Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BB9000

    senior tag

    válasz estikornel #33017 üzenetére

    Nem mindegy, hogy a garancia melyik fázisában jársz! Az 1 év kötelező garancia idő alatt érvényes feltételeket jogszabály szabályozza, a második évet az LG önként adja, annak a feltételeit ő határozza meg.

    A vonatkozó jogszabály 151/2003 már sokkal kedvezőtlenebb, mint a régi volt. Nem ír elő konkrét napot, ami alatt el kell végezni a javítást és cserére se ír elő kötelezettséget. Tehát ha az LG kicseréli neked a javíthatatlan készüléket, akkor azt önként vállalás alapján teszi. Azt a részt is kivették a jogszabályból - EU harmonizáció miatt -, hogy a készülékhez x évig alkatrészt kell biztosítani. Nem kell, hiszen az EU szerint az a jó, ha új készüléket vesz mindenki. A javítgatás csökkenti az eladható készülékek számát. Vicc az egész!

    Az LG garanciális feltételei 2.6 pontban csak annyi szerepel, hogy törekedni kell arra, hogy 15 nap alatt ki legyen javítva a termék. Gumiszabály.

    Kérdésedre válaszolva: Kérheted a készülék cseréjét. Ha azt mondják, hogy kicserélik, akkor olyan készülékre cserélik, ami legalább annyit tud, mint ami elromlott. Ha különbözik annak jelenlegi ára az elromlott árától, akkor sem tarthatnak igényt a különbözetre. Nem is fogadhatják el.
    Ha te úgy érzed korrektnek, akkor kérheted a pénz visszafizetését is, és akkor vehetsz belőle bármilyen más mosógépet, vagy akármi mást is. Nem biztos, hogy a pénzt vissza fogják adni. Nekik jobb a csere.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák