-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz BlacKSouL #33257 üzenetére
Én sem vagyok az a fékzabáló fajta, első betéteket 123 ezer km után cseréltem, de a tapasztalatom az, hogy jól méretezett fékek mellett nem olyan könnyű meghullámosítani a fékeket (bár most épp szívok a második gyári hibás Nissan szettemmel). Pl. a BMW E39 530d-nél két gyártó volt, ami nem hullámosodott meg egy erősebb autópályás fékezés után: a BMW és a Zimmermann. A többi szimplán szar volt, nem bírt az 1.8 tonnával.
Úgy gondolom, ha pár erősebb fékezéstől rázni kezd, az nem a user, hanem a fék hibája. Nekem a gyárilag szerelt Nissan tárcsák tök jól bírták, ezért mikor elkoptak, újra olyat vettem. Először garanciálisan felszabályozták, mert ráztak, utána cserét harcoltam ki. Az új szett ismét ráz (bár ezeknek legalább kellett 15 ezer km ), most fogom becsületesen megvasalni őket, ha nem javul a helyzet, jönnek majd az EBC-k.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest