést küldtem, hogy nem, nem fogyott el, most is rendelhető 1-2 napos shipping time-mal. Kötötték az ebet a karóhoz, hogy csak a termék árát adják vissza, semmi egyebet nem, mert benne van a "terms"-ben. Erre betettem a kosárba a konkrét terméket, és ott a bekapcsolt shipping insurance (ami volt az eredeti vásárláskor is) azt tartalmazza, hogy csomag elvesztés/sérülés esetén újraküldik. Ezt is bemásoltam nekik, erre a szerencsétlenek visszaküldték csak a termék árát. Most PayPalnál folyik az ügy, ahol ISMÉT kérték az adatokat és 7-10 munkanapot arra, hogy megkérdezzék a szállítót (ezt megtették már 9.27-ei kezdettel is).
    Nem kötöm fel magam az 1700Ft-on, de az, hogy mindent előírás szerint csinálok, mindent kivárok, ők meg egy olyan szállítót használnak, ahol rendszeresen eltűnnek a csomagok, ne az én saram legyen már. Az igazságérzetemet bántja a dolog.
    Ez a termék, mivel nyeremény, nem létfontosságú, de akinek pl egy telefon, egyéb drága termék lóg a levegőben és esetleg időpontra, ajándékba szánta, kellemetlen lehet.
    Én befejeztem a tőlük való komolyabb árú termékek vásárlását a Feuchti eltűnések miatt.
    És még egyszer mondom, nekem sem volt eddig semmi problémám velük ezelőtt.

Új hozzászólás Aktív témák