-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz
ANDROID??? #25754 üzenetére
Ha láthatóan nincs elöregedve (kirepedezve, stb.) és / vagy nem csúszik sokkal jobban vizes felületen, mint korábban, akkor maradjon egy szezont, viszont ha bármelyikre igen a válasz, akkor cseréld.
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #25772 üzenetére
Azért ezt így kijelenteni erős.
Egy premium újan is sokkal jobb fékutat és tapadást biztosít, és általában hosszabb ideig nyújt még jó teljesítményt, ellenben az alsó kategóriás abroncsokkal.
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #25780 üzenetére
Nem kell feltétlenül prémium, de az alja sem.
A kettő közt is van lehetőség.
Akinek nincs keret TOP gumira, az választhat pl. az előbb szidott Barum, Semperit, Hankook, akár Nexen vagy Kleber közül is, de egy Achilles és társai szerintem gáz kategória. -
Kornel
veterán
válasz
molnarpeter #26030 üzenetére
Semmivel nem jobb a Hankook mint egy Barum.
Akkor már mindenkinek PC6 vagy PS4(S)
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz
kisza25 #26035 üzenetére
10 évvel ezelőtti Barum-al, ha jól emlékszem.
Felnivel együtt adtam el, aki megvette mondta is, hogy a gumik eldobósak lesznek, hiába 80%-osak.
Nem vagyok szakértő, de szerintem a természetes kaucsuk hiánya miatt a helyettesítő műanyagok egyáltalán nem viselik jól a különböző behatásokat, mint a só, UV, nagyon hideg / meleg, stb.
Valószínű emiatt is hamarabb öregszenek az újabb abrocsok.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #26049 üzenetére
Kicsit nyúlósabb, illetve végre sikerült elkapartatni a gumikat...
20 fok alatt bekapcsolt menetstabilizátorral esélytelen, szerintem ez mindent el is mond a gumi tapadásáról.
Viszont még mindig jobb 30 fokban is, mint az EC5, de az ideális időszaka szeptembertől májusig kb.Brumi: az nem rossz.
Mod: kíváncsian várom az idei all season teszteket, hogy sikerült-e az allseason contact kopásán javítani, mert következő guminak nem lenne rossz, úgyis nagyker áron tudok lőni
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz
TigerDzsó #26116 üzenetére
Apollo nem rossz, Vredestein B brand.
Nokian-t és Falken-t nem próbálta még itt senki, de teszteken se feltétlenül brillíroztak.
Szerintem ennyibe bele kell még férnie egy Kleber / BG goodrich (Michelin B brand) vagy egy Nexen négyévszakosnak is, ezekkel mind van tapasztalat itt is, és teszteken sem rosszak.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz
molnarpeter #26139 üzenetére
Kérdezd meg róla az abroncs hivatalos Magyarországi importőrét, hogy szerintük biztonsággal javítható-e az oldalfala
-
Kornel
veterán
válasz
molnarpeter #26144 üzenetére
Nálunk inkább cseréljük, többe lenne teherautót cserélni...
Illetve sem a forgalmazó, sem a vele szerződésben álló gumiszerviz sem javítaná meg.
Persze a felületi sérülés más kérdés, de azt nem is kell javítani, maximum esztétikai hiba.Amit már javítanak, az nagy valószínűséggel nem csak esztétikai hiba volt.
-
Kornel
veterán
Így van.
Mindenki szidja a TPMS rendszereket, de ha nem gyalolgolod le hátul az 50k-s gumit, amit aztán cserélhetsz párban, akkor meg jó, nem? Vagy ha emiatt nem következik be egy baleset.
Múltkor is én dudáltam egy jó képességűnek, aki első defekttel kocsikázott nyugisan, pont nem jött rá, hogy mit mutogatok neki. -
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #26285 üzenetére
Abszolút nem rossz.
30 fokban kicsit rosszabb mint 0-10-ben, de még Mindig köröket ver a Conti Eco contact 5-re.
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #26288 üzenetére
Kíváncsi lennék ehhez képest a Kleber-re is.
-
Kornel
veterán
Annyival jobb lett havon és jégen?
Illetve a Nexen jó téli tulajdonságai ennél a súlyozásnál ennyit számítanak?
Egyébként ezek az eredmények nagy valószínűséggel az eltérő súlyozásból jönnek ki, ezért jobban preferálom a konkrét mérési eredményeket is tartalmazó teszteket, mint pl. Autobild.
Meglepő még a Maxxis közepes szereplése, egyébként kínai áron. Erre már egy korábbi tesztből is lehetett következtetni. -
Kornel
veterán
A Nexen még jobban kopik, ergo minél jobban kopik, annál jobb all season abroncs, jelenleg.
Bár a CC+ra azért kíváncsi lettem volna.
Kérdés hogy a Nexen tényleg ilyen kiegyensúlyozott, vagy fizettek-eEgyébként 13.000 km után a Kleber-en még nem látható kopás.
Az autó meg már lassan 20.000-re fordul egy évesen.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron