Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sokimm

    senior tag

    válasz bitpork #58537 üzenetére

    Szegecselt, vs csavarozott megoldás (széthullik az egyik), szimeringeknél az elfolyás miatti utántöltés érdemes (de nincs leömlő nyílás, csak feltölteni tudod, ergo kevered a gyári "öreg" olajat, az új (lehet nem gyárival), ami több bajt okoz, mintha tiszta újat (de nem feltétlen gyárit) öntenél bele, és akkor még a nem rendesen utántöltött mennyiség miatti kopások (senki nem szokta utántölteni, pont ezért, mert nem 3 perc a művelet, már ha lehetséges). Ezeket sorolom "tervezett elélülés" kategóriába, ezért mondom, hogy kevés váltónál figyeltek mindenre. (minőségi szerelés, leeresztő nyílás, minőségi anyagválaszték)

    szerk: Nem vagyok autószerelő, csak egy paranoid csóró, aki nem akar indokolatlanul szerelőhőz vinni minden vacakért egy autót, ha KELL. Márpedig mindig kell, és akkor jövök rá, hogy mennyi szemét dologgal találkozok az autó alá feküdve.

    Egyik nagy gyerekkori álmom, hogy ha gazdag leszek, összeszedek egy mérnök csapatot, és egy autószerelő csapatot (azonos hierarchiai szinten dolgoznának egymás mellett), és összeraknék a piacon fellelhető alkatrészekből egy olyan autót, ami a jövő taxija lenne... :) És akkor a mai összes trágya kivitelezésű (de szép kaszni mögé bújtatott) autót kiszorítanánk a piacról, majd egy véletlen autóbalesetben meghalnék. ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák