Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz cocka #23016 üzenetére

    A "kérdésedre" szerintem csak én tudok érdemi választ adni, mivel én írtam fentebb azt a hsz-t:
    Nem adtam lentebb az igényekből! Nem is írtam ezt sehol!
    Azt írtam lényegében csak, hogy a 0 Ft-os, díjmentes számlához képest is elég jó a szolgáltatásuk, és megvagyok elégedve:

    "...mert én meg vagyok elégedve azért a havi 0 Ft-ért cserébe, amit nyújtanak díjmentesen"

    Maximum kimaradt a mondatból az "is".

    Egyébként a fenti hsz-em értelmezéseként, nem kell, és nem is kötelezően egyenlően arányos a díjmentes számla a színvonal alatti szolgáltatással.

    Amit nyújtanak nem a 0 Ft-os díjhoz képest jó csak, hanem egyébként is.
    És egyébként mindenkinek a saját dolga, hogy mi fér neki bele a bank oldali hibákból...
    Attól még, hogy díjmentes a csomag, semmit nem nézek el nekik, ami engem negatívan érint, vagy károm keletkezik belőle..

    Eddig kaptam már többek között, 3 ezres kártérítést, és egy 5 ezres kártérítést, ami azt jelenti, hogy nem néztem el nekik semmit, és a bejelentésekkel javítják a technikai hátteret, hogy legközelebb ugyanaz a hiba ne legyen.

Új hozzászólás Aktív témák