Keresés

Aktív témák

  • Dorien

    veterán

    válasz VinoRosso #24791 üzenetére

    Persze, hogy fontos, hogy szeresse az ember a munkáját, hobbiját.
    De azért a konstruktőrök sem mártírok. :D

    "Ron Dennis CBE (born June 1, 1947) is the chairman, CEO and 15% owner of the McLaren Group. He is also the team principal of Vodafone McLaren Mercedes, the group's Formula One team. However it was announced on 16 January 2009 that he is transferring this responsibility to Martin Whitmarsh on 1 March 2009.

    Since 1981 Dennis had been the team principal of the McLaren Formula One team and was instrumental in transforming the team into a world championship contender, winning constructors' and drivers' world championships for Niki Lauda, Alain Prost, Ayrton Senna, Mika Häkkinen and Lewis Hamilton. Dennis has a "tense" relationship with, and a reported dislike for, FIA president Max Mosley.[1][2]

    In January 2007, Dennis sold half of his 30 per cent shareholding in the McLaren Group to the Bahraini Mumtalakat Holding Company - he now owns a 15 per cent share. Co-owners of the McLaren Group are Mansour Ojjeh's TAG Group (15 per cent), Daimler (40 per cent) and Mumtalakat (which owns a total of 30 per cent).

    Ron Dennis was placed at number 648 in the Sunday Times Rich List 2006 with a net worth of £90 million, however The Times put his wealth at £200 million in 2009."

    [link]

    "Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN Edition XS nyitott planár fejhallgató 119.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html

  • Flow

    senior tag

    válasz VinoRosso #24791 üzenetére

    Ferrari, Mercedes, Toyota, Bmw, Honda... NEm keverem. Ezek (is) konstruktőrök. (is ;), de már meg sem merem említeni, hogy ez a szó honnan ered... ) Tehát nem látom, hol keverném itt a a dolgokat... Tehát: "nem az a céljuk, hogy gyárat alapítsanak, és tömegtermelésbe kezdjenek, hogy minél gazdagabbak legyenek". Tündérmese, több szót nem vesztegetek rá, fentebb elmagyaráztam már. A Mondat második fele független ettől.

    Ahogy írtam is: a másik véglet az unatkozó milliomos, elhivatott, hóbortos pénzeszsák, aki itt tölti az idejét. Ezt sem cáfoltad, inkább alátámasztottad.

    A hsz-ed legnagyobb részével pedig az a baj, hogy olyan korról mesélsz, amit hős előtaggal szoktak illetni. Más gondolkodás, más szabályok, más normák, más léptékek. Ez olyan, mintha azt mondanád, hogy egy háborúban még mindig számít a becsület, mert hát régen kard ki kard volt!
    Hah.. most meg lesből meg távirányítva lövik az ellent... Megváltozott a világ. Néha jó, néha kevésbé, de ezt nem szabad elfelejteni. Teljesen fals logika azt feltételezni, hogy ugyan azok a körülmények, mint a Ferrari legenda kezdetekor.. Ezt Te sem gondolhatod komolyan, hogy rá lehet húzni. Egy istálló nem lehet profitorientált, de a felette álló szerv, cég ésatöbbi kizárólag profitorientált. És itt ez a lényeg. (persze megint nem az unatkozó gazdagokról beszélünk). Nyilvánvaló, hogy egy cég marketingosztálya önmagában semmi profitot nem termel, csak a pénzt viszi, de ettől még nem azért működik, mert elhivatottak benne az emberek, és a cég is szereti ilyen dolgokra szórni a pénzt a semmiért. (persze, hogy nyomja a pénzt, de nem a semmiért)

    Ez olyan, mintha azt mondanám, hogy a MU meg a RM és a többi nem profitorientált, hanem akik menedzselik a csapatot meg a focisták csak azért játszanak, mert szeretnek játszani meg menedzselni. Mert hát mikor az aztékok, kínaiak kitalálták a focit szó sem volt pénzről, csak a játék szeretetőről... :D

    Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.

Aktív témák