-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Reggie0 #44759 üzenetére
Papíron (= műszaki vizsgán) nem lehet alacsonyabb a sebességindex, mint a gyárilag megadott érték. Szóval amennyiben a COC-n H-s a gyári méret, akkor nem mehet rá T-s. (V-s mehet...)
Olyan ez, mint hogy súlyindexből se mehet kisebb, azaz ha gyárilag XL-es az abroncs, akkor kell az XL.
Még tovább fokozva: 215/45R17 helyett sem mehet(ne) a gazdaságosabb 225/45R17. Utóbbi engem nem zavar.Kivétel a téli, abból mehet eggyel alacsonyabb sebességindex, azaz H helyett T.
-
veterán
válasz szilvesztru #44850 üzenetére
Szólj előre udvariasan, hogy cseréljék a szelepeket. Jobb a békesség, jártam olyan gumisnál, aki nem cserélte.
Illetve jártam úgy, hogy kirepedt a szelep, és ahogy finoman hozzáértem szinte azonnal leeresztett a gumi - és tiszta mák, hogy mindez otthon történt, nem mondjuk menet közben, autópályán.(Persze ha TPMS szelep, akkor nem kell, ahogy már írták előttem.)
-
veterán
válasz BenceShearer #44975 üzenetére
Belefér.
-
veterán
válasz FireFox1996 #45148 üzenetére
"Normális", igen. A kisebb gördülési ellenállás érdekében csökkent a gyári mintamélység.
Azt mondja erre a Michelin, hogy így is hozzák a Michelinek esetében elvárt magas futásteljesítmény, ugyanis fejlődött annyit a keverék. -
veterán
válasz moddingR #45200 üzenetére
A jogszabályi hátteret tegyük félre, csak a fizikai méreteket nézzük: a /65-ös gumi kb. 4 centivel nagyobb átmérőre. Az rengeteg, simán előfordulhat, hogy eltekert kormánynál berugózva belever a kerék a sárvédőbe. Felejtsd el!
Szerk: a 175/65 R14 az más, az 14-es felni és OK.
Azonban én úgy értelmezem, hogy 195/55r15 helyett tennél fel 195/65r15-öt. -> Nem OK.[ Szerkesztve ]
-
-
-
veterán
válasz malisonX #45229 üzenetére
1. (nem kérdés): Michelin PilotSport 4, nagyon jó.
2. : GoodYear, nem lehet rossz.
És a Conti se rossz.Van a méretben egy pár hónapos peremvédő nélküli Bridgestone garnitúrám (ezzel vettem az autót), de megfordult a fejemben, hogy bukóval eladom, és inkább veszek egy PilotSport 4 szettet. Korábbi autón már használtam.
-
veterán
válasz Kalandor #45439 üzenetére
Nem tudom. Tippre valami gyártói specifikációs lesz az S2.
A simát venném, mert:
- könnyebb pótolni,
- olcsóbb .Az S2:
Üzemanyag-takarékossági osztály A
Fékút nedves úton A
Gördülési zaj 69 dBA normál:
Üzemanyag-takarékossági osztály C
Fékút nedves úton A
Gördülési zaj 68 dBTalán a normál jobban tapad vagy tartósabb, hiába A-s mindkettő estén a fékút. Valamit fel kellett áldozni a jobb üzemanyagtakarékosság érdekében.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz TommyY2 #45644 üzenetére
Szuper lett! 👍
Kell az a lakk? (Nem szokás, pontosabban én nem hallottam ilyen védelemről.) Biztosan fog tapadni? (Ha bemegy a só a lakk alá, akkor ledobja.)
Volt (van?) nekem is felnire való nano technológiás anyagom, feleslegesnek érzem - amennyi idő alaposan felhordani, addig inkább lepucolom a fékport. -
veterán
válasz pècsimunkás #45739 üzenetére
Nézd meg az amazon.de-n is az árakat (csak Németországba szállítanak abroncsot).
-
-
veterán
válasz Zsombe #45842 üzenetére
Két szezont (2012 és 2013) használtam Michelin Energy Savert 205/55r16-ban, nem volt gondom vele; bármikor inkább ez, mint a Nexen 4S. Pedig utóbbit is sokan megelégedéssel használják.
(Igazán fosch gumikkal szerencsére kevés és rövid távú tapasztalatom van, de azért sejtem, hogy milyen az [bérautót kaptam egyszer vmi távol-keleti bakelit rettenettel]).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs