Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • !Overdose!

    őstag

    válasz sten1990 #33143 üzenetére

    Tudtommal nincs köztünk CRX tulaj. Nekem volt CRX motoros Hondám, de ennyi. Azt első körben érdemes tisztázni, hogy egy legalább kiindulási alapnak való 2gen CRX közelebb van az 1M-hoz, mint az 500k-hoz. Kultikus autóról beszélünk, amiből nagyon kevés maradt fent és az ára ezt tükrözi. Az alkatrészek nem vészesek és sok ponton megegyezik a 4gen Civic-kel, a DelSol pedig az 5gen-nel. Mint minden idős japán autónál első körben a rozsdásodást, a korábbi töréseket és helyreállításokat kell alaposan átnézni. A futómű elöl-hátul független, így nem olcsó a felújítása, de azért nem is megfizethetetlen. Sem a D16-os, sem a B16-os motorokkal nem szokott különösebb probléma lenni. Ha már nagyon eszi az olajat, akkor persze egy felújítás esedékes.

    Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

Új hozzászólás Aktív témák