Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz MasterMark #19722 üzenetére

    Miután ránéztem a kártyámra, emlékeztem, hogy utolsó négy jegyet kért. És jól emlékeztem, mivel annyiszor írtam be azt a négy jegyet, hogy beégett az agyamba.

    Amiről te itt irkálsz (CRV-1234) az csupán a saját kártyáid felregisztrálásakor kell.

    Tessék idézem:

    To activate your card, open the Curve app on iOS or Android and tap the “Account” tab in the navigation bar. Then select “Activate your Card” and enter the last four digits of your Curve Card number when prompted

    [link]

    És ez nem működött az istennek se. Aztán 5 hét múlva felvették velem a kapcsolatot, mondván vmi technikai hiba van és további adatokat kérnek. Meg hogy nagyon leterheltek. Tehát ennyit a user errorról.

    Sokszor a másik oldalnak is nehéz beismerni, hogy nem user errorról van szó. Meg se fordult volna a fejemben a Curve regisztráció, ha nem tudnék angolul vagy nem érteném, hogy mit akarnak tőlem. Mégis hogy beszélgethettem volna az ügyfélszolgálattal, ha olyan hígagyú vagyok, hogy egy közleményt nem tudok megkülönböztetni a kártyaszám utolsó négy jegyétől?

    Szóval nagyjából most 1:0 a javamra, főleg hogy valószínűleg nemcsak engem várattak 5 hetet a kártya aktiválás előtt.

    Még mielőtt újabb hülyének nézés a válasz:

    Before you can activate your Curve Card, you need to make sure you’ve got the following in place:

    An EEA issued Mastercard® or Visa debit or credit card in your own name, verified by either 3DS or microcharge, on your Curve account.
    A verified email address.
    A verified phone number.

    3 bankkártyát is sikeresen felregisztráltam nekik. Egyik után se fogadta el a főkártya aktiváló kódját. Tehát mindhárom feltétel pipa, utolsó négy jegy beír: fail. Egyébként meg tele van a net ezzel a problémával, hogy nem sikerül a Curve kártyát regisztrálni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák