Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • adamssss

    veterán

    válasz buherton #34 üzenetére

    Szerintem pont az elorendelok kurvitottak el a fejlesztoket. Regebben nem volt ilyen. Kijott a jatek jottek a tesztek aztan megvetted a jatekot ha jo volt.

    most tudjak a fejlesztok hogy a szart is el lehet adni arany aron az esetek tobbsegeben ugysem lesz semmi erdemi kovetkezmenye a pocsek day 1 kiadasoknak.

    Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

  • Kansas

    addikt

    válasz buherton #46 üzenetére

    Előrendelésről volt szó, nem Early access-ről. Nem kapod meg előbb, mint az aki megjelenés napján veszi, és csak 2 nappal azelőtt, mintha megvárnád a 1day cikkeket és másnap mennél venni(OK, néhány játék engedi magát előbb letölteni, de sima előrendeléssel nem játszhatsz előbb).

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • Kansas

    addikt

    válasz buherton #77 üzenetére

    De, szerintem pont hogy változtat. Az összes előny amit felsoroltál, kb nincs sima előrendelésnél. Az egyetlen előny hogy kicsit olcsóbb. Nincs "early release" meg "stabil release", hanem van egy release, meg utána a patchek, nem ritkán a 0. nappal kezdve.
    Emellett, bár adatom nincs, gyanítom, hogy csak a legnagyobb hype-trainek vonzanak annyi előrendelőt, hogy az a befektetők számára is látható összeget jelentsen.

    Arról inkább nem nyilatkozok, hogy szerintem ahogy a fejedben kinéz valami, az hogy korrelál a valósággal.

    A játékok pedig nem az idő előtti kiadás mniatt "olcsóak" első sorban, hanem mert a vásárlók ennél többet egyben nem hajlandók nagy számban fizetni érte, így egyéb technikákhoz fordulnak:
    - mikrotranzakciók
    - DLC-k
    - "játékok szolgáltatásként"/előfikzetői modell
    - visual scripting és a fejlett engine-ek fejlesztési időt/erőforrást spórolnak, igazi programozó már alig van a fejlesztőcsapatokban(ami azért jó mert ők drágák)
    - közel nulla kísérletező kedv AAA-kategóriában, csak tutira mennek, meg szériákra(kockázatcsökkentés)
    - crowdsourcing(főleg indie vonalon)

    Ezek mind a játékok "up front" költségét csökkentik, de sokan vígan kifizetnek akár több százezret is, főleg a multis "free to play" játékokcuccaiért, apró(bb) részletekben(War Thunder valaki? Egy járműért egy komplett játék árát elkérik)

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • Kansas

    addikt

    válasz buherton #81 üzenetére

    "Továbbra is áll, amit írtam. Az early release alatt értem azt a SW-t, ami még bugos, jelen esetben day 0-s. A stabil release pedig az, ami már relatíve bugmentes, kiadás után kb félévvel."

    Csak te. Mindenki másnak az early release más definícióval bír: azok a hivatalisan is a végleges formájuk elnyerése előtt kiadott játékok, amik abban különböznek a nyílt vagy zárt beta-tól, hogy pénzt kérnek értük. Az early release-ben nem csak több bug van, hanem adott esetben néhány feature(nem kontent, játékmechanika) is hiányzik a végső állapothoz képest, illetve ami benne van, az is komoly változásokon eshet át mielőtt a játék kikerül early release-ből.
    Lehet sznoboskodni, hogy márpedig a mai játékok nem készen kerülnek kiadásra, bezzeg a régi időkben, de a helyzet az, hogy de, a mai játékok készen kerülnek kiadásra, utána már csak a bugokat irtják a legtöbb esetben, illetve némi teljesítmány-optimalizálás folyik még továbbra is, új játékmechanika már nem szokott beléjük kerülni(kivéve az "as a service" játékok, azoknak soha nincs vége a fejlesztésének, pl World of Warships és tsai).
    Vannak release-ek amiket elqrnak(pl. Cyberpunk), de a szándék abban az esetben is a végleges termék kiadása.

    A Hogwarts esetében nincs szó early access-ről, csak a hagyományos előrendelésről, aminek az egyetlen előnye, hogy a játékot day0 megvéve is kapsz egy pici kedvezményt, és nem kell hónapokat várnod a leárazásra.

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • PuffyMinnie

    tag

    válasz buherton #94 üzenetére

    .

    [ Szerkesztve ]

    Ha az elméd arra ösztökél, hogy beszélj, próbálj helyette figyelni!

Új hozzászólás Aktív témák