Új hozzászólás Aktív témák
-
Sza_Sa
senior tag
Akkor csak elolvastad. Ezek szerint voltak minőségi problémák, vagy az is maszatolás? Említettük többen a szerviz hátteret, itt is gond volt vele, szóval hogy is van ez?
Egyébként mekkora részesedéssel bír a Xiaomi? 14% ami akár lehetne több is.
Nem dolgozol az autóipar közelében sem, ez lejön a abból ahogy (nem) látod a beszállítói láncot, annak alá-felé és mellérendelt szerepeit.
Én is egy senki vagyok a rendszerben, de nem is próbálok kávézaccból jósolni. (nem csak* rád értem, csak a jelenségre) *szerkesztveÉn nagyon féltem az európai autógyártást, mivel benne vagyok. De azt ajánlanám minden európainak, hogy nézzenek utána, hogy a GDP hány százalékát adja az autóipar a hozzá szervesen integrált beszállítói lánccal és a további kapcsolódó iparral (pl. gépgyártók, robotgyártók, sor telepítők, stb.) együtt. Ezek után gondoljon bele, hogy mi lenne, ha ez elpárologna… becsődölnének a pékek is.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Egyelőre megkerülhetetlenek az eu-s beszállítók, még a vw sem gyárt lámpát, hegesztő vagy festőrobotot, vagy szélvédőt.
A nagy kérdés a meddig és a milyen mértékben. Meg a szervizháttér, de az inkább a személykocsiknál nagy kérdés. A buszokat megcsinálják a telephelyen a szerelők is, ha van hozzá alkatrész."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
őstag
Az a cég ahol dolgozom autó szerkezeti elemeket gyárt európai autógyártóknak (karosszéria részegységek, lökhárítók, lengőkarok, motorbölcsők). Már javában gyártunk elektromos autókhoz is.
Még nem volt bejelentve, hogy hazánkba jön a BYD, de hetekkel előtte már volt itt tőlük egy küldöttség, megnézték a gyárat, mint lehetséges beszállítót. Ja és két héttel előtte ugyanilyen vizitet tartott nálunk Kína 5. legnagyobb autógyártója, a Great Wall is. Miközben az Audi és a PSA csökkenti a megrendeléseit.[ Szerkesztve ]
-
janeszgol
félisten
Eddig sem. Nem személynek szól. Csak nem étem mi értelme van annak, amit leír.
A covid óta leépítések zajlanak itt. Ha csak Európára bíznánk magunkat, már éhen haltunk volna. Úgy nem lehet gazdaságot fellendíteni, hogy keveset gyártunk és marha drágán adjuk. Ez csak túlélés. Egy ideig megy, utána már nem.
Persze, hogy letarolják a kínaiak a piacot, mivel tátong egy nagy rés. Idejön a BYD, nem véletlenül jön ide. (Eddig is jöhetett volna, de nem jött. Meg másik sem.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Magisk
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Futás, futópályák
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- E-roller topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen