-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Tegnap elgépeltem, a konkrét méret 235/45R17 volt.
Primacy4-en van peremvédő, de szolid méretű, emlékeim szerint a PilotSport 4-en (olyan a 3-mal ezelőtti autómon volt) sem volt markánsabb.
A Primacy a PS4-hez képest tartósabb, csendesebb és vélhetően alacsonyabb gördülési ellenállású. (Mivel más-más kategóriájú, meghajtású és gyártmányú autókon voltak, ezért ezek csak feltételezések a részemről.)A téli gumim Pirelli Sottozero3 - ezen brutális peremvédő van. De sokkal inkább vennék Michelint a Pirelli ellenében.
-
veterán
235/45R17 Primacy4-en volt peremvédő.
Menj tutira, írj a Michelinnek, amikor írtam egy bonyolultabb témában, felhívott tőlük egy mérnök, teljesen képben volt. (Lehet, hogy válaszlevelet is kaptam, kb. 5 éves sztori...).A PilotSport hangosabb lesz, gyorsabban kopik, de kanyarban biztonságosabb, több visszajelzést ad.
Ugyanakkor a Primacy is pöpec, összességében & normális felhasználás mellett jobb gumi.Szerk: futásteljesítményben - hasamra ütve - a PS minimum 150%-át tudja a Primacy.
Komfort - per40-nél minden üt.Magamnak a PS-t venném. 🤗
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Hmmm... írj nekik. Írd le, hogy kéred őket, 100%-os választ adjanak, mert ez kritikus szempont a döntésednél.
Szvsz annyira nem ordító a különbség a menetzajt tekintve. A peremvédőhöz ragaszkodj ebben a méretben!
Méretfüggő lenne? Lehet, de ha a /45 az, akkor a /40 is legyen már peremvédős! A logika nekem ezt diktálná. (Ehhez képest az autómon lévő 225/40r18 Bridgestone Turanza T005 nem peremvédős. hurrá :/)
-
veterán
Szia!
(Gumis ide nem jár, max. egyszer egy évben, szezon elején.)Elég sz@rul néz ki. :-( Kevésbé a levegő elvesztésétől aggódnék, inkább amiatt, hogy leválik a futófelület és bedarálja a kerék és a lengőkar közé. Akkor blokkol a hátsó kerék. Kis tempónál talán kevésbé veszélyes.
Gyalogolok 100 km-t vagy ez? Hmmm, nincs egy bicikli?
-
veterán
válasz robertka #51213 üzenetére
Szia!
Ezzel a kettővel jó tapasztalatot szereztem:
Centrumgumi
DeWheelsNem lesz olcsó.*
Ha csak a peremen vannak a sérülések, a DeWheels tudja csak azt javítani (= olcsóbb).*Amennyiben nem egy ritka vagy különösebben értékes szett, megérheti venni helyette másikat, például egy jó állapotú használtat.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Sgt. Chris #51259 üzenetére
Szia!
Béna lesz, bent fog ülni a kasztni alatt (2x6 mm-rel keskenyebb nyomtáv), rossz esetben még hozzá is ér.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Aki maga cseréli, a hétvégén felteheti a nyári kerekeket.
-
veterán
válasz vzsryl #51317 üzenetére
Az egyik legutóbbi Laptiming részben dícsérték az autón lévő Hankookot, hogy megközelíti az általuk is preferált Michelin PS4 teljesítményét.
Nem derült ki, hogy konkrétan melyik Hankook volt, azonban a felhasználási módból arra következtettem, hogy az S1 Evo3 kell legyen.
(Van még egy öreg V-mintás sportgumija a Hankooknak, abból nem nézem ki, hogy a PS4-gyel egy lapon említenék.) -
veterán
válasz tboldi #51339 üzenetére
Igazat adok a faterodnak, ne tudjanak belekötni az osztrák közegek.
Megnéztem, tavaly 03.23-án cseréltem. Jövő héttől meleg idő jön.
fant0mi: Nálam mindkettő 18", viszont a téli szettem lényegesen gyorsabban kopik. (A nyári esetében örülnék ha cserélhetném, de kidobni / elkótyavetyélni nem fogom, kb. 80-90%-os.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Motion_Blur #51374 üzenetére
👍
(Az első kép totál pszichedelikus.)
-
veterán
válasz z0d1@Ku$ #51522 üzenetére
Zsigerből nem szeretem a digó ipari termékeket. Régebben volt P5000 és P6000 gumim, előbbi az életszara, utóbbi vállalható volt, csak gyorsan kopott.
Most egy 4517 DOT számú Sottozero 3 téli szettet használok, nem öregedett még meg, jól tapad, teljesen puha, semmi repedés, viszont ez is gyorsan kopik.
Jut eszembe, volt Pirelli Winter 190-em is kb. 10 éve, ugyanez: jó volt és nagyon gyorsan kopott.
Még jut eszembe... volt P Zero Rosso is, megint ugyanez; gyorsan kopik, de amúgy OK.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz z0d1@Ku$ #51540 üzenetére
Bocsánat! Egy Ferrarit senki se utasítana vissza. (szervizelni nem szeretném)
Összefoglalva visszatekintésemet, azon túl, hogy tényleg gyorsan kopnak, nincs rossz tapasztalatom a Pirelli gumikkal. Leszámítva a "P5000 Drago", ami a maga korában is egy rakatsz🤮r volt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz hyundaikia #51631 üzenetére
Szerintem egyik sem lehet rossz a négyből.
- A Michelin prémium kategória, talán a csúcs az összes abroncsgyártót tekintve.
- Vredestein, Hankook - feltörekvő márkák, a valódi prémium kategóriások sarkában járnak, talán a Hankook az erősebb brand.
- A Semperit a Continental B kategóriás márkája, némileg kedvezőbb árért némileg szerényebb teljesítményt nyújt. Jó kompromisszum lehet.Ha nincs nagy árkülönbség, megéri a jobbat venni.
-
veterán
válasz tboldi #51697 üzenetére
Kicseszésből?
Összeesküdtek a gumigyártókkal, hogy olcsóbban kapják a hülye méreteket, hogy majd a gumigyártó keressen a 2. szetteken.Az alapméret 175/65R15, nem drága. GL+ felszereltségtől indulnak az idióta méretek, gondolom, így adta ki. 🤷♂️ Nagy kerék legyen, hogy mutasson, de keskeny és könnyű hogy fürge és takarékos maradjon vele a kisautó.
-
veterán
válasz hemaka #51703 üzenetére
Gondolom a terheléshez, terhelhetőséghez méretezik a csavarokat és a szükséges meghúzási nyomatékot.
Ha nagyon túlhúzod, feszültség keletkezik, így veszít a rugalmasságából, hamarabb, kisebb erőhatásra szakad el a csavar. Ha meg túl lazán hagyod, teljesen le tud lazulni, és végül kiesik a csavar. -
veterán
válasz Laraxior #51707 üzenetére
Még annyi, hogy ha tőcsavaros, akkor a felnikhez kapott kerékanyákat használd, mert az biztosan jól fekszik fel a felnire.
A régebbi Opelekhez kerékcsavar kellett, viszont mintha valaki pont itt írta volna, hogy az Insignia tőcsavaros lett, ergo kerékanya kell hozzá, nem csavar.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen