Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomcat

    őstag

    válasz kmisi99 #48955 üzenetére

    Az én tapasztalatom az hogy minden ami kiáll a bőrönd síkjából több mint 50%-ban az előbb vagy utóbb a reptéri csomagkezelő rendszerek hanyag trehány módszereinek hála szépen megrongálódik majd sikeresen le is törik. Nekem is volt egy hasonló esetem ahol a gurulós bőröndről simán letörték az egyébként stabilan szegecsekkel a vázhoz rögzített de egyébként 100%-ban kiálló kerekeket. El nem ismerték az okozott kárt, vagyis hogy "az már olyan volt" sablonszöveget adták be, ráadásul ez egy drága bőrönd volt így elhatároztam hogy némi ipari fémmegmunkálással és hegesztéssel egy acél zártszelvényből készült H alakú talpra új gurulós kerekeket szerelek. Sikerült is felszerelni új az új forgós kerekeket a H alakú zártszelvény acél (al)vázra. Aztán a második repülő út végén az átszállás után a szállítószalagon ott jött a tőből kiszakított alváztól és kereketől megfosztott bőröndöm...aztán cipelhettem a bőröndömet az utcán külföldön napokig kerekek nélkül... :(
    Ezután elhatároztam hogy nem bajlódok tovább vele, ez egy ilyen "műfaj", a továbbiakban veszek inkább olyan táskákat és bőröndöket amiknek a kereke részben a házban van besüllyesztbe és csak egy kis rész áll ki. Ezt elég nehezen tudják megrongálni vagy letörni a csomagkezelő rendszerek.

    Az ilyesmit nem érdemes megvenni:

    Az ilyen vagy hasnoló elrendezés a szerencsésebb:

    Tomcat

  • Tomcat

    őstag

    válasz Irmscher 353 #48962 üzenetére

    Nekem már 4 bőröndöm és táskám bánta az eddigi utazásaimat. Sajnos az sem segít ha befóliáztatom mert ugyanúgy körbehasítják a fóliát ha bele akarnak valami miatt nézni. Miután visszakapom én is szórom magamban a negatív jelzőket ilyenkor az egész bagázsra. Ezért is bosszantott fel hogy barkácsoltam lelkesen és egy utat sem bírt ki az egyébként jól megerősített munkám. Egyszerűen ha kiáll akkor beakad a szállítószalagon a cucc és az szimplán letöri.
    A másik meg hogy egy távoli kontinens távoli országában több átszállás után hiába verem az asztalt mert nem ismerik el hogy ők voltak. Az már így érkezett ide, ezt szokták általában mondani, és nem tudom bizonyítani az igazam. Sem kártérítést, sem pedig cseredarabot nem kapok. Itthon a biztosító is csak úgy fizethet nekem poggyászkárt ha felvetetetm ott a sérülést és el is ismerik azt.
    Persze volt ellenpélda is, de azok mindig csak az átszállás nélküli oda vagy visszaúton történt sérülések esetén működött. Anno pl. a MALÉV-tól azon nyomban kaptam szinte ugyanolyan táskát mint ami megsérült pedig a berakodáskor rendesen láttam az ablakból ahogy dobálták a Párizsiak, másodszor pedig a végigrepesztett jódrága egy az egyben ugyanolyan Samsonite bőröndöt egy MALÉV-es furgon hozta ki hozzám a címere ingyen pár nappal a bejelentés után. Sajnos olyan nem volt nekik éppen raktáron.
    Aztán volt olyan Stocholmba érkezve az SAS járaton utazva rögtön jelentettem hogy sérült a táska és miután kiértem a hotelbe ahova foglaltam és éppen a bejelnetkezést töltöttem amikor jött az SAS furgonja és átadta az új cseredarabot.
    Viszont van olyan táskám is ami már a 20. útján is sikeresen túl van és némi karcoláson és koszolódáson kívül nincs semmi baja. :)

    Tomcat

  • Tomcat

    őstag

    válasz kmisi99 #48964 üzenetére

    Arra szerintem teljesen jó lehet. Megéri barkácsolni vele, de azért utána a gépre poggyászként ha teheted már ne add fel. ;)

    Tomcat

  • Tomcat

    őstag

    válasz kmisi99 #48966 üzenetére

    Ez sajnos nem az én "asztalom", de valaki biztosan tud itt segíteni.

    Tomcat

Új hozzászólás Aktív témák