-
Fototrend
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Ipon, hogy gariztat? Beérkezéstől számítva 30 nap vagy 30 munkanap alatt kell történnie valaminek?
[ Szerkesztve ]
-
Macka
veterán
válasz Locutus #10949 üzenetére
Én épp most küldtem vissza az MSI Lightningot, 2 nap után. (Halkan megjegyzem, radonnal soha nem volt garanciális gondom, de ez mindegyik gyártónál benne van a pakliban)
FragStar: én írtam nekik mailt, tegnap jött érte a futár, azt írták, hogy hamar meglesz. Remélem is, mert igpu nem sokra használható.
Vass1024: "iPon harapós a garikra" Ezt hogy érted?
[ Szerkesztve ]
-
Locutus
veterán
Igen, és kb a tied volt az egyetlen kártya itt hoszú ideje, ha nem egyáltalán, ami gyári hibásnak bizonyul.
Ezért írtam, hogy a látszat egyáltalán nem támasztja alá azt a statisztikát... Sokkal több ember panaszkodna ebben a topikban is, ha tényleg egyenletesen oszlana el nv és ati között a meghibásodási arány.Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #10953 üzenetére
És te egy olyan fórumból indulsz ki, ami a vásárlóbázis talán 1-2%-át ha képviseli, és megkérdőjelezed azt a statisztikát, ami a teljes eladott mennyiséget vizsgálja.
Egyébként nem értem, hogy mit akarsz elérni. Eddig is voltak hibásan csomagolt termékek. A jövőben is lesznek. Leírtam, hogy addig ez nem változik meg, amíg valaki nem teszteli az összes terméket csomagolás előtt.
Egyébként a 7% sem a gyárilag hibásan csomagolt termékekből jön, hanem a meghibásodásokból. A gyárilag hibás termékek aránya a nem gyárilag tuningolt kártyák között elenyészően alacsony, szinte nem is mérhető. A gyári tuning viszi fel ezt 2,6%-ra, mert a lapkát az alapórajelre tesztelik, amit aztán az adott gyártó nagyobb órajellel helyettesít, de tesztelni már nem teszteli.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Locutus
veterán
Át lehet fáradni az overclock.net-re. Ott is ugyanez a kép.
Vagy az is túl kicsi?Kirészletezték egyáltalán az amd-nv eloszlást abban a statisztikában?
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #10955 üzenetére
Nem biztos, hogy a gyártókra lebontva ezt érdemes nézni, mert itt most arról beszélgetünk, hogy a termék egyszerűen nem adott képet. Ezzel a hibával kétlem, hogy más lenne az arány. Az NV-nél a gyárilag rossz termékek aránya nagyon torzított. Ugyanis az NV partnerei többször nyúlnak gyári tuninghoz. Ez a GPU Boost mellett tesztelés nélkül gond. Mivel a GPU Boost arra szolgál, hogy a különböző képességű GPU-kat is lehessen másképp specifikálni. [link] - írtunk is erről a problémáról. Ez jelentősen rontja az NV statisztikáját. Ha ez nem lenne, akkor nem hiszem, hogy a két nagy termékskála meghibásodási aránya között nagy különbség lenne.
A fórumokkal az a baj, hogy mindig a vásárlóbázis egy apró töredékét képviselik, ráadásul akinek nincs panasza nem ír.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Locutus
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #10958 üzenetére
Lebontották. DE! az NV a GPU Boost miatt ér el rosszabb statisztikát, mert rengeteg gyártó nem limitálja 4 binre a gyári tuningos kártyáit (ami nyilván nem az NV hibája). Ez fontos dolog, mert ha nem lenne a Boost vagy a nagyobb gyártókhoz hasonlóan limitálva lenne a BIOS, akkor az NV statisztikája sem lenne ennyire rossz (az EVGA, ASUS, MSI és Giga már limitálja a gyári tuning boostját). Ezért nem akarom ezt ide belekeverni, mert általánosan lenne rosszabbnak feltüntetve, amikor nem teljesen általános a probléma.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
tikshow
addikt
válasz ImpersonatoR #10951 üzenetére
15 munkanap. Az memóriámon 12-t ültek plusz a szállítási idő, pedig csak el kellett volna indítaniuk egy Memtest-et és azonnal látják, hogy hibás, mert már rögtön az első körben hibásan futott le.
[ Szerkesztve ]
-
krx21
nagyúr
válasz ImpersonatoR #10951 üzenetére
I betűs cég:
Ide megjegyezném, hogy én nem voltam hajlandó kivárni a 15 napot az előző nap vásárolt, rossz memóriámra!
Erre a "szervizes" azt mondta hogy akkor álljak el! Döbbenettel vettem észre, hogy a készpénzért vásárolt ramok helyett egy 30 napos! átutalásos, mínuszos számlát kaptam. Erre azt a választ kaptam, hogy mért csodálkozok, hisz az oldalukon 4 link mélyen, apró betűvel elolvashattam volna... De nyugodjak meg, mert a 30 nap csak Őket védi, ha esetleg nem menne a visszaküldés zavartalanul... Azért rákérdeztem, hogy ugye azért a mínuszos számlámat beszámítják a következő rendelésembe, hisz nem akartam memória nélkül maradni! Sajnos nem! Teljesen külön kezelik ezt a két dolgot! De nyugodjak meg, ismételte, hisz attól még rendelhetek, vásárolhatók, míg Ők a pénzemen ülnek! Milyen rendesek vagytok mondtam, csak az a 52.000 Ft ami hiányzik, hogy megvegyem a másik készletet! Nehezen megoldottam.
Végül tájékoztok mindenkit, hogy a 30. napon utaltak, egy perccel sem előbb! Biztos vagyok benne, hogy szándékosan! Abban is biztos vagyok, hogy ez náluk annyira automatikus, hogy a gép előbb fel sem dobjam hogy utalniuk kéne!!! De rendesek voltak, mert addig is költhettem náluk a pénzt! Mindezt azért, mert a garanciális másfél hetet ne, szerettem volna kiváni, teljesen érthető okokból. Ugyanis nincs semmilyen szerviz szolgáltatás! Szétteszik a kezüket és azt mondják, hogy akkor megy vissza a nagykerbe, majd válaszolnak! A kereskedelmi szolgáltatásuk kimerül annyiban, hogy oda mehetsz és elhozhatód, kifizetheted a terméket, illetve felárral kiszállítják! A "szerviznek" még 1db nyomorult telefonszáma sincsen! Nálam tuti szereztek egy jó nagy hatalmas fekete pontot...
A fenti eseményeket vegye mindenki figyelembe és mérlegeljen![ Szerkesztve ]
-
#93794560
törölt tag
Az AMD-nél valóban nincsen több hibás kártya, mint az NV-nél, hanem sok inkompatibilitási, és driverprobléma van. Ez utóbbi valószínűleg az AMD driver moduláris felépítéséből adódik. Könnyen fel lehet úgy tenni a drivert, hogy az egyik összetevő egy másik driver nem hozzávaló összetevőjével jöjjön össze, és így produkál hibát. A másik hibaforrás pedig a NET keretrendszer alkalmazása. A NET frameworkből sok változat, alváltozat, és hibajavítás van, és a user azt sem tudja lassan, hogy melyik melyiknek a része, vagy javítása. Rosszul feltéve a komonenseket, szintén hibát okoz.
Az NV driverei nem használják a NET framework-öt.
Én csak egyet tudok biztosan. Problémáim csak AMD kártyákkal, és driverekkel voltak eddig, NV-vel még sohasem. Ez csak megállapítás, nem értékítélet.[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
Ha előző nap vetted és hibás volt a termék, akkor kötelezően cserélniük kellett volna, ebben az esetben nincs szervízbe küldés, vagy ilyesmi. Meg kell nézniük és ha náluk is rossz, akkor csere 3 napon belül, ha neten rendeled, akkor meg 8 nap volt, de most azt is kitolták már azt hiszem feljebb.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
krx21
nagyúr
Hát nem így van! A csere nem kötelező szolgáltatás! Nem is tudnának cserélni semmit, hisz a raktárkészlet =0 !!! A 8. napon belüli elállással élhetek csak! Ez szépen elmagyarázta...
Az után jön a 30 napos utalásos számla, amit a 30. napon utalnak!
Semmit nem néznek meg!, nincs szerviztevekényég! Csak add ide, visszaküldjük aztán mondjuk, hogy mi van![ Szerkesztve ]
-
nagyúr
ha ezt magyarázta, akkor hazudott. 3 napon belül cserélni kell.
az utalás időzítése sajnos érthető - ezek a 30 napig pihentetett pénzek javítják a pénzügyi eredményt. ha cégvezető lennék, és a tulajdonos a magas szintű számokat nézegetné (ahogy a tulajdonos jellemzően szokta), akkor én sem tennék mást...
"... and with your wicked wishes we will rise again"
-
krx21
nagyúr
Ez a 3. napon cserélniük kell, nem létezik! A raktárkészlettel rendelkező, tehetősebb boltok csinálják így ha akarják pl: Media M. stb...
Sajnos a fogyasztói törvényben, sehol nem jár ez a 3 napos csere a vásárlónak!
Csak az elállás van, ahol a bolt a vásárlással elfogadtatja veled az apró betűben fogalmazott feltételeit, itt jelen esetben a 30 napos visszautalás van megemlítve...
Sajos ez van... Utánanéztem... -
Sonja
veterán
Akkor nagyon rosszul néztél utána. Ha a termék hibás, akkor bizony 3 napon belül cserélniük kell!
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 7. §
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
SzlobiG
félisten
Ha valakit esetleg érdekel.
-
torma1981
veterán
Garizásban nagyon szemetek. Nekem a 2Tb-s vinyóm meg sem nyikkant mikor kicsomagoltam..
Rögtön küldtem is vissza. Erre jött egy levél, hogy nem tudják cserélni mert fizikálisan sérültek a sarkai. Kvázi le voltak ütődve. Mondom nekem ilyen nem volt mikor megjött. Nem volt rajta külső fizikai sérülés. Kb 2 hét múlva küldték az új vinyót. De addig fenyegetem őket. Mondtam, hogy jó hogy nem minden terméket lefotózók mikor megjön. Szerintem csak nem volt nekik. 3 napban nem tudták volna cserélni. De akkor írták volna la, hogy mi az oka. Vártam volna. Nem kellet volna ez a mocsok hozzáállás. -
Winne
nagyúr
válasz torma1981 #10973 üzenetére
Nekem is vannak rossz tapasztalataim, de nem fogok előjönni velük, a mai napig náluk vásárolok.
Az biztos, hogy sok esetben nem a legkorrektebb a bolt, de az áraik általában jók.
Ez a Heaven 4.0 miben újult?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
addikt
Nekem 3 napon tuli volt a cucc de nem is ez erdekelt csak annyi hogy ha jan 23. an beerkezett hozzajuk a cucc(jott email) akkor magyaran febr 22ig max tortennie kell valaminek vele. Szoval egy email vagy telefon legalabb hogy ez es ez van. Egyebkent kp ra vettem ott naluk.
-
tikshow
addikt
válasz ImpersonatoR #10976 üzenetére
Tisztelt Vásárló,
Csomagját a mai napon átadtuk a futárnak (Csomagszám: ********), akik hamarosan, 1-2 munkanapon belül kiszállítják Önhöz.
A csomagszámra hivatkozva érdeklődhet a pontos szállítás idejéről a Sprinter futárszolgálat központi ügyfélszolgálatán.
Elérhetőségük: 06-1-347-3000
Csomagját az alábbi linken tudja követni:
Csomag követésÖsszesen fizetendő: Bruttó: 0 Ft
Majd kapsz egy ilyen mailt. Rájuk lehet amúgy írni.
[ Szerkesztve ]
-
omikron23
senior tag
-
-
omikron23
senior tag
Az előre definiált beállításokból az Extreme-t választva ilyen lett a vége... Ha jól tévedek, akkor a különbség az előzőhöz képest mindössze annyi, hogy itt 1600x900-ban ablakban futott le a teszt...
ASUS Maximus XI Hero (Wi-Fi) :: Intel i7-8086K :: G.SKILL TridentZ 32GB DDR4 4000 MHz :: Asus TUF RTX 3070 TI
-
#35434496
törölt tag
válasz ricshard444 #10985 üzenetére
A konkurencia kártyáján ,hogy megy?
-
omikron23
senior tag
válasz ricshard444 #10985 üzenetére
Látványra sokkal szebb lett, bár eddig sem volt csúnya. A különbséget az előző eredményemhez képest mondtam egyébként...
ASUS Maximus XI Hero (Wi-Fi) :: Intel i7-8086K :: G.SKILL TridentZ 32GB DDR4 4000 MHz :: Asus TUF RTX 3070 TI
-
krx21
nagyúr
Az én konfigomon Extreme profil : 91.1 fps
A rossz minimum eredmények lehetnek HDD műveletek, vagy akár az épp történő win7 frissítések miatt...
-
WaterWawe
őstag
Nekem, leáll a driver egy bizonyos pontjánál. No tuning
-
deicide
veterán
válasz zsoleszkai #10994 üzenetére
Extreme-t írt ő is, ott kapott 91.1-et, nekem pedig a linkelt 74.9 lett szintén ugyanazon extreme presettel (a felbontás azonos).
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Mobil flották
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- 2024 őszi fórum peca
- alza vélemények - tapasztalatok
- Android szakmai topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
- PowerColor Red Devil RX 6700 XT 12GB GDDR6 használt videokártya 1 év garanciával!
- (Akár komplett PC-vel is eladó!) AORUS GeForce RTX 4090 MASTER 24G - 3+ év garancia
- XFX RX590 FATBOY 8GB OC+
- ZOTAC RTX 3070 8GB GDDR6 AMP HOLO Eladó! 107.000.-
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen