Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tixem

    addikt

    válasz Feketelaszlo #15 üzenetére

    na a panda 4x4-et hagyjuk, pont van 3 évnyi pokollal felérő tapasztalat vele, mint úgynevezett "terepjáró" :DDD 6 darab volt a céges flottában, földeket mértünk vele, 5 centi mély homokban rendszeresen megforralta magát, akkora volt a hűtőköre, mint egy palack szentkirályi. Ilyenkor 10 perc hűtés, közben pörögni kéne a melónak. Ezt így félóránként produkálta nyáron 30 fokban. Nem normális. Folyton elakadt, mert nem volt értelmezhető összkerékhajtása, kicsi volt a hasmagassága és az összeszerelési minősége kb egyenlő volt egy elázott budipapír gurigáéval. 40 ezer km-ert futott autókon nem normális, hogy menet közben kiesik a féltengely és háromszor kell váltót cserélni, mert olyan takony minőségű a szerkezet, mint a legó kockába szúrt fakanál.
    Kis túlzással ökölharc volt minden reggel a 4x4-es Dacia Dusterekért, aki lemaradt az egész nap szopott a pandával. Aztán a cég is rájött, hogy lehet drágább a Jimny, de a szántásba nem egy plázacirkáló a legjobb megoldás, meg olcsóbb ha nem kell hetente szervizbe szaladni vele.

    Én nem mondom, hogy mindenki járjon Unimoggal, de bizonyos összeg fölött egyszerűen sajnál az ember egy forintot is kiadni egy összehányt konzumszemét autókért. Akkor már egy rendes alvázas terepjáró, főleg ha néhanapján használja is a képességeit.

    [ Szerkesztve ]

    Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)

Új hozzászólás Aktív témák