-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
havri1
félisten
Elolvastam pár hsz-t, de nem értek valamit:
- A reklamált csomagok mikori feladásúak? Mikor rendeltétek őket? Az, hogy 1 hét alatt nincs itt, még nem jelent semmit.
- Miért a GearBest ügyfsz -al szívtok, ha egyszerűen lepattintanak? PayPalon kell nyitni ügyet, természetesen ha kivártátok a reális szállítási idő végét. Ha TN-en látszik, hogy nem vettétek át, nem érzem veszélyét a dolognak.Én rendeltem már pár dolgot GB-ről, mind rendre megérkezett, igaz China warehouse, és posta hozta.
havri
-
havri1
félisten
Nézd, én úgy gondolom, egy levelet megér GB felé, ők intézzék, az ő saruk. Ha záros határidőn belül nem érkezik meg a csomag, ráadásul tn - en látszik, hogy elakad, paypalon kell nyitni ügyet, leírni mindent (hogy GB szarik az ember fejére, megadni a tn számot, hogy lássák nem vetted át a csomagot), és eszkalalni.
havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
válasz maate_toth #941 üzenetére
Ha a terméket az eladó (jelen esetben GB) visszakapta, akkor a termék árát jogosan kéred vissza. A postaköltséget nyilván nem, mert 2 sikertelen kézbesítés azért nem eladói hiba. Még ha nem is értesítettek, de TN őket igazolja, nincs az a "hatóság", aki erre még azt is visszaítélné.
Amúgy szoktak telefonálni, ha nem vagy a címen, nem tették meg?[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz sanzi89 #1300 üzenetére
Ugyan nem olvastam el minden hsz-t ezzel kapcsolatban, így a pontos hátteret nem tudom, de szerintem elkapkodtad a claimet PayPalon.
Beleírtad az első üzenetbe, hogy a DPD -nél érdeklődtél, mely lepasszolt azzal, hogy kizárólag a feladó reklamálhat az ügyben?
Mennyit vártál a csomagra?
Talán még lehet segíteni az ügyön.havri
-
-
havri1
félisten
Hali!
Szeptember 25-én adtak fel egy csomagot (Piston 3 reddot) nyomkövetés nélkül. Október 25-én érdeklődtem, mire a szokásos választ kaptam, ellenőrizzem a címem jó e, menjek a postára hátha, illetve várják november 28-ig,ha nem érkezik meg, kárpótolnak.
November 26-án írtam újra, hogy csütörtök este van, péntek az utolsó munkanap a dátumig, de semmi.
Nem válaszoltak, holott úgy tudom 24h belül illene..
Nyissak paypalon ügyet? Gondoltam bemásolom (print screen) a ticket szövegét, és hozzáírom, nem válaszoltak azóta sem.
Nem wallet-es jóváírást szeretnék, hanem vagy tn-es ujrakuldest, vagy paypalos full refundot.
Nem bízom bennük, idohuzas gyanús.
Szerintetek?[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz A texasi #3792 üzenetére
Most az jön, hogy a te apukád erősebb?
Hidd el, van némi tapasztalatom külföldi rendelés terén, csak a GB support nem éppen vásárlócentrikus, ahogy olvasom / tapasztalom,ezért kértem tanácsot a jelenlegi ügyre vonatkozóan, és nem arra, hogy hogyan kellett volna rendelni.
Tudom, hogy nem a GB hibája, hogy nem kaptam meg, hanem vélhetően lenyúlták az út során.
A rendeléseim 99% rendre megérkezik TN nélkül is.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz GhanBuri Ghan #4163 üzenetére
Én is kaptam egy ilyen kamu TN-t.., semmire sem jó
Kérd vissza a pénzt (PayPal), azt a legtisztább. Természetesen ha kivártad a 60 napot, amihez ragaszkodnak.Electronic information,receive--29-Sep-2015 06:14 PM
Small package Center, receive--29-Sep-2015 08:14 PM
Parcel centre,sealing--29-Sep-2015 11:14 PM
Small package Center, left--30-Sep-2015 12:47 AM
Exchange Bureau, have been exported to open--01-Oct-2015 08:47 AM
Exchange Bureau, have been exported directly--02-Oct-2015 02:51 AM
Transit Center,left hand navigation--02-Oct-2015 08:24 AM
HUNGARY, Arrived --02-Oct-2015 08:24 PM
HUNGARY, the transfer of customs-- 03-Oct-2015 12:04 AM
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz GhanBuri Ghan #4165 üzenetére
Nem, 180 nap a fizetéstől.
Nekem felajánlották ticketben az újraküldést, de szintén nyomkövetés nélkül. Így nem fogadtam el, és vittem PP-re. Most várok a döntésre. Ha bukom a CHINA Post-os TN miatt a pénzem, nem rendelek tőlük többet semmit. Jó áraik vannak, de a Support..borzalom.
Az, hogy 5-6 napig válaszra se méltatnak, felháborító számomra. És akkor 3-4 levélváltás után, ugyanott tartunk, ahol 1 hónapal ezelőtt:Thank you for placing your order with Gearbest. We wish to apologize for any inconvenience.
For flat rate shipping, if you haven’t purchased the tracking option during the check out, there will be no tracking number.
To know more about delivery time please check here.http://www.gearbest.com/about/shipping-methods.html
If you have further queries, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.Thank you for your patience.
Best regards
Sisi
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz KisApám #4167 üzenetére
Szvsz nem kamu ez a TN, ez a CHINA Post saját azonosító száma, amit simán elképzelhetőnek tartok, hogy valahol még le is olvasnak. Itthon tuti nem, ezt megkérdeztem.
A szám valóban rajta van a csomagokon (Több ilyen csomagom volt már, eBay-es eladók is sokszor így küldik), az első pillanattól ott van a rendelésnél is, összehasonlítva az időket még akár valós is lehet. De ennél többre nem jó. Ha elkallódik, annyi.havri
-
havri1
félisten
Ma zárult az ügyem PayPalon.
GearBest a legvégén szólt hozzá (claim nyitása után a 12. napon), pontosabban egy CN postai azonosítót adott meg ( nem tracking numbert, hanem postai azonosítót.). Se a Claim alatt, se a ticketben nem reagáltak időben.
Visszakaptam a pénzt. Sajnálom, mert nem ez volt a cél, hanem a termékre lett volna szükségem, de hát így alakult.havri
-
havri1
félisten
Az teljesen normális, hogy 60 nap után, nyitok ticketet, leírom, hogy nem érkezett meg a termék stb.
Válasz, cím ellenőrzés, és menjek be a postára..Megtörtént.
Erre:We apologize with this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.
After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.
The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html
However, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.
Here are the best solutions we can offer you in this situation:
1) Resend the item upon repaying part of the order value.
In this case we will send you an invoice to submit the payment of 7 USD via PayPal.
Please confirm your shipping address again in this format:
Consignee Name:
Detailed Address:
City:
State (Province):
Postal Code:
Country:
Phone Number:
2) Partial refund to your Wallet as store credit.
We can refund 7 USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points (You will receive 2 points for every 1 USD. For example 3 USD will gain you 6 points).
You can use both your Wallet and points to purchase your future products.
We will refund you within 1 working day.
Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111
Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/about/about-points.html
3) Partial refund to your original payment account.
In this case, we can refund 7 USD to your original payment account.
Kindly let us know your decision.
Once again we apologize for any inconvenience caused.
Best regards,Lydia
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/Komolyan ez a protokoll?
Nyitottam ügyet pp-n..[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Én már nem írtam nekik vissza. 3 napja levelezek velük (napi 1 levél), nem látom értelmét. Végül majd jön a store-ba a Credit felajánlás, ami nekem nem jó..
Vagy a termék, vagy a pénz. Ráadásul nem is saját, kollégának rendeltem egy órát, amit persze ki se fizetett. Tehát az én pénzem áll benne, meg az én dolgom levelezni, pp stb.
Nem akarok hangulatkeltő lenni, de 2 ticket-em van gb-n, ebből mind a kettő nem megérkezett termék, és mind a 2 pp Claim - el végződik.
Értem én, hogy üzlepolitika, meg veszteség, de azért a vevőre rátolni azt, hogy "nem kötöttel biztosítást, így jártál", ez visz mindent.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz szabifotos #14973 üzenetére
99%-ban ezt tolják, hogy walletre kapd a pénzt, mert azt csak náluk tudod levásárolni. Nem korrekt. PP-re pl nekem csak claim keretein belül adták. Maguktól nem, mintha tiltva lenne nekik..
havri
-
havri1
félisten
válasz peestike #14933 üzenetére
Válaszolt a GB a Claimra, megadtak egy Maláj postai azonosítót.
Hivatalosa ügy lévén, kértem állásfoglalást a Postától.
Először telefonon, majd ha nem elég, írásban. Nem regisztrált csomag, nem látják az ő rendszerükben, sima külföldi levélként kezelik.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz z2solti #15068 üzenetére
Nekem is volt ilyen. Egész egyszerűen feltorlódtak a csomagok a végponton (helyi posta). Nem jutott a végére a kézbesítő, hurcolta magával.
Én is paráztam, hogy visszaküldik, de ameddig ez a státusz, addig a kézbesítés alatt van. Ha nem veszik át, akkor jön az, hogy sikertelen kézbesítés, átvehető x postán.
Ettől függetlenül tényleg érdemes a helyi postán akár telefonon rákérdezni!havri
-
havri1
félisten
válasz peestike #14933 üzenetére
Bocs a dupláért, csak 2 külön ügy, megígértem, hogy megírom a végét.
Megvan a PP döntés:Dear xxx,
We have concluded our investigation into your case and have decided in your favor.
We were able to recover $14.59 USD and this amount has been credited to you. Please allow five business days for this adjustment to be posted.
If you are due any additional funds, we will make our best effort to recover the balance from the seller.
If the seller's account has insufficient funds to complete the refund owed to you, please be assured that we will take appropriate action against the seller's account, which may include limitation of the seller's account privileges.
Viszont érdekes, ugyanis a ticketre írt az ügyfélszolgálat is 2 napja:
Dear xxx,
Thank you for contacting Gearbest.
We are now arranging the refund 14.59 USD for you.
Please note:
For paypal refund, it may take up to 48 hours.
You can view the status of your refund from your Account History.If any problem more, please feel free to contact us.
Best Regards
Lydia
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/Én nem írtam nekik már a ticketre azóta. Amikor azt válaszolták, hogy fél összeg a max, én egyből nyitottam case-t. Erre most ők rámírtak. Remélem nem függetlenül intézik, mert az kellemetlen lenne nekem.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Review-eket írnék, és a képeket nem akarja feltölteni..rákattintok, kiválasztom, ok, és nem történik semmi, miért?
Valakinek sikerült már képet felrakni? Elvben 2mb alatt van..Nem volt 2mb alatt, ez volt a baj.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
válasz David_DD #32260 üzenetére
Régebben a kis szarokat tn nélkül adták fel, vagy kamu yw tn-el. Azokat tudták az enyveskezűek, hogy követhetetlen, sok ezekből eltűnt. Jött a vízválasztó, a valós nyomkövetés. Ezek nem tűntek el, mert követhető volt. Viszont mostanában már előfordul, hogy nagyobb értékű csomagok is németben meg itt ott elakad. Ezek nagyrészénél mindig ment a visszatérítés PP_n, de olvastam olyat is, hogy mindezek ellenére, nem a vevpnek ítélte a PP, azzal az indokkal, hogy úton van..
Véleményem szerint ezekben az esetekben a vevő kapkodta el, nem írta le megfelelően, korán nyitott stb.
Most nekem is úton van egy 115e csomag, parázok is, de remélem rendben lesz.
Eddig nekem minden nagyobb érték megérkezett gond nélkül.havri
-
havri1
félisten
Kezdődik..
14-én rendeltem egy terméket, akkor nov 15-17 volt a feladási idő.
Ma nézem, már nov 21-24, ha valami most adja le.
Írtam nekik, ezt kaptam:Ebbű' se lesz idén semmi..
Na meg a másik termék miért került bele? Én nem rendeltem olyat..ez egy kínai-hk-eu szabvány átalakító.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz walakyb #32297 üzenetére
Szerintem ez az átalakító életveszélyes. Én 2-t próbáltam. A kínai csatlakozó 2 lapja kicsit kicsúszik, simán ujjal hozzá lehet érni. Nem is értem hogy lehet ilyen módon ezt forgalomba hozni. Én inkább úgy tudnám ezt elképzelni, hogy maga az egész átalakító süllyesztve lenne, tehát lenne egy váll, ami megakadályozza az érintkezőkhöz véletlen érintést. Láttam egy videót ezzel, valami fószer pont ezt tesztelte, kajak megvágta a 230
havri
-
havri1
félisten
válasz Gabesz87 #32307 üzenetére
Ez nagyon nem így van. Ameddig a vevő nem kapja meg a kezébe a csomagot, amiért előre fizetett, addig a feladóé a csomag, és a felelősség is. Egyedül a feladó reklamálhat a feladó postán a kézbetíésig, kártérítést is a feladó kérhet.
A feladónak kötelessége ilyen esetben a teljes összeget visszafizetni, majd a postán behajtania a kártérítést.
Chargeback a banknál pont erre alapul. Mint ahogy a PP is.havri
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kolondrum: BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- Ukrajnai háború
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Kerékpársportok
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...