Új hozzászólás Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz hahakocka #19 üzenetére
Igen, csakhogy a 4070 feature setje bővebb és ray-tracingben (ami igazán számít, mert raszterben minden mai kártya elég erős) valószínűleg a 12GB VRAM ellenére is jóval gyorsabb lesz, mint a 7800XT Cyberpunkban és egyéb, nem csak RT árnyékokat megjelenítő játékokban. Arról nem is beszélve, hogy a 4070 kevesebbet is fogyaszt, bár valószínűleg ez kevés embert érdekel.
A sima 6800 jelenleg olcsóbb, mint a 7700XT MSRP-je itt UK-ban és több VRAM-ja is van, és ugyanúgy jár mellé Starfield, mint minden más Radeonhoz, szóval érdekes lesz figyelni, hogy alakulnak majd az eladások. Aki akart ilyen teljesítményű kártyát venni ezen az árszinten, volt rá egy-másfél éve...
[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
válasz hahakocka #22 üzenetére
A DLSS3 fő ujitasa a framegeneration, ami nativ felbontason megy és simán fogadnék rá, hogy nem tudod megkülönböztetni az on-off állapotot, már a sima felskálázást is nehéz észrevenni, ha mondjuk egy 4k alá 1440p az alap. Az meg, hogy szerinted nem néz ki jól a realisztikusságon igencsak jelentősen javító RT, meg csak néhol van különbség a realisztikus megvilágitást csak távolról figyelő elavult megoldások közt, az egyéni szocprobléma.
Az meg hogy aki hosszutávon tervez, azt nézze, hogy raszterben mi az erősebb? wattafak, előre megyünk nem hátra. Vram-ban az a 12Gb is mire kevés lesz, már rég kevés lesz a gpu is.[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
válasz hahakocka #22 üzenetére
Mi a hosszú táv?
Jelenleg 2k-4k-ban high-ultra beállitásokon egy rtx 3080 a 10gb vrammal tökéletesen megy minden gond nélkül. Konkrétan parasztvakitás a 3080-nál gyengébb kártyákra 10gb vram fölé menni mikor azok a kártyák 1080p-2k körülre vannak becélozva. Konzolgeneráció váltásig - ami még alsóhangon 3-4 év - pedig nem is nagyon várható változás maximum ha lesz megint félgen. Gyakorlatilag egy dolog szól reálisan az AMD kártyái mellett, az ár. DLSS meg annyira "parasztvakitás" hogy leültetnének egy monitor elé hogy mond meg DLSS vagy nativ, tuti teljesen random eredmény születne. FSR3-at érdeklődve várom oda lehet-e tenni legalább a DLSS 2 mellé végre....