-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
BB9000
senior tag
Nov. 04.-i GB rendelésem 17track szerinti életútja:
2017-11-08 19:57 The item is lodged to airport warehouse in originating country
2017-11-08 01:31 The item is ready for shipment
2017-11-07 01:30 The item is pre-advised
2017-11-06 17:13 The Item is at the shippers warehouseAzóta semmi. Megérkezhet még karácsonyig a csomag?
-
BB9000
senior tag
Írtátok, hogy már nem adnak fel EUEXPRESS-szel bizonyos dolgokat.
Folyamatban van egy nov. 15.-i rendelésem. SJCAM SJ6 Legend akciókamera. Szállítással együtt 94,73$ Fel lett adva aznap. Legalábbis jött email és a státusz: Shipped out-ra váltott.
Shipping method: DPDUK1. Nyugtassatok meg, ugye ez tényleg Áfa nélkül érkezik ?
DPD csomaginfóban csak ennyi látszik:15.11.2017 12:32 DPD adatközpont A megrendelési adatok továbbitva a DPD felé.
Nem tudom, hogy ez normális-e? Szerintetek? Nem türelmetlenkedek. Az sem baj, ha csak januárban vagy februárban ér ide, csak érjen ide épségben és ne legyen plusz költségem rá.
[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
válasz Víz Elek #24056 üzenetére
Olvass vissza pár hsz-t.
Nem véletlen, hogy nem találod az EU express szállítási módot. Egy időre megszüntették nemrég.
Most nem tudsz tréfa mentes szállítási módot választani CH warehouse-os termékek esetén.
(EU warehouse-ból minden szállítási mód mentes minden utólagos plusz költségtől. Áfa, vám, kezelési ktg)[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
November 20.-án még meg mertem rendelni kínából (ebay-en) egy ajándéknak szánt dolgot. Tegnap megérkezett rendben. A GB-ről nov 11.-én rendelt cuccaim közt még akad olyan, ami nem jött meg. Az EU raktárasak megjönnek 1-2-3 hét alatt. Lehet a postára fogni, de a fentiek alapján inkább az a valószínű, hogy a GB nem győzi feladni a csomagokat. Vagy nincs épp készleten a cucc, vagy nincs ember aki becsomagolja, vagy nem győzik. El tudom képzelni, hogy mi lehet most ott. 10-20 szoros árumennyiséget rendelnek (rendelünk) tőlük mint egy normális forgalmú héten.
[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
Az a Sandisk pendrive amit vettél, az nem hibás. Egyszerűen ilyen lassú. A sebességéről a gyártó honlapján kellett volna tájékozódnod. Ott van minden. A gyártó olvasásra írja, hogy up to 150 MBPs. Írásra nem ad meg adatot. Az pontosan azt jelenti, amit tapasztalsz: Kutya lassú. Ha normális sebességű pendrive-ot szeretnél venni, akkor Sandisk-ből a Cruser Extreme, Adata U700, vagy Kingston HyperX Savage az ajánlott. Ezek persze drágábbak is.
-
BB9000
senior tag
válasz szabi__memo #25093 üzenetére
Nov 11 és Nov 27 közötti GB-s rendeléseim:
Refund ok ismeretlen : 1 db A termék kapható azóta is. Pénzt visszakaptam.
Megérkezett rendben: 9 db ( 8 CH és 1 EU raktáras. )
Várok még türelmesen: 8 db -ra.A korábbi rendelések mind renben megérkeztek, a későbbiek meg még nem is érkezhettek volna meg.
[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
válasz P.Miki #25481 üzenetére
Az én csomagommal se jobb a helyzet. Nov 15.-én lett megrendelve. DPD nyomkövetés szerint még nem érkezett meg Európába.
-
BB9000
senior tag
A 60. naphoz közeledve EUEXPRESSZ-el rendelt a csomagom végre elért Európába. Mostmár látszik a remény, hogy egyszer ideér. (Pl. jövő héten)
08.01.2018 22:34 LE10 3BQ Hinckley, Leicestershire (GB) A küldemény beérkezett az elosztó központba
08.01.2018 20:05 Middlesex (GB) A küldemény beérkezett a feladó depóba
15.11.2017 12:32 DPD adatközpont A megrendelési adatok továbbitva a DPD felé.Tanulság azok számára, akik még nem rendeltek Kínából : Türelem kell a Gearbest es rendeléshez!
A Panasia-s nyomkövető sokkal részletesebb! Köszönöm a linket FingR-nek! Ugyanezen csomag útja :
2018-01-09 06:35:00 Sorted by offshore gateway Hub
2018-01-09 06:35:00 Exported by international gateway, to DPD Group International Gateway
2018-01-09 06:34:00 Confirmed at Hub International Gateway
2018-01-09 04:11:00 Sorted by offshore gateway Hub
2018-01-09 04:11:00 Exported by international gateway, to DPD Group Hub 4 - Hinckley
2018-01-09 04:10:00 Confirmed at Hub Hub 4 - Hinckley
2017-12-29 10:55:48 Shipment transiting to next station
2017-12-20 14:14:06 Parcel arrival at Prague , Czech
2017-12-03 22:08:44 Parcel is leaving Hong Kong Airport
2017-11-18 22:08:22 Parcel in HongKong Sorting Centre, Waiting for flights
2017-11-17 22:08:06 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centre
2017-11-15 18:51:00 Customer data received Southall[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
Sziasztok.
Érdeklődöm, hogy másnál is előfordul-e, ami nálam mindennapos.
A novemberi csomagelveszések engem is érintettek. Két csomagom tűnt el. Filléres cucc mindkettő. Ezek miatt szinte naponta be kell lépnem a GB ticketing weblapra. Amikor oda lépek be, akkor a captcha miatt négy-öt alkalommal mindig visszadob. Normál GB-re mindig elsőre beenged. Nyilván elsőre is be tudok írni egy 4 betűből álló captcha-t hibátlanul. Nem értem, hogy mi az oka annak, hogy csak sokadjára fogadja el. Tippem van azért. Másnál is csinálja ezt?Másik kérdésem: Azt mi okozhatja, hogy az egyik tikettre már két alkalommal is írtam választ, de egyik se látszik a tiketben. Rákattintok a "Leave a replay" ra, megírom, majd "Submit" és utána semmi.
Ugyanígy csináltam már jópár alkalommal, akkor mindig bekerült a tiketbe amit írtam. Volt már másnál is ilyen? -
BB9000
senior tag
Nemsokára megkapom a csomagom:
Dátum Időpont DPD elosztó központ Csomag helyzete-
27.02.2018 05:00 Budapest (HU) A kiszállítást végző kirendeltségen
26.02.2018 12:39 Budapest (HU) A küldemény beérkezett az elosztó központba
24.02.2018 00:03 Hinckley, Le ... A küldemény beérkezett az elosztó központba
23.02.2018 22:05 Hinckley, Le ... A küldemény beérkezett az elosztó központba
23.02.2018 22:00 Middlesex (GB) A küldemény beérkezett a feladó depóba
31.01.2018 12:18 DPD adatközpont A megrendelési adatok továbbitva a DPD felé. -
BB9000
senior tag
Részlet az általad linkelt oldalról:
Package Contents: 1 x LiitoKala Lii-202 Battery Charger, 1 x USB Cable, 1 x English Manual, 1 x EU Plug
Mindent elküldtek. Mindent megkaptál. 1 x EU Plug az az átalakító.
Amit hiányolsz azt AC adapternek szokták hívni. Igen, abban igazad van, hogy a legalsó képen a termék mellett látható egy AC adapter is. Ráadásul a termék leírásában az input voltage 100-240V van megjelölve. Ez az adat téves, mivel a terméknek 5 V 2A input voltage-el működik.Véleményem szerint ebben az esetben nem megalapozott a reklamációd. A félreértés tényét igazoltnak látom, de ez esetben a GB erről csak részben tehet. Ők, amit leírtak a csomag tartalmáról, azt bele is tették a csomagba. Tehát a teljesítés 100%-ban megtörtént.
Fordulhatsz a Paypal-hoz, de ez ügyben szerintem nem érdemes. Részben a piti összeg miatt, részben pedig azért, mert egy ilyen reklamáció egy későbbi, ( nagyobb összegű és jogos ) reklamációd megítélésében is negatív lehet.
Az én véleményem ez ügyben nem mérvadó. Ettől még a PayPal ítészei dönthetnek másképpen és kötelezhetik a GB-t a hiányolt AC adapter elküldésére, vagy javasolhatnak egyéb kompenzációs módot is. -
BB9000
senior tag
"Customer Reviews ott van olyan megrendelő aki megkapta."
Nem. Egy tegnapi review-ban vannak olyan képek, Александр-nél, amin látszanak egyéb cuccok is. pl, egy USB-s ledlámpa, meg egy ütöttkopott AUKEY AC adapter is. Ezeket nyilván nem a Lii 202-vel kapta.
"Vagy én értek félre valamit?"
Igen, ezt félreértetted. A képek és a téves leírás alapján érthető a félreértésed. Viszont ez szvsz még nem lehet alapja egy visszatérítésnek.
[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
Az egyik Gearbest GW5 raktáras cucc DHL-es csomagban érkezik. Státusza: Előkészítés alatt van a kézbesítésre. Nem túl gyakran rendelek DHL-es kézbesítéssel. Mi a tapasztalat, innen még mennyi idő amíg megérkezik?
Destination : Hungary - Tracking consuming: 478 ms
2018-03-22 09:33 Processed in the destination country
2018-03-21 09:00 Item sent abroad
2018-03-21 07:32 Item sent abroad
2018-03-21 01:25 Item in office of exchange
2018-03-20 18:33 Item accepted by postal operatorOrigin : Germany - Tracking consuming: 311 ms
2018-03-23 03:43 Hungary, The shipment is being prepared for delivery in the delivery depot
2018-03-22 08:33 Hungary, The shipment has arrived in the destination country
2018-03-21 06:32 Feucht, Germany, The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.posta.hu/tracking )
2018-03-21 00:25 Feucht, Germany, The shipment has been processed in the destination parcel center
2018-03-20 17:33 Neumark, Germany, The shipment has been processed in the parcel center of origin
2018-03-19 20:50 The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
"Valaki legyen olyan kedves és magyarázza el mit és hogyan kell!"
A reklamálás menete dióhéjban:
0. Készítesz fotókat, videót, amin a sérült csomag és a sérült termék jól látszik.
1. Nyitsz tikettet. Megfelelő kategóriát kiválasztod és angolul leírod, hogy mi történt. Fotókat, videókat feltöltöd. Kéred, hogy oldják meg a problémát.
2. 1 napon belül jön a válasz, amiben felajánlanak valamit. Ha neked ok, amit ajánlanak, akkor elfogadod. Ha nem, akkor vitatkozol és javasolsz egyéb kompenzációt. Pl. full refund, vagy resend.
3. 1 napon belül fognak reagálni és megint ajánlanak majd valamit. Ha az még mindig nem az, amit te szeretnél, akkor jöhet a keményebb érvelés: Paypal dispute megemlítése.
4. Addig egyezkedtek, amíg kell. Néha sok idő/muníció kell a meggyőzésükhöz. Mindig séma szöveget fogsz kapni válaszul. Mintha a falnak beszélnél. De előbb utóbb megegyeztek. Ha nem, akkor jön a Paypal és majd eldönti kinek van igaza. -
BB9000
senior tag
Olvass figyelmesebben! Nem a közepén kell a reklamálást kezdeni. Először jelzed, hogy gond van. Majd ők ajánlanak valamit. Ha megpróbálsz kihagyni lépéseket, akkor jön az értetlenkedés mindkét oldalról. Csináld úgy, ahogy leírtam, és nem lesz gond
Ha újraküldést szeretnél, akkor válassz cserét. A kis értékű cuccoknál nem szokták kérni a visszaküldést. Ha Paypal-lal fizettél, akkor a PP-től visszakaphatod a visszaküldés költségét. Ha eddig nem PP-t használtál, akkor ezután mindenképp azzal fizess.
[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
Original English Version Xiaomi Mi WiFi Router 3 - 128MB WHITE
GBXMR3EUCP ($29.99)
GB4THGW536 ($30.44) -
BB9000
senior tag
Csak velem szemétkedik a GB, vagy globális hiba van az oldalon?
Ma reggel azt vettem észre, hogy az android app-ból nem sikerült belépni.
5-6 napig minden gond nélkül belépett. Előtte nem használtam appot.
Most pedig pc-ről próbáltam belépni. A jelszavam nem fogadja el. Akármit csinálok nem eszi.
Tuti jót írok be. Forgot password-re pedig beírom az emailemet és a captcha kódot, de semmi más nem történik, mint hogy középre egy kis fekete keretbe 3 másodpercre megjelenít egy Success nevű feliratot.
Se e-mailt nem küld, se tovább nem lép. Kb 10 szer beírtam már. Firefox és Opera is ugyanezt ezt csinálja.
Már odáig jutottam, hogy ha beírom az e-mailemet és a jelszót, akkor ezt üzeni:An unusual activity was detected on your account, please change your current password or keep on using it.
Szerk: Soikadik próbálkozásra küldött levelet és engedte a jelszócserét. Megoldódott.
[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
válasz Lacko66 #28943 üzenetére
Azt a töltőt felejtsd el. Nagyon gagyi. Ez jó: Gocomma 3 port Charger
-
BB9000
senior tag
válasz Digitalpimp #28952 üzenetére
Ma én is kaptam egy Nov 25.-i rendeléses cuccot. Időközben megreklamáltam, újra is küldték és már legalább 1 hónapja meg is kaptam az újraküldöttet. (Kis értékű, 6$ ) ezért úgy kompenzálom őket, hogy két meghibásodott/használhatatlan cuccot nem reklamálok meg. Kb egálban vagyunk.
-
BB9000
senior tag
Megérkeztek Aliról az iPhone kábelek: USAMS USB Cable for iPhone
Első ránézésre nagyon jók! A kábel megfelelően hajlékony, nem sprőd, csatik rendben. A tabletet 2A-rel tölti, ugyanúgy, mint a gyári. Ajánlott darab ! -
BB9000
senior tag
válasz Peter.70 #29102 üzenetére
Hogy neked megéri-e a várakozás azt neked kell eldönteni. Ha máshol jobb feltételekkel ( pl: olcsóbban és/vagy hamarabb) megkapod a cuccot, akkor pénz vissza és venni máshol. Egyébként pedig türelem.
Velem is előfordult ugyanez idén január elején. Egy Convoy L2 nagyon akciós volt. ($21.92) A rendelés leadásakor azt láttam az oldalon, hogy van készleten. Pár napon belül rákérdeztem, hogy mi van már? Miért nem külditek? Nekem is ezt a sablon választ küldték, mint most neked. Várni kellett pár hetet, de mivel annyira jó áron volt, hát kivártam.
Ship From: CN
Order Placed Date:2018-01-08 00:52:56
Shipped Date: 2018-01-25 01:31:33
Delivery Date: 2018-03-26[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
válasz m4rk.89 #29114 üzenetére
Zhiyun Smooth Q 3-axis Stabilization Gimbal
Kupon: HSC4thD136
EU raktár: GW-5
Ár: 109.99 $Hogy az SE-vel működik-e vagy sem, arról nem tudom mit mondani.
[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
válasz #46129152 #29280 üzenetére
Shipped out státusz annyit jelent, hogy ők már feladták. Ha megkaptad, akkor Delivered lesz.
Legközelebb rendelés előtt jobban tájékozódj! Pl. itt, mert elég borsos áron sikerült megrendelned azt a Mi Band 2-őt. Még itthon is olcsóbban megkaptad volna: Link.
[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
A Gearbest ma küldött nekem 1 centet Refund címen a PayPal acc-omra, majd pedig onnan a kártyára. Valami 1.93 $-os apróságra. Nem reklamáltam náluk semmit mostanában. Mi lehet ez ? Más is tapasztalt hasonlót?
Emailben jött :
Dear XY,
minigearbest just sent you a partial refund of $0.01 USD for your purchase.If you have any questions about this refund, please contact minigearbest.
To see all the transaction details, please log into your PayPal account. It may take a few moments for this transaction to appear in your account.
Merchant information
minigearbest
support@gearbest.comNotes from merchant
PartialOriginal transaction details
Description Unit price Qty Amount
Purchase from minigearbest $1.93 USD 1 $1.93 USDRefund to MasterCard Credit Card XXXX-XXXX-XXXX-XXXX: $0.01 USD
Invoice Number: 1xxxxxxxxxxxxxxxx77Yours sincerely,
PayPal[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
válasz PeterPH #31176 üzenetére
Amikor a vásárlónak van igaza:
Ha a hibás árat a vásárló nem webáruházban, hanem személyesen az üzletben látja, akkor él az a szabály, hogy a terméket a feltüntetett áron kell, hogy adja az üzlet. Velem már többször előfordult, hogy más ár volt kiírva a polcra, mint ami a pénztárgépben volt. Reklamáltam és a kiírt áron kaptam meg a terméket. Ez úgy fordul elő, hogy pl. egy akció szerdáig tart, de csütörtökön is véletlenül kint marad az előző akciós ár a polcon. Ilyenkor reklamálok, visszamegyek bemutatom a kiírt árat (fotót a telefonon) és oda szokták adni akciós áron a termékeket.
Olyan is sokszor előfordult, hogy már csak otthon vettem észre, hogy amit vettem mégsem azon az áron volt kiszámlázva amin kellett volna, de már nem mentem vissza. Érdekes, hogy ezek az esetek gyakrabban előfordultak egy bizonyos üzletben. Oda már ritkábban járok és tételesen végignézem a blokkot még a boltban.
Az is működött már, hogy a reklámújságban meghirdetett ártól eltérő volt kint a polcon. (Nyilván magasabb.) Reklamáltam és megkaptam az újságos áron a terméket, de a polcon nem cserélték ki az árat. A gyakorlatban visszakaptam a különbözetet kp-ben. Erre nem lennének kötelesek, mivel nyomdahibára is foghatták volna, de aki észreveszi és reklamál, annak vissza szokták adni.
-
BB9000
senior tag
Gearbest-re pozitív vélemény is van! 12.-én megrendeltem akcióban egy telefont. Karácsonyi ajándék lenne. Későn vettem észre, hogy a Shipping-nél ez az infó van:
FREE SHIPPING to Hungary Via Priority Line
Ship between: Dec 03 - Dec 06, Estimated Shipping Time: 15-25 business daysEz ugye azt jelentené, hogy karácsonyig már sehogy se érhetne ide. Már azon gondolkodtam, hogy törlöm a rendelést és más ajándék után nézek, amikor látom, hogy tegnap már fel is adták! Mégpedig Madridban! Tracking szerint 5-7 nap alatt ideér. Piros pont a GB-nek!